Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет - за ризи, бутала и сегменти за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет - за ризи, бутала и сегменти за УАЗ

    Предстои да правя основен ремонт на един Уаз.Ако някой има впечетления от качеството на частите за основен ремонт-нека сподели.
    Обаждах се на месния дилър на авточасти ,ценита са следните :
    140 лв ризи ,бутала,сегменти
    10 лв основни лагери , 8 лв. биелни,гарнитура за глава около 5 лв.
    Даже се развиках на горкия човек, а той претиснен вика "Що бе скъпо ли е .Може да свалим малко"
    Мисля си "на тия цени лагерите сигурно са от мукава а сегментите са от поцинкована тел".
    Обадих се в Карбон Плевен .Там почти същата история.Човека се кълне че ги получава от Русия в съндъци, май каза Уляновск не си спомням
    Въпроса ми е : Слагал ли е някои такива части на джипката си и какви са му впечетленията?
    Аз за японец не мога да намеря по евтини сегменти от 100 лв. и то ментеливи (ако няма на Дружба Разград) а тук комплект за основен ремонт е по малко от 200
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

  • #2
    Това са цените. Просто ги вземи от Карбон, да не налетиш на арменските ментета че ще се видиш в чудо.
    После ще намериш една прилична везничка и ще ги балансираш едно по едно, заедно с биелите.
    Не знам дали в Разград имат такива. Те минават са супер-ултра. Уж.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      .
      После ще намериш една прилична везничка и ще ги балансираш едно по едно, заедно с биелите.
      .
      Аз ги меря в кварталната бакалия на електронна везна,увити във весник като свински крачета ,че да не притесняваме клиентите
      Уморените коне не ги убиват , нали ??

      Коментар


      • #4
        mac,Разградските бутала и сегменти са с много добро качество.Проверени са не еднократно и за дизелови и за бензинови двигатели.Въпроса е дали има съответния размер.За мен са оптимални като цена/качество,та моето мнение е избери българското
        Гори ама въри к'о мързи ви да наливате ли?

        Коментар


        • #5
          Не съм карал с техни бутала, ама като знам какви други работи са правили там, преспокойно мога да ги приема на доверие.
          Сигурно ще са по-скъпи от вносните, но аз бих опитал.

          Коментар


          • #6
            Разградски е верния отговор

            Коментар


            • #7
              Карбон Плевен са официален вносител и частите са им 100% доставени от Уляновск. И обикновено са по-скъпи от другите...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Е, по-скъпи. Няколко лева. А йофтинките сами изпадат от колата. Или се гънат на ръка. Не му трява таралеж в гащите, че ще направи направо два основни ремонта за една седмица))

                Коментар


                • #9
                  Разградските бутала са обикновенно много добре изработени обаче тежки... Тежат близо двойно от някои руски тунингови (ковани например), ама за УАЗ-ка май не е важно...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Иди в Карбон-Плевен и си вземи от тях частите който ти трябват истински са, не че Разградските са лоши но са по скъпи от руските
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #11
                      Не искам след поста да се влиза в спорове.

                      Изказвам мое мнение.

                      Цилиндрово бутална група Разград

                      ризи - никога не са произвеждали - внос от ????. Не лош входящ контрол.
                      Бутала средно добри.
                      Сегменти - много добри.
                      Бутални болтове - преди купуваха заготовки и ги обработваха при тях - сега не знам - не са лоши.

                      Цилиндрово бутална група Волжские моторы.

                      Риза - добра.
                      Бутала добри.
                      Сегменти - средно ниво.
                      Бутален болт добър.

                      Най добрата комбинация / която я нямаме /.

                      Ризи,Бутала,бутален болт - Моторен., сегменти Бузулук/Чехия /.
                      Българските сегменти са добри но са ги направили на друг размер,така че не стават на руски бутала.
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #12
                        За легендарните качества на разградските сегменти знам от собствен опит.Слагал съм и ги предпочитам пред много други . Даже на мотора ми са такива.Скоро свалях главата.Всичко е ОК., и не дълбаят цилиндара .
                        Ако става въпрос за ризи тук във Враца има една фирма която прави много добри заготовки .
                        Като гледам Карбон е най-удачния и най-евтин вариант.
                        Уморените коне не ги убиват , нали ??

                        Коментар


                        • #13
                          Аз за японец не мога да намеря по евтини сегменти от 100 лв. и то ментеливи (ако няма на Дружба Разград) а тук комплект за основен ремонт е по малко от 200 Exclamation Question Razz
                          нищо неплащаш ама и нищо екупуваш...
                          Само да вметна за ризите - недавай да ти ги правят от заготовки защото матерялите за заготовките се леят във Враца и от тука ги вземат за цяла България! Онзи ден им правих металургичен анализ и качеството е отчайващо лошо... Естествено икономисали са най-скъпите и важни материали и аз неминуемо ги върнах! Както всичко в БГ печалбата е над всичко!
                          Лек ден
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от DINI
                            Онзи ден им правих металургичен анализ и качеството е отчайващо лошо... Естествено икономисали са най-скъпите и важни материали и аз неминуемо ги върнах!
                            Къде ти правиха анализ? Какви са резултатите? Аз не правя често двигатели , но ми се е случвало да ползвам от техните заготовки. За последен път преди 7-8 месеца , и нямам оплаквания.Набиване и шлайфане при Мито Горелия .
                            Уморените коне не ги убиват , нали ??

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X