От известно време стягаме в сервиза една Уазка за клиент който ще я използва са лов и транспортиране на мляко когато стане снежно. Остана ми проблем с високите предавки на раздатката - разглобихме я , сменяхме лагери всички зъбчатки и муфи бяха в добро състояние без сериозно износване.Когато е свалена кутията без проблем сменя трите положения, когато я качим на колата не ще да включва високите, ниски и неутрално си влизат нормално. Ако пък я извадим и включим високите като качим раздадтката остава на тях и не може да изключи. Три пъти я разглобяваме, на масата всичко изглежда нормално, включва, изключва, а на колата ядец. Възможно ли е да има деформация на корпуса и това да създава проблем - имам друга раздатка от уаз и мога да го сменя евентуално?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Раздатка на УАЗ 469/Буханка/
Свий
X
-
452, не 469.
На нея има два лоста с едни тенекиени пружини между тях. Виждат се отгоре, без да я разглобявате. Понижаващата трябва да може да се включи САМО когато е включен предния мост от дългия лост. Защита от глупаците.
Значи, проверете дали ги включвате правилно, и също проверете дали не сте разместили тия пружини от напъване.
-
Въпрос: При включен само заден мост трябва ли да може да се превключва от нормални/бързи/ предавки в неутрално положение на раздатката/ за понижаващите знам че не може/?
Зацепваме раздатката към ск кутия и откачаме лостовата система, опитвам се с ръка да преместя вилката и пак не става. Ако я кача на колата на "ниски" или неутрално не влизат "високите", ако пък я кача на "високи" вилката не помръдва/преден мост е включен!/ Когато кутията е на масата превключва без проблем, а муфата за "високи" се движи леко по вала. Възможно ли е да има някаква деформация и когато раздатката се зацепи към ск кутия нещо да пречи на муфата да се движи?
Коментар
-
Първоначално публикуван от IvanZВъпрос: При включен само заден мост трябва ли да може да се превключва от нормални/бързи/ предавки в неутрално положение на раздатката/ за понижаващите знам че не може/?
Коментар
-
Както се казва икономията е майка на мизерията.Свали и скоростната кутия и сглоби всичко.За пръв път чувам да се сваля раздатка отделно.100% съм сигурен,че от това е проблема.
http://www.uazbuka.ru/repair_gearbox.htm
Коментар
-
Проблемът е решенСвалихме раздатката и ск кутия както ме посъветваха, зацепихме ги на масата и пак не става. Взехме задния капак от друга раздатка и го сложихме на тази с лагерите които бяхме сменили предния ден зацепихме ги отново всичко си тръгна и на масата и на джипката. Ако съм бил неясен "заден капак" наричам тази част от корпуса на раздатката която се намира откъм задния мост и през която минава вала който предава движение на задния кардан. на този капак има муфа и лагери които бяха счупени когато Уазката дойде при нас. Предполагам че счупените лагери са причинили някаква деформация на капака и от там проблем. Благодаря за мненията и съветите.
Коментар
-
Не само на УАЗовете. Когато РК е добавъчна секция към СК, ако има нещо не в ред, като ги завинтваш една към друга може да тръгнат някакви деформации. И за да ти е мирна главата трябва да ги вържеш спокойно една за друга и да се убедиш че работят заедно. Все едно няма регулировки на РК спрямо нищо друго.
Коментар
-
Колега, аз досега съм свалял над 100 пъти скоростна кутия с раздатката на УАЗ 452 и УАЗ 469 и само 1 път пробвах по твоя начин свалих раздатката без да свалям скоростите от УАЗ 452 и после беше голяма мъка при слагането и след това между скоростите и раздатката течеше масло, щото при слагането бяхме скъсали гарнитурата и се наложи да си сваля кутийте комплект и на масата с нови гарнитури всичко се оправиГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар