Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 на УАЗ - подобрения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • V8 на УАЗ - подобрения

    Значи както доста от вас знаят съм с V8 от газ53 на моя джип.Обаче тъй като ми срезах главите с 3 мм за да работи по добре на газ се появиха някои от следните проблеми. Първо с гумените гарнитури на така наречената жаба смесваше вода и масло и не се получи. Сега успях да реша тоя проблем със клингеритена гарнитура,но джипа си подпушва едно сиво което доста ме дразни. Отделно като позагрее доста по трудно пали. от тук ми идват съмненията,че смуче от някъде картерн газове и значи тази жаба(смукателните колектори) пак не е легнала като храта където трябва и почва да ми писва.

    И сега вече започвам да се замислям дали да не си произведа сам 2 колектора на 2-те глави отделни и да си реша проблема със засмукването на горивовъздушната смес.

    Тъй като нямам необходимата апараура за заваряване на алумин и неръждавейка и също така не смятам да давам хиляди левове за да ми ги направи някой щото това ще струва доста пари да го изработи някои смятам да го направя сам,но само и единствено ме притеснява порблема дали с железни колектори няма да се получи някакъв нежелан ефект който и аз незнам какъв може да е, защото досега не съм виждал автомобил с железни колектори.

    Замисляйки се стигам до извода,че колекторите са създадени от алумин просто защото тои много по лено се отлива и отделно на това има по добър топлообмен които да загрява сместта което при работа на газ е излишно.

    Мисълтта ми е някои ако може да подхвърли някаква идея защо колекторите не трябва да са от жлеязо нека сподели ако ли не аз сам ще разбера като го монтирам и направя
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    До: V8 на Уаз-подобрения

    Да не хване ръжда и да почне нещо да те ядосва?
    Както казваш ти за топлообмена.
    Не е добра идея от желязо според мен.

    Коментар


    • #3
      До: V8 на Уаз-подобрения

      Ръждата може да я елиминираме като поцинковаме изделието.

      А точно за топлообмена имам впредвид,че за газ е по добре да не се подгрява колектора.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: V8 на Уаз-подобрения

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        Ръждата може да я елиминираме като поцинковаме изделието.

        А точно за топлообмена имам впредвид,че за газ е по добре да не се подгрява колектора.
        А нали все пак заедно с газта засмуква и въздух,за него не е ли по-добре да е по-топъл?
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          До: V8 на Уаз-подобрения

          Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
          А нали все пак заедно с газта засмуква и въздух,за него не е ли по-добре да е по-топъл?
          Когато гориш газ или нафта, не. Само за бензина трябва топъл въздух.

          А за железните колектори - няма проблеми. Хората и пластмасови ги правят напоследък. Тъй и тъй играчката ще е повече от цената на материала, направи ги неръждаеми.

          Коментар


          • #6
            До: V8 на Уаз-подобрения

            На тая жаба се закачат куп джунджурии, също долния край покрива повдигачите и т.н.
            Сложно ще е от каквото и да решеиш да го правиш.

            На тази неможе ли да и фанеш каде и с колко ти бяга?
            Като си свалил главите с 3мм те са под 90 градуса една от друга спрямо коляновия вал да се сметне колко трябва да се фрезова и жабата надолу и отстрани колко по-дебели или тънки (ако трябва да се фрезова пак и при всмукателните отвори) гарнитури ще трябва да се използват.
            Нещо малко мисля че ти бяга и неможе да се усетиш (мое мнение) .
            Успех каквото и да си намислил!
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: V8 на Уаз-подобрения

              Металите са различни следователно с различно линейно разширение при различна температура, което в кратки срокове може да създаде ядове. Изискване за всмук. колектор е висока степен на гладкост на вътрешните стени с цел предотвратяване на пълзящи слоеве гориво- въздушна смес оттам и неравномерна работа на ДВГ но в твоя случай няма знач. тъй като казваш гориво газ. Личното ми мнение е, че трябва да направиш опит да напаснеш оригиналните колектори. При неуспех с напасването друга "жаба" и нов опит.Най добре/при възможност/ е да има поне една учебна. Съзнавам, че тази операция изобщо не е елементарна. Трябва и да споменем гадното изкривяване на детайлите при изстиване на заварката- често незабележимо с просто око но в последствие може да доведе до проблема, който и в момента имаш. Поздрави и успех.
              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

              Коментар


              • #8
                До: V8 на Уаз-подобрения

                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                На тая жаба се закачат куп джунджурии, също долния край покрива повдигачите и т.н.
                Сложно ще е от каквото и да решеиш да го правиш.

                На тази неможе ли да и фанеш каде и с колко ти бяга?
                Като си свалил главите с 3мм те са под 90 градуса една от друга спрямо коляновия вал да се сметне колко трябва да се фрезова и жабата надолу и отстрани колко по-дебели или тънки (ако трябва да се фрезова пак и при всмукателните отвори) гарнитури ще трябва да се използват.
                Нещо малко мисля че ти бяга и неможе да се усетиш (мое мнение) .
                Успех каквото и да си намислил!

                А бе най лошото е,че дори и без да се шлаифат и глави и жаба понякога се появява този дефект и за това искам да се опитам да го направя максимално плътно и да не смуче от там нищо друго а само горивна смес,че ми писна да не иска да пали лесно като загрее или да пуши постоянно.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: V8 на Уаз-подобрения

                  Какъв е ъгълът между главите?

                  Коментар


                  • #10
                    До: V8 на Уаз-подобрения

                    Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                    . Изискване за всмук. колектор е висока степен на гладкост на вътрешните стени с цел предотвратяване на пълзящи слоеве гориво- въздушна смес оттам и неравномерна работа на ДВГ но в твоя случай няма знач. тъй като казваш гориво газ. Личното ми мнение е, че трябва да направиш опит да напаснеш оригиналните колектори. При неуспех с напасването друга "жаба" и нов опит.Най добре/при възможност/ е да има поне една учебна. Съзнавам, че тази операция изобщо не е елементарна. Трябва и да споменем гадното изкривяване на детайлите при изстиване на заварката- често незабележимо с просто око но в последствие може да доведе до проблема, който и в момента имаш. Поздрави и успех.
                    Значи руските колектори са по груби като изработка отвътре от най обикновенния профил така,че мисля,че това няма да е особен проблем.

                    Това с напасването съм го мислил ама незнам,направо се изтъркаха шпилките от завиване и развиване. Има някакво лепило на вюрт точно за таквиа фуги и незнам дали да ен вземе да пробвам и от него.

                    Ако мошеше да прукна с някаква камера вътре и да видя какво с еполучава щеше да е найстина много добре,но уви нямам такива екстри и сгоди.
                    Последно редактирано от Tsvetan; 18-01-10, 22:45.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: V8 на Уаз-подобрения

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Какъв е ъгълът между главите?

                      Между цилиндрите е 90 градуса. За между главите незнам къде питаш.
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: V8 на Уаз-подобрения

                        Всъщност е интересен ъгълът между фланците за колектора. По него може да се сметне с колко трябва да пилнеш колекторните тръби, за да наместиш нещата след пиленето на главите.

                        Коментар


                        • #13
                          До: V8 на Уаз-подобрения

                          Има вариант да направиш колектора от 3 части по една за всяка глава и една за в средата там където се захваща карбуратора .Правиш от стомана 10 мм. двете планки които да легнат на главите пробиваш отвори за засмукване на тях заваряваш тръбички които да стърчат навън поне 20 мм.след заварките носиш на плосък шлаиф ще ти ги изшлаифат там където шлаифат глави после мантираш на главите . Другия детаил може да е от тръба с по голям диаметър на него пробиваш отвори в посока към всеки цилиндър после заваряваш и там тръбички така че между тръбата идваща от главата и тръбата идваща от фланеца на карбуратора да останат 10 мм. това место което остава като луфт между тръбичките свързваш с гумен маслоустоичив маркуч .
                          По този начин като я срежеш можеш да преработиш и жабата но там отиваш на цветни заварки а те са скъпи .
                          Като направиш такъв колектор можеш ша си режеш от главите колкото си искаш гумените маркучета ще поемат деформацията но те нетрябва да са много дълги можеби 10-20 мм. наи много защото ще се деформират от вакума в смукателния колектор.
                          На колекторите слагат подгрев за да не замръзват зимно време това се получава при изпаряването на бензина . Когато караш на газ проблем няма защото газта се изпарява в изпарителя които също има подгрев.
                          Хубаво е както си се сетил приди окончателния монтаж да поцинковаш всичко както сам се досещаш
                          Последно редактирано от павле; 24-01-10, 16:58.

                          Коментар


                          • #14
                            До: V8 на Уаз-подобрения

                            Да и това е вариант дето казваш,но мисля да е с 2 отделни дроселови клапи всяка глава и да няма карбуратор а само смесител за газ. Мисля да ползвам клапи от мерцедесов мотор. Някъде към 70 мм са в диаметър.
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: V8 на Уаз-подобрения

                              И аз мисля, че е най-добре първо да пробваш да напасваш оригиналния колектор. Дори може да се изчисли с тригонометрична формула колко трябва да се отнеме от фланците му или ако ще е по-лесно от главите, ама да го направи някой на ти с тригонометрията и математиката
                              Ако решиш все пак да правиш 2 клапи, ще трябва да се синхронизира съвсем точно отварянето им и подналяганията, което също ще си е играчка. А и до колкото съм запознат с V8, карбураторите им когато са двойни не се делят на ляв и десен.
                              На този голям мотор какъв изпарител си сложил и дебита му достатъчен ли е при пълна мощност?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X