Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електронно запалване за УАЗ без разпределител (Делко)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електронно запалване за УАЗ без разпределител (Делко)

    Не. Най-доброто е да изхвърлиш делкото. Две бобини с по два изхода и два комутатора от Самара, два датчика на Хол и една желязна пеперудка, която се върти през тях. Или един двоен комутатор, той си има нарочен извод за оборотомера и ЭПХХ.
    Само че аз идиота не съм записал описанието като линк, и сега пак трябва да го търся. Имам го в компютъра, не знам как да го закача.
    Това е без компютър. Нататък може да се сложи датчик за положението на коляновия вал, датчик за дросела и датчик за детонация, но това вече иска компютър от Газела. В Русия струва дребни пари, а тука е скъп, няколко стотин лева((

  • #2
    До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

    Добре, дайте да направим един мотор по схема и части от читави неща, имам такъв, на който се чуда кое как и що да му направя
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

      Аз вече ги имам тия части, благодарение на Аркаша и Настя. Като довърша инсталацията, ще започна да правя това. Като се ориентираме какво и как - всеки ще може да го копира.

      Коментар


      • #4
        До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

        Стискам палци всичко да е успешно
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #5
          До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          Добре, дайте да направим един мотор по схема и части от читави неща, имам такъв, на който се чуда кое как и що да му направя
          И защо???

          Да не би да почне да върви повече или па да харчи по малко? Съмнявам се. Просто е за идеята,но не си заслужава защото ефекта ще е нулев.

          Според мен щатното безконтактно запалване е напълно достатъчно за тоя двигател.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #6
            До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

            Това работи нормално под водата, и не иска ни дестибуторна капачка, ни обслужване.

            Коментар


            • #7
              До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Аз вече ги имам тия части, благодарение на Аркаша и Настя. Като довърша инсталацията, ще започна да правя това. Като се ориентираме какво и как - всеки ще може да го копира.
              Правилно ли съм разбрал, че си се сдобил с такова делко с ДХ от Аркша и Настя.

              Коментар


              • #8
                До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Не. Най-доброто е да изхвърлиш делкото. Две бобини с по два изхода и два комутатора от Самара, два датчика на Хол и една желязна пеперудка, която се върти през тях. Или един двоен комутатор, той си има нарочен извод за оборотомера и ЭПХХ.
                Само че аз идиота не съм записал описанието като линк, и сега пак трябва да го търся. Имам го в компютъра, не знам как да го закача.
                Това е без компютър. Нататък може да се сложи датчик за положението на коляновия вал, датчик за дросела и датчик за детонация, но това вече иска компютър от Газела. В Русия струва дребни пари, а тука е скъп, няколко стотин лева((
                Този вариант има някои предимства но на двуизводните бобини искрата е значително по малко мощна от примерно тази на "Самара".Атова хич не е за пренебрегване.Аз лично не бих предпочел този вариант

                Коментар


                • #9
                  До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                  Първоначално публикуван от t72 Преглед на мнение
                  Този вариант има някои предимства но на двуизводните бобини искрата е значително по малко мощна от примерно тази на "Самара".Атова хич не е за пренебрегване.Аз лично не бих предпочел този вариант
                  Стана ми интересно - какво точно значи по-маломощна искра? Мерена е енергията на искрата в работен режим или на око на свалена бобина?
                  Последно редактирано от Жоро Донечки; 18-01-10, 11:21. Причина: разделена тема
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                    По-мощна е, и пали и с клекнал акумулатор, това е най-хубавото. Комутаторът сам си вдига напрежението още от останали 5,5 - 6,5 В в акумулатора, като го награби стартера. Или с манивелата. И пали лесно през зимата.
                    Лошото на тая схема е, че не можеш да проверяваш работата на свещите като измъкваш жиците - комутатора ще изгори. Работата е, че две по две са свързани последователно, така и затварят веригата. А ако не тресне през свещта, връща удвоен импулс назад, като всяка линия с разпределени параметри. За да не става това, има специални разрядници, които могат да се нахлузват между свещите и жиците, ама аз ги нямам, не съм ги и виждал. Те трябва да се търсят тепърва.
                    Последно редактирано от Жоро Донечки; 18-01-10, 11:21. Причина: разделяне на тема

                    Коментар


                    • #11
                      До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                      Правилните комутатори не горят от махнат кабел от свещта. И нещо не съм съгласен кабела за високо напрежение да го разглеждаме като линия с разпределени параметри. Не и читавите кабели.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                        С разпределени е. Двойните бобини са сухи, със затворен магнитопровод, и ако си сложил прости кабели, без разпределено съпротивление, няма кой да спаси комутатора. Кабелите без съпротивление ги докарват и до междувитково късо.
                        За момента това са известните ми проблеми по това запалване.
                        Последно редактирано от Жоро Донечки; 18-01-10, 11:22. Причина: разделяне на тема

                        Коментар


                        • #13
                          До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                          Ако комутаторите са отделно, ще ти дам читави. Които и от междувитково не горят. А който ползва кабели без съпротивление, получава каквото заслужава. Неработеща радиостанция.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Стана ми интересно - какво точно значи по-маломощна искра? Мерена е енергията на искрата в работен режим или на око на свалена бобина?

                            И какво означава "Авариен вибратор"? ... че жената ръси акъл тука...
                            Майтапа си е майтап, но въпросите са съвсем сериозни.
                            Естественно, всяка бобина си има параметри.Един от тях "енергия на разряда"(мДж). Сега вдяваш ли?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                              Първоначално публикуван от t72 Преглед на мнение
                              Естественно, всяка бобина си има параметри.Един от тях "енергия на разряда"(мДж). Сега вдяваш ли?
                              Вдявам. И учебника по физика съм го виждал на снимка Ако ги имаш тия параметри (и на двата типа бобини), пусни ги, ще е интересно. Не само Джаулите, а и времето за трупане на заряд примерно.
                              Последно редактирано от Жоро Донечки; 18-01-10, 11:22. Причина: разделяне на тема
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X