Здравейте колеги!
Преди време бях пуснал една тема за това, че двигателят 4178.00 с индукционно запалване,сменя центровката, а оттам и обротите плуват.
Четох из руските сайтове най вече уазбука,където обясняват че основният недостакът на този вид запалвания е най вече в делкото по точно ротора,който сам по себе си е постоянен магнит и статора който е ненадежно закрепен.
Изчетох и тук писаното по отношение на усъвършестването на този възел,но не искам да усложнявам нещата.
Питането ми е, някой човъркал ли е този възел във този му вид както е сега-постоянен магнит и статорна намотка и какви резултати е постигнал.
Благодаря предварително!!!!
Преди време бях пуснал една тема за това, че двигателят 4178.00 с индукционно запалване,сменя центровката, а оттам и обротите плуват.
Четох из руските сайтове най вече уазбука,където обясняват че основният недостакът на този вид запалвания е най вече в делкото по точно ротора,който сам по себе си е постоянен магнит и статора който е ненадежно закрепен.
Изчетох и тук писаното по отношение на усъвършестването на този възел,но не искам да усложнявам нещата.
Питането ми е, някой човъркал ли е този възел във този му вид както е сега-постоянен магнит и статорна намотка и какви резултати е постигнал.
Благодаря предварително!!!!
Коментар