Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как и защо е измислен УАЗ?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как и защо е измислен УАЗ?

    Как и защо е измислен УАЗ?
    Отговор:Защото на руснаците им е било по-изгодно да сътворят УАЗ,отколкото да строят пътища!
    Може пък и да е вярно.Стефан да каже,той е по-вътре в нещата .
    Чавдар Владимиров
    0887/912075
    Ленд Ровър Диско 1
    Самуад в проект

  • #2
    До: Как и защо е измислен УАЗ?

    Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
    Как и защо е измислен УАЗ?
    Отговор:Защото на руснаците им е било по-изгодно да сътворят УАЗ,отколкото да строят пътища!
    Може пък и да е вярно.Стефан да каже,той е по-вътре в нещата .
    Абсолютно е вярно, чисто икономически. Даже като се има предвид не само УАЗ, но и Нива, Зил-131, Урал и останалата дружинка, както и специализираните снего/блатоходи и трактори. Огромна, рядко населена територия, съставена главно от блата. Пътищата на такъв терен са ужасно скъпи, а няма трафик, който да ги оправдае.

    Коментар


    • #3
      До: Как и защо е измислен УАЗ?

      Ей сега Стефан ще ме изяде, но това за Уаз-ките и пътищата в Русия си е виц. Най-малкото защото до не толкова отдавна цивилното население беше под забрана да притежава 4х4 (или 6х6). Уаз-а по замисъл си е командирска машина. То и танкове са ползували навремето вместо трактори, но това не значи, че Т34 е измислен за оран
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        До: Как и защо е измислен УАЗ?

        Не е вярно това което сте написали... Определена модификация на УАЗ-а е конструирана за командирска машина и тя така и се нарича... Други модификации пък са точно и конкретно създавани за гражданска служба... Даже и тъй си ги наричат колхозници... А това, че частни лица не са могли да ги притежават няма пък нищо общо с предназначението им... Нали колхоза е работел, нали до местната болница е ходела/и линейка на основата на буханката...? Какво значение има дали е частна или не...?
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          До: Как и защо е измислен УАЗ?

          Руснаците създали наистина уникална машина - УАЗ с много добри технически показатели, проходима, издръжлива... Малко по-късно и немците направили един УАЗ, и днес го продават за по 200 - 300 хиляди лева...

          Коментар


          • #6
            До: Как и защо е измислен УАЗ?

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Не е вярно това което сте написали... Определена модификация на УАЗ-а е конструирана за командирска машина и тя така и се нарича... Други модификации пък са точно и конкретно създавани за гражданска служба... Даже и тъй си ги наричат колхозници... А това, че частни лица не са могли да ги притежават няма пък нищо общо с предназначението им... Нали колхоза е работел, нали до местната болница е ходела/и линейка на основата на буханката...? Какво значение има дали е частна или не...?
            Това, че от колхоза до болницата няма нормален път, няма нищо общо с Уаз-а. Колхозна машина за обикаляне по нивите - ок, добре, само че в повечето колхози Уаз-а е бил един - на председателя. В някои и толкова няма. Другите или с трактора или с каквото има (твърде често - в ремаркето на трактора). Този спор -защо руснака не се престарава с правенето на пътища - и друг път е припламвал тук-там из темите и като цяло е безсмислен.

            Да отидеш с Уаз-а от точка А до точка Б просто щото ти е кеф - тоя филм е от скоро. А това, че между 2 съседни села от по 6-7000 души, разположени на 15 километра, няма и не се предвижда да има асфалтиран път все още си е реалност. И не защото пътя не се използува или защото Уаза е чак пък такъв вседеход, просто по навик. Що да правим път, като може и без него? И без това като завали, един месец никой не ходи никъде, а после по снега е лесно.
            Я поразпитайте руснаците, знам, че се познавате и с такива, при това свестни момчета, да си кажат честно, в колко от селата има асфалтирани улици? Освен главната и то не винаги. И къде е тук Уазика?

            Икономическата обосновка "Да правим УаЗ вместо асфалт" (добре, нека е бетон) отива на кино само като се погледне капацитета на Уляновския завод и като се сравни с броя на населението, пръснато по труднодостъпни от лекоавтомобилна гледна точка места. Не стигат доникъде.
            Ако не беше виц, производството на Уаз-ки (и въобще не говорим дали са добри или лоши) би трябвало да е 100 пъти по-голямо.

            Доколкото знам сте запознат от близо с това чудо на руската техническа мисъл, конкретен въпрос: кое е различното на командирския и на текезесарския Уаз? Въпросът е сериозен и не е заяждане.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              До: Как и защо е измислен УАЗ?

              Последното уважаеми колега, което бих си помислил е че се заяждате..., ще се постарая да ви отговоря.

              Но все пак предлагам да оставим настрана темата за това защо и колко пътища се строят в Русия... по няколко причини, едно че вече си имаме няколко и то огромни теми посветени точно на този въпрос и второ много се отдалечаваме от това за което говорим.

              Та на директният въпрос за разликите. Добре ще е да погледнете в архива, много хора и аз в частност сме писали доста по въпроса но разликите са принципни в двата модела. Като се почне от това че мостовете им са съвършено различни, премине се през различните ресори и товароподемност и се стигне до разлика в двигателите и електро системата. Разликите са специфични и много добре отразяват това което е търсено като функционалност...

              Предлагам ви да погледнете тук:

              Автомобили УАЗ

              По-точно обърнете внимание на:

              редукторни мостове
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                До: Как и защо е измислен УАЗ?

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                ...
                Но все пак предлагам да оставим настрана темата за това защо и колко пътища се строят в Русия... по няколко причини, едно че вече си имаме няколко и то огромни теми посветени точно на този въпрос и второ много се отдалечаваме от това за което говорим.
                ...
                Предвид съдържанието на първия пост - темата си е тъкмо тази. За останалото - съгласен.

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                ... Като се почне от това че мостовете им са съвършено различни, премине се през различните ресори и товароподемност и се стигне до разлика в двигателите и електро системата. Разликите са специфични и много добре отразяват това което е търсено като функционалност...
                Не знаех, затова и попитах. Благодаря за отговора.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  До: Как и защо е измислен УАЗ?

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Това, че от колхоза до болницата няма нормален път, няма нищо общо с Уаз-а. Колхозна машина за обикаляне по нивите - ок, добре, само че в повечето колхози Уаз-а е бил един - на председателя. В някои и толкова няма. Другите или с трактора или с каквото има (твърде често - в ремаркето на трактора). Този спор -защо руснака не се престарава с правенето на пътища - и друг път е припламвал тук-там из темите и като цяло е безсмислен.

                  Да отидеш с Уаз-а от точка А до точка Б просто щото ти е кеф - тоя филм е от скоро. А това, че между 2 съседни села от по 6-7000 души, разположени на 15 километра, няма и не се предвижда да има асфалтиран път все още си е реалност. И не защото пътя не се използува или защото Уаза е чак пък такъв вседеход, просто по навик. Що да правим път, като може и без него? И без това като завали, един месец никой не ходи никъде, а после по снега е лесно.
                  Я поразпитайте руснаците, знам, че се познавате и с такива, при това свестни момчета, да си кажат честно, в колко от селата има асфалтирани улици? Освен главната и то не винаги. И къде е тук Уазика?

                  Икономическата обосновка "Да правим УаЗ вместо асфалт" (добре, нека е бетон) отива на кино само като се погледне капацитета на Уляновския завод и като се сравни с броя на населението, пръснато по труднодостъпни от лекоавтомобилна гледна точка места. Не стигат доникъде.
                  Ако не беше виц, производството на Уаз-ки (и въобще не говорим дали са добри или лоши) би трябвало да е 100 пъти по-голямо.

                  Доколкото знам сте запознат от близо с това чудо на руската техническа мисъл, конкретен въпрос: кое е различното на командирския и на текезесарския Уаз? Въпросът е сериозен и не е заяждане.
                  Поздрави колега Хубаво е човек да се поразходи из тези места и с очите си да види защо е така а не онака.Просто всяка държава е специфична сама по себе си като я разгледаш добре и общуваш достатъчно с местните хора виждаш че това е правилното решение
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как и защо е измислен УАЗ?

                    "Запаса от здравина който конструктивно е заложен е 800% !"

                    Това ми стана интересно... не съм виждал автомобил на който да се чупи така лесно диферинциал.
                    Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как и защо е измислен УАЗ?

                      Много е смешно, когато хора, невиждали някое място, започнат да разказват на света че хората, които живеят на невижданото място, живеят по дърветата, пасат карфици, и не знаят къде е горе и къде долу.
                      След войната естествено е имало гигантско съкращение на армията, и освободената техника е натирена по широкия свят, да възстановява страната. Танковите заводи са затворили, а автомобилните - просто не. По опита от всичкото, просто не е имало никакъв повод да се свива производството на пълноприводен транспорт, и всякакви емки, газове, после и уазове, са си били, и остават масов транпорт. А че един УАЗ на трима председатели на колхози, едни обувки за партийния секретар на селото, а чорапите - за агента на ЧК, е типично начало на едни стари вицове. Които обаче руснаците разправяха за запада.
                      И какво като имаш ламбурджини за 300 000? Като затворят за цяла зима Беклемето, Република, Шипка, и кво да е друго? А за цяло лято - всичко, понеже по-топло от 35 градуса? Имаш пътища? Имаш магистрали? Верно? Ми що тогава не караш по тях?
                      Е, руснаците също си имат пътища. А също така и "просушка дорог". Просто ги затварят не заради студа или жегата, а защото милиони квадратни километри са станали езеро. И тогава тръгват всички тия смешни джипчета и стари камиончета, и те не са забранени, като в маразматичната европа. Както и тамошните местни, не са идиоти, да хукнат да строят кули върху пясъка, колкото и да смята това за правилно европец, не виждал друго освен жълти павета, огрети от неон. И селския маладешки клуп "Чарвилу".
                      Последно редактирано от Стефан; 20-10-09, 22:20.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как и защо е измислен УАЗ?

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Много е смешно...
                        Тефчо, адаша ти каза много истини.
                        И май е прав. Виж му темата за Ладога 2008, там казва, че са спрели на средно голяма улица-по тамошните стандарти. Според нашите-няма такива широки булеварди. Това по спомен.
                        Аз, че съм лаик-вярно. Но тезата е абсурдна, не може да нямаш пари за пътища, и затова да произвеждаш всъдеходи...

                        Това твърдение по абсурдност прилича малко на митовете които "разбиват" по дискавъритата...
                        На пръв поглед се вижда, че не етака, но да поспорим...
                        Нищо, дискусия да става, все ще е полезна някому...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как и защо е измислен УАЗ?

                          Привет!
                          Стефан си е прав...
                          Ама я да ви видя колко сте дето сте карали на север в Русия...те тогава ще се сетите останалите що е измислен Уаза...и другите...на първото блато и до третия хендек ша са сетите...
                          Молба към Стефан или Модераторите да лепнат онова клипче за руския север...Канец зимника... май се казваше...
                          http://www.youtube.com/watch?v=dzEaPwIa9og
                          Гледайте и се наслаждавайте...
                          А ето и цялата тема...
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EC%ED%E8%EA%E0
                          Последно редактирано от hun_ter; 20-10-09, 20:55.
                          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                          .................................................................................................
                          Е. Абу

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как и защо е измислен УАЗ?

                            Бях решил да не се обаждам повече по темата, но, хора, успокойте се. Разхождал съм се "по онези места". Понякога по работа, друг път (особено в по-забутаните местенца) - ей така, за кеф. А преди това баща ми ме е разхождал. Също за кеф. С автомобил с руска регистрация. За сведение на незапознатите - преди навсякъде с чужд регистрационен номер не пускаха. После пускаха, ама излизаше скъпо. Сега, имам предвид последните 2-3 години, не знам как е, не съм ходил скоро.
                            Каквото говоря, не съм го чул от някъде си, видял съм го с очите си. И градове, и селца (които може и да са колкото Чирпан, но това е отделна тема) и хутори и съвсем самостоятелни диваци, на които просто им е писнало от цивилизацията (между другото - невероятни пичове).
                            Съвсем на север не съм се забивал, няма и изгледи да го направя.

                            Относно големината на улиците, особено пък в по-новите градове - огромни са. Обаче тук не говорим за Кольцевая, нали? Нито за ул. Ленина в Челябинск. Там и с жУгулката може.

                            В крайна сметка твърдението беше, че руснаците са измислили Уаза, за да не се налага да правят пътища. За мен това е и си остава виц. Смешен, наистина, но виц.
                            Уаза е направен, защото има вопиюща нужда от подобен клас машини. И според мен никога не се е произвеждал в достатъчни за страната количества, да не говорим за разновидности.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как и защо е измислен УАЗ?

                              Трябва да си бил там за да разбереш логиката на руснаците докато не видиш с очите си за къкво става въпрос не можеш да ги разбереш. Навремето бях там един месец през зимата основно в Москва и около нея. Около около 500 километра от тогава нямам никъкви съмнения относно необходимоста и практичноста на руската високо проходима техника.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X