Само попитах коя 5 скоростна кутия е подходяща и може да се намери? А не дали ИЗОБЩО е подходяща. Отново благодаря за съветите, но това не е прищявка – просто така не може да се кара с кеф (което е единствената цел – прагматичността не е в ТОП10 дори) в условията които описах. А за себе си кое е най-добре.. всеки сам решава. Да, мога да карам несинхронизирани (до пенсията да карам нормални, няма да стигна километрите които съм изминал с всякакви несинхрионизирани), но не и да ги харесвам. Напълно синхронизираната 4 скоростна по същество е „още един път от същото“. Да, първа там не е такова... характерно нещо и втора си е нормална, но а ако ще е гарга, да е рошава.
В смяната на скоростната няма нищо трудно, нито особено, за да се пише тук. Много пъти съм я махал и слагал (в смисъл ИЗЦЯЛО сам – не обичам да викам никой). Вярно зимата когато се прави е особен... колорит. Но в сравнение с нещо съвременно автомобилно, това е направо елементарна процедура. Ще пиша за конкретни особености (за 420.3181-1700010), но това ще е нещо заемащо няколко реда. Проблеми може да възникнат кои кардани ще паснат, но това ще е по-скоро за секцията ГАЗ-69. Целта е да махна и удължителите на задния и предния кардан. Така са работили 20 години но нека да е както трябва. Преди просто е нямало толкова варианти на кардани, особено в наличност.
В смяната на скоростната няма нищо трудно, нито особено, за да се пише тук. Много пъти съм я махал и слагал (в смисъл ИЗЦЯЛО сам – не обичам да викам никой). Вярно зимата когато се прави е особен... колорит. Но в сравнение с нещо съвременно автомобилно, това е направо елементарна процедура. Ще пиша за конкретни особености (за 420.3181-1700010), но това ще е нещо заемащо няколко реда. Проблеми може да възникнат кои кардани ще паснат, но това ще е по-скоро за секцията ГАЗ-69. Целта е да махна и удължителите на задния и предния кардан. Така са работили 20 години но нека да е както трябва. Преди просто е нямало толкова варианти на кардани, особено в наличност.
Коментар