Искам да си повдигна Узката.Някой знаели по какъв начин става,ще черпя
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Търся съвет за повдигане на UAZ 469
Свий
X
-
Бързия вариант е от 15цола на 16 цола джанти и планки под ресьорите без лифт на купето от рамата но не се увличай за да няма после обърнах Уазката При удължаване на обиците на ресьорите променяш и ъгъла на карданите зависи от кой модел е Уаза Понеже търсеше "изхвърлени"джанти виж с какъв отрицателен офсет ще вземеш и ги сложиш на гуми и тогава мисли за друго Но според мен забрави за "боди лифт" повдигане на купето.
Коментар
-
1. Правиш обеците с 4-5см по дълги. Така облекчаваш каретата на карданите. Най добре е от 10мм неръждавейка защото е жилава и деяни на усукване.
2. Слагаш нови ресори. Забрави дейности като шпренгване или добавяне на листове. Това е пълна безмислица и не води до нищо добро. Ефекта от шпренгването изчезва след 2 месеца, а с допълнителните листове губиш от ходовете на окачването (става по дървено и подходящо за товарене, но не и за гората).
3. Може да сложиш подложки под ресорите и да направиш по дълги скоби ако е необходимо. Виждал съм подложки по 25см височина Това вече е изродия.
Коментар
-
-
От повдигане на купето при твърди мостове особена полза няма - най-ниската точка пак остава кожухът на диференциала. При независимо окачване по-има смисъл, защото там като се качи гума върху препятствие се губи просвет.
Но виж, има едни немци, за скромните няколко хиляди евра изработват гъбки, с двойна предавка вътре, така, че да не се налага обръщане на посоката на въртене на диференциала. Скромни, скромни, 8-10, за четири лагера, зъбни колела и корпус (бизнес възможност..). Има и едни родни юнаци дето правят подобно, но те преправят цели мостове с обръщане на посоката.
Твоя стругар ако може да прави такива редуктори ще има клиенти
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар