Ако,имаш предвид центровка на двигатела,въртиш с манивелата до
съвпадане,белезите наколяновия и разпределителния вал,и след това
зацепваш делкото.
До тук добре но ще трябва и да гледаш клапаните на кои цилиндър са затворени вероятностите са две или на 1 или на 4ако е на 4 продължаваш да въртиш с манивелата докато ти дойде на 1 цилиндърЗапалването е 1243На ремъчната шайба имаш два белега който ти показват 1 е за горна мъртва точка 2 е за момента на запалване искраИ така нагласяш коляновият вал на втория белег с затворени клапани на първи цилиндър и му слагаш делкото с положение на палеца на първи цилиндър редиш кабелите обратно на часовниковата стрелка 1243 и палиш На дистрибуторната капачка има знак за първи цилиндър .
До тук добре но ще трябва и да гледаш клапаните на кои цилиндър са затворени вероятностите са две или на 1 или на 4ако е на 4 продължаваш да въртиш с манивелата докато ти дойде на 1 цилиндърЗапалването е 1243На ремъчната шайба имаш два белега който ти показват 1 е за горна мъртва точка 2 е за момента на запалване искраИ така нагласяш коляновият вал на втория белег с затворени клапани на първи цилиндър и му слагаш делкото с положение на палеца на първи цилиндър редиш кабелите обратно на часовниковата стрелка 1243 и палиш На дистрибуторната капачка има знак за първи цилиндър .
Да така е Емо и много трябва да се внимава при 21 двигател дали привода ще влезе в маслената помпа. Случвало ми се е да го вадя по десетина пъти докато влезе в помпата. При 24 двигател този проблем го няма и привода влиза точно на мястото си.
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Да така е Емо и много трябва да се внимава при 21 двигател дали привода ще влезе в маслената помпа. Случвало ми се е да го вадя по десетина пъти докато влезе в помпата. При 24 двигател този проблем го няма и привода влиза точно на мястото си.
Коментар