Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разлики в главите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разлики в главите

    Значи колеги имам няколко въпроса към вас.Имам двигател на който номера на главата започва с 414 и затова си мисля че е УМЗ 414(квадратни колектори),но ми трябва друга глава защото тази има развалена резба за свещите и клапан на 3 цилиндър който не затваря.Та въпроса ми е какви глави могат да паснат на този двигател без да се загуби мощността му.Другият въпрос е че клапаните ми тракат а съм ги нагласил на 0.30.И колко литра масло събира картера на двигателя.
    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
    Съдействие на закъсали автомобили

  • #2
    До: разлики в главите

    Слагаш глава от Газ-24-Волга,и имаш повече мощност,и клапаните ги правиш на 0.20-0.25.Картера ти събира 5л.масло

    Коментар


    • #3
      До: Разлики в главите

      Тази тема чете ли я - Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ

      там е писано И за главите, и разликите им.

      Иначе можеш да сложиш глава от всякакъв двигател от познатите ни за тези машини.

      Най-добре е или от 24 или от 417. Всмукателните клапани са им по-големи. С обли колектори са, а също и за двукамерен карб.
      Понеже има различни височини на тези глави... Като си намериш глава я премери. Ако е 94-94 и нещо милиметра... слагай. Ако е 98мм фрезовай на 94...

      Коментар


      • #4
        До: Разлики в главите

        Щом си с квадратни колектори търсиш същата глава с отвори за такива.
        Задължително я изправяш и желателно да я свалиш за бензин 95 или за газ зависи с какво го караш и проверка и притриване на клапаните, смяна на гумички... при така направена няма да загубиш мощност, особено както си крал с незатварящ клапан .
        Алтернативите без друго преправяне освен 414 (на нея трябва да гледаш другите цифри че само тази са 2 разновидности за кръгли и квадратни колектори) са да започват с 21, 451.
        Другите варянти са със задължителна смяна на колектори и вече както си прецениш за двукамерен или да оснеш с еднокамерен карбуратор.

        П.С. Невидях че Жоро е писал
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #5
          До: разлики в главите

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Слагаш глава от Газ-24-Волга,и имаш повече мощност,и клапаните ги правиш на 0.20-0.25.Картера ти събира 5л.масло
          ЗМЗ 24
          ЗМЗ 24-01
          24 модификацията има мощност от 85кс(с фрезована глава 93кс).
          Вече е с кръгли колектори и двукамерен карбуратор К126 с букви от зад Г и ГМ.
          Клапаните са като на УМЗ 417 - 47мм всмукателни и 36 изпускателни.
          ЗМЗ 24 се качва на Волга модел ГАЗ 24-01, 24-02, 24-10 и съответните разновидности на линейки, полицейски и т.н. ...
          Водна помпа на главата, в един корпус с термостата,
          цялото събрано в тялото се закача на глвата.(НЕ е взаимозаменяема със ЗМЗ 21 и УМЗ двигателите)
          Колянов и разпределителен вал ЗМЗ 24
          Плуващи ризи, от към главата се фиксират само от нея, от към блока са с медни уплътнителни пръстени.
          Гарнитурата на глвата НЕ е взаимозаменяема със ЗМЗ 21 и УМЗ 451 и 414, но съвпада с гарнитурата на УМЗ 417 главата.
          Дълги шпилки на главата през блока
          Петите на основните лагери са чугун, с набивка със собствен корпус.
          Мотовилковите пети се законтрят с ламаринени гайки както е при УМЗ 417
          Отдушник от към повдигачите на клапаните(цял капак)
          Феродов диск 230мм със ситни шлици
          Притискателен палцов
          Двойни ремъчни шайби, пластмасова вентилаторна перка
          Приводът за маслената помпа и разпределителя има шестограмна форма.
          Шпилките за главата са 12мм
          Горните два двигателя са със сгъстяване 7,0:1
          Казано иначе те са пригодени за слабооктанов бензин около 76-80.
          За да вървят и работят добре с бензин 95 трябва главата да бъде фрезована с 4мм. Което от своя страна подобрява мощността им с около 10%, а в същото време намалява разхода на гориво с 10%.


          Нещо пак не е ясно? Човека казва, че неговата глава е 414.
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #6
            До: разлики в главите

            Нещо пак не е ясно? Човека казва, че неговата глава е 414.
            Няма значение.
            Главите може да се разменят.
            На 451 и 414 може да се качат 417 и 24 глави.
            Гарнитурите се напасват по отворите.
            Тази комбинация от блок и глава става по-добре с гарнитура за 24 и 417.

            Коментар


            • #7
              До: Разлики в главите

              добре ако сложа глава от 24 или от 417 с колко ще се повиши мощността и на какви цени долу горе вървят.Другият въпрос е къде може да ми направят качествен шлайф и на каква цена.
              Където не мога пеш продължавам с Уаза.
              Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
              Съдействие на закъсали автомобили

              Коментар


              • #8
                До: Разлики в главите

                Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                добре ако сложа глава от 24 или от 417 с колко ще се повиши мощността
                С мързел не става! Писано е много, просто го прочети.
                Темите са най-отгоре. Ще ти избодат очите!

                къде може да ми направят качествен шлайф и на каква цена.
                На следващата пряка има един, казват че бил много добър с фрезата, а и не взимал скъпо

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X