Колеги имам една идея и въпрос,относно спирачките на Уазката?Та решил съм да сменя дисковете(или тасовете на предните спирачки) и да сложа на тяхно място задни тасове с едното цилиндарче и да станат и 4те колела с еднакви спирачки(с по едно цилиндърче на всяко колело).......Какво мислите за тази идея и дали ще проработи,...в смисъл дали ще хващат предните спирачки по добре от оригиналния вариант,?????
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за спирачките на УАЗ
Свий
X
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
не мисля че ще хващат по-добреспоред мен е по добре да сложиш саморегулиращи се цилиндаЪрчета от волга или дискови спирачки
Последно редактирано от Жоро Донечки; 29-09-09, 11:03.Ако няма каде да отидеш , ела на себеси
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Ще се пребиеш, че и някой покрай тебе.
Предните и задните спирачки са различни нарочно, така че задните да хващат една идея по-късно, и по-слабо от предните. Пак заради това, окачването отпред и отзад е различно, даже всичките части да са еднакви.
Карането с еднакви, или без предни спирачки, е смъртоносен цирков номер, и преди него разпоредителите изкарват от залата децата и бременните, задължително.
Цялата софийска полиция, може да изпразни Цариградското шосе за половин час. Аз съм го правил за пет секунди. И булевард България. И други места. Не се гордея, срам ме е, толкова ми беше акъла. Джип, хвърлен като бумеранг в плътен поток, не е правилно нещо. И не е факт че можеш да го хванеш навреме, даже да знаеш какво трябва да правиш.
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Това е безмислена и абсурдна идея.По-малката злина е да имаш еднакво спирачно усилие на четирите колела,отколкото по-слабо на предните.Нали знаеш,че при спиране автомобила се наклонява напред и представи си на какво натоварване са подложени предните спирачки.Не напразно някои автомобили са с предни дискови и задни барабанни спирачки.Обратен случай не съм чувал да има.Дисковите са по-ефективни и по-съвършенни.А специално за Уазката-слагай предни сп.цилиндърчета от ГАЗ 24-10 и задни от ГАЗ 24-всички саморегулиращи се-,плюс сервоапарат и ще имаш отлични спирачки.Игнат Донев 0899952444
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Да, ако нещо им е повредено
Години съм карал УАЗ без серво, със серво, с несаморегулиращи се цилиндърчета, със саморегулиращи се. Барабанните със саморегулиращи се, спират като лека кола.
Дисковите съхнат по-бързо след калта, спор няма. Но пък могат да се накъдрят или изобщо да се пръснат, като цопнат прегрети в реката, и някое колело да заклини. Или после изобщо да нямаш спирачки, и между другото - и волан. А можеш да останеш без спирачки и от разбит лагер, или от строшена зегерка на военните мостове. Така че тука вече може и да се мисли, това или онова. От което по-малко те е страх. С годините, все повече се убеждавам че е въпрос на религия, инженерни аргументи особено няма.
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение...Дисковите съхнат по-бързо след калта, спор няма. Но пък могат да се накъдрят или изобщо да се пръснат, като цопнат прегрети в реката...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Което верно - верно - на УАЗа съм ги прегрявал май само веднъж. Ама то си беше някво ненужно гладиаторство, да не посочвам с пръст кого гонех. При случай ще му го върна, само да му пораснат децата, нямам скрупули, понеже айдука също беше на УАЗ. Ама беше пръв)
А на Шкода, Камаз, Рено, май и на още някви мерцедеси, съм. Бегачки, мамка им, като се совнат е нанадоле с петнаесе километра в час, трети час, и едвам ги озаптиш ...(((
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Първоначално публикуван от L_Dormishev Преглед на мнениеКолеги имам една идея и въпрос,относно спирачките на Уазката?Та решил съм да сменя дисковете(или тасовете на предните спирачки) и да сложа на тяхно място задни тасове с едното цилиндарче и да станат и 4те колела с еднакви спирачки(с по едно цилиндърче на всяко колело).......Какво мислите за тази идея и дали ще проработи,...в смисъл дали ще хващат предните спирачки по добре от оригиналния вариант,?????ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Първоначално публикуван от L_Dormishev Преглед на мнениеКолеги имам една идея и въпрос,относно спирачките на Уазката?Та решил съм да сменя дисковете(или тасовете на предните спирачки) и да сложа на тяхно място задни тасове с едното цилиндарче и да станат и 4те колела с еднакви спирачки(с по едно цилиндърче на всяко колело).......Какво мислите за тази идея и дали ще проработи,...в смисъл дали ще хващат предните спирачки по добре от оригиналния вариант,?????
Колега,аз от 2 години съм със задни тасове отпред с по едно цилиндърче,и не съм имал никакви проблеми със спирането.Сега дори съм решил да сложа серво усилвател,да видим дали ще ми стане по мек педала,и сигурно ще спира и по добре.Успех и безаварийно каране![SIGPIC][/SIGPIC] -OFF ROAD и много сливова:lol:
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Играете си с огъня, че и другите бутате(((
След 85-та, само заради сервото на спирачките, обиците са преместени от задния край на предните ресори, в предния.
Като сложиш ВУТ, и без предни спирачки, в някой завой ще отлетиш дявол знае къде, като ти се наложи да ги настъпиш.
Четете бе, това отдавна не е секретно.
А спирането на задните колкото предните, е еквивалентно на нямане на предни. От гледна точка на управляемостта в спирачен режим.
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Предните винаги ще спират,повече от задните ,щото тежеста е отпред.Иначе сте прави ,предните трябва да хващат една идея по-рано щото иначе ще видиш задницата до теб.А за обеците винаги са били отпред,текезесето ми е произведено през 1962г.А първия джип който имаше дядо ми беше през 1981г.,и от тогава сме сменили над 10-15 и не помня някой да е бил с обеци отзад.
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеИграете си с огъня, че и другите бутате(((
След 85-та, само заради сервото на спирачките, обиците са преместени от задния край на предните ресори, в предния.
Коментар
-
До: Въпрос за спирачките на УАЗ
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеСлед 85-та, само заради сервото на спирачките, обиците са преместени от задния край на предните ресори, в предния.
Разкажи, според теб, защо заради по-голямото усилие на спирането са обърнали захващането?
Теорията ще е интересна.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар