Значи както доста от вас знаят съм с V8 от газ53 на моя джип.Обаче тъй като ми срезах главите с 3 мм за да работи по добре на газ се появиха някои от следните проблеми. Първо с гумените гарнитури на така наречената жаба смесваше вода и масло и не се получи. Сега успях да реша тоя проблем със клингеритена гарнитура,но джипа си подпушва едно сиво което доста ме дразни. Отделно като позагрее доста по трудно пали. от тук ми идват съмненията,че смуче от някъде картерн газове и значи тази жаба(смукателните колектори) пак не е легнала като храта където трябва и почва да ми писва.
И сега вече започвам да се замислям дали да не си произведа сам 2 колектора на 2-те глави отделни и да си реша проблема със засмукването на горивовъздушната смес.
Тъй като нямам необходимата апараура за заваряване на алумин и неръждавейка и също така не смятам да давам хиляди левове за да ми ги направи някой щото това ще струва доста пари да го изработи някои смятам да го направя сам,но само и единствено ме притеснява порблема дали с железни колектори няма да се получи някакъв нежелан ефект който и аз незнам какъв може да е, защото досега не съм виждал автомобил с железни колектори.
Замисляйки се стигам до извода,че колекторите са създадени от алумин просто защото тои много по лено се отлива и отделно на това има по добър топлообмен които да загрява сместта което при работа на газ е излишно.
Мисълтта ми е някои ако може да подхвърли някаква идея защо колекторите не трябва да са от жлеязо нека сподели ако ли не аз сам ще разбера като го монтирам и направя
И сега вече започвам да се замислям дали да не си произведа сам 2 колектора на 2-те глави отделни и да си реша проблема със засмукването на горивовъздушната смес.
Тъй като нямам необходимата апараура за заваряване на алумин и неръждавейка и също така не смятам да давам хиляди левове за да ми ги направи някой щото това ще струва доста пари да го изработи някои смятам да го направя сам,но само и единствено ме притеснява порблема дали с железни колектори няма да се получи някакъв нежелан ефект който и аз незнам какъв може да е, защото досега не съм виждал автомобил с железни колектори.
Замисляйки се стигам до извода,че колекторите са създадени от алумин просто защото тои много по лено се отлива и отделно на това има по добър топлообмен които да загрява сместта което при работа на газ е излишно.
Мисълтта ми е някои ако може да подхвърли някаква идея защо колекторите не трябва да са от жлеязо нека сподели ако ли не аз сам ще разбера като го монтирам и направя

Коментар