Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор 34S2B1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Карбуратор 34S2B1

    Привет,

    Имам си един проблем и искам да се допитам до вас за помощ.

    Имам си една Волгица, но карбуратора и с времето се е усукал .
    Двигателя работи много лошо и на високи обороти. Свалих карбуратора, който е К 126 ГМ (според книгите това е оригиналния карбуратор за Волга) и му купих ремонтен комплект. Всичко точно докато не почнах да го зглобявам и видях че средното тяло на карбуратора е цялото покривено откъм повърхностите за присаждане към горното/долното тяло на карба.
    Обадих се в магазина за части, а от там ми казаха че нов ще ми струва 171 лева. Намерих и един нов 34S2B1 Полски за 62 лева. От модела ми стана ясно че май е за Жук (не съм съвсем сигурен). Може ли някои да ми даде инфо дали този модел 34S2B1 е наистина за Жук, както и дали ще стане за моята Волга. Прилича много на волговия и присаждането е същото, но от нета чета че Жука е с 1900 кубика двг. а моя нали знаете е 2.5 и сигурно тоя карбуратор няма да стане. Проблема е в това че този карбуратор в магазина ми казват че бил за ГАЗка, а тя е с 2.5 двигател и съвсем съм объркан сега. Някой може ли да внесе яснота?
    Ако ли не, дали някой ще помогне с едни карбуратор за моята колица?

    Иначе си имам и едно Сузуки Самурай, с обърнати джанти в прилично състояние. Най-големия мъ проблем са тия обърнати джанти, защото хвърлят кал по спирачните апарати и ги блокират и износват.

    Ако някой може да внесе яснота ще съм задължен...

    Жоро

  • #2
    До: Карбуратор 34S2B1

    На Жука двигателя е 2120 кубика. Карал съм УАЗка с такъв карбуратор и нямаше голяма разлика във вървенето.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До: Карбуратор 34S2B1

      А си сигурен за модела нали, защото от поста ти не разбрах дали си пробвал карбуратор от Жук или че Жука е 2.2 кубика или че специално тоя 34S2B1 си го пробвал на Газката и е работил добре?
      В магазина твърдят че става, ще взема да пробвам тогава, дано да е така.
      Иначе за моя карбуратор, днес хванах флекса с диск за отнемане на боя и го изравних, утре ще го пробвам и дано да работи като хората. Смених жиглъорите и уплатненията, дано да е по-добре.
      Ако не, в магазина и ще го пробвам тоя дето ми го предлагат.
      Също така имах и въпрос за карбуратора к 151 и дали е с автоматичен смукач или е като на 126цата механичен ?

      Мерси за инфото, ще пробвам и ще видим.

      Поздрави,
      Жоро

      Коментар


      • #4
        До: Карбуратор 34S2B1

        Опа, сега се сетих и нещо друго;

        какво ще трябва да променя по жилата и ел. инсталацията за да го ползвам тоя 34S2B1, или е директен пренос кам двигателя, или може да го ползвам и без да го връзвам към ел. инсталацията?

        По малко по различна тема;
        на бензиновата помпа на волгата има наварено малко парченце метал на палеца на помпата от към двигателя, там където има стопер който удря в ръчния палец за помпане на бензин(от вътре в помпата). Става ми ясно като гледам че това са го правили за да ограничат притока на бензин към карбуратора (да намалят хода на палеца и съответно притока на бензин от резервоара), а на самия карбуратор има мундщук който е затапен, и по книгите гледам че този мундщук откарва неизползван от карбуратора бензин обратно към резервоара. Въпроса ми е няма ли байпас в бензиновата помпа, ако налягането се повиши който да рециркулира бензина в самата помпа и да не напъва карбуратора ако поплавака е спрял притока на бензин? Също, какво ще стане ако сложа карбуратора 34S2B1, който е без такъв мундщук и ако налягането на бензина се покачи много?

        С две думи какво да правя с тоя байпас на карбуратора и тоя ограничител който са сложили на бенз. помпа? заради тая наварка на помпата се износва оста на палеца й, искам да я разкарам тая заварка, ама като мундщука на карба е затапен се притеснявам да не пламна на пътя без да искам

        Ще съм благодарен за повече инфо от знаещи!

        Жоро

        Коментар


        • #5
          До: Карбуратор 34S2B1

          Първоначално публикуван от turbinee Преглед на мнение
          Също така имах и въпрос за карбуратора к 151 и дали е с автоматичен смукач или е като на 126цата механичен

          Автоматичен смукач на УАЗ. Хе-хе-хе
          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

          Коментар


          • #6
            До: Карбуратор 34S2B1

            Колега turbinee аз мисля че ако си намериш друг к-126 ще се отървеш от много ядове и загуба на време. С този жуков изобщо не се сещам какво беше положението, преди много време имах малка занимавка с подобен ама нямам кой знае какви впечетления.
            То за ставане и Жигулов става особено на газ, ама не е редно.


            Sasho74 Уаза си е Уаз това че не си виждал автоматичен не значи че няма.
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: Карбуратор 34S2B1

              Колега,аз съм имал взимане -даване с Жуков карбуратор.По икономични са и въобще няма проблем с храненето на мотора.Обаче трябва заигравка с щангите на газта.Еднокамерния им карб на Иков, е много по добър от този на Уаза,но заради захващането на филтъра и щангите за газта го избягват.

              Коментар


              • #8
                До: Карбуратор 34S2B1

                NIK, и аз си мисля че най-добре ще е да намеря к126 каруратор да го заменя моя, проблема е че тези които намирам до момента (1 такъв) е за Уазка и там има някакви малки разлики, а за Волга цената му е близо 200 лв. Другото е че на 126 въздушния филтър е половината двигател което малко ме дразни, та затова гледах разни алтернативи.
                Не съм сигурен какви точно са разликите м/у Волга и Газ, но мисля че поне жиглъорите са различни, не знам дали това прави голяма разлика но все пак Газ е за офроуд а волгата е за пътя, така че сигурно ще ми прави разни проблеми карбуратора за Газка

                Днес ще слагам моя 126 карб на колицата, дано да се е пооправил след новите жиглъори и шлаифането на повърхностите при уплатненията.
                Проблема му беше че на празен ход стоеше с 2000 - 3000 об. и източваше бензина от камерата при малко газ. Чувал съм двигател на волга които работи като часовник, а моя е като танк...

                Ще видим

                Коментар


                • #9
                  До: Карбуратор 34S2B1

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  Колега,аз съм имал взимане -даване с Жуков карбуратор.По икономични са и въобще няма проблем с храненето на мотора.Обаче трябва заигравка с щангите на газта.Еднокамерния им карб на Иков, е много по добър от този на Уаза,но заради захващането на филтъра и щангите за газта го избягват.
                  И аз си мислех за икономията след като Жука е с по-малък двг, но именно това пригаждане към ЗМЗто ми е притеснително. В магазина видях че основата на карба е като моя 126, но филтъра е друг и газта е по-иначе.
                  Днес ще мъча моя 126, ако не ще мисля че няма да имам друга алтернатива освен да купя този или един 126цов за Уазка и да преработвам

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X