Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по-добрият руски бензинов мотор за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    За маслото си прав,никога не го карам с реномирани масла.
    ...карам с Игъл щото такова докарват по-ефтино от градския транспорт.
    Ти си отговори за живота на мотора ти, нямам какво да добавя

    Колкото за Витарите-с какво искаш да се сравняваш,с 1.6мотор,твоя е 2.4.
    Аз не знам с какво да се сравнявам ама ти изби рибата с тия бъгави Витари.
    Това долу ти го написа, не аз...
    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Не ми пишете,за големия въртящ момент ,а се замислете защо Витарите ,вървят.-Щото имат пъргав мотор.

    Затова ти предложих съревнование, а сега ме питаш защо

    Каква е тая остаряла ,американска концепция на 2.5-мотор ,да извадиш 80кс.,би трябвало да имаш поне 150 к.с и да се истрелваш на 2-3-та бавна,на големите наклони където не ти стига инерцията и започваш да буксуваш преди края на баира.
    Ето ти един на ЗМЗ 4054


    Бензинов, 2,5 литра, 4 цилиндров, с турбинно нагнетяване и интеркулер
    И забележи със сгъстяване 7,4:1 вади мощност от 195кс при 4500об.
    И 343 Нм въртящ момент при 2000-4000об/мин
    Диаметър 92, ход 94мм
    Двувалка, 16 клапана
    К`во ли ще е със сгъстяване 9,5:1 ?!
    А тежи само 190кг

    Коментар


    • #17
      До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Интересно ми е някой да сподели впечатления и да направи съпоставка на карбураторните УМЗ 421 и ЗМЗ 410
      От около година имам впечатления от ЗМЗ 410. Този двигател е конструиран и се произвежда специално за УАЗ.



      Според мен напълно адекватен двигател за УАЗ-а. Мощен и сравнително бавнооборотен като за бензинов двигател. Мисля, че на свободен ход поддържа около 650-700 об./мин. С този двигател УАЗ-ът е мощен в гората и пъргав по асфалта. Спокойно дърпа по горски път буханка, пълна с хора и кучета, а на асфалт развива над 100 км/ч.

      Според писаното по форумите УМЗ 421 и ЗМЗ 410 са "един и същ двигател". Що се отнася за това, че сглобката на ЗМЗ е по-качествена, се казва, че и двата са правени с краката. Като разликата е, че при ЗМЗ краката са измити.

      ЗМЗ 410 е предвиден за нискооктанов бензин, което налага фрезоване и шлайфане на главата. Желателно е и напасване на клапаните.

      Степента на сгъстяване преди фрезоването е 6,8.
      БИО пчелен мед и пчелни продукти
      0888 66 59 73

      Коментар


      • #18
        До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

        А като стана въпрос за изтрелване, с моя 4026 на 3та не, но се изтрелвам на всякъде на 2ра бавна...
        В най-големия баир, спира, върти тракторните, окопава се, но не глъхне на 2ра

        Коментар


        • #19
          До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          Бензинов, 2,5 литра, 4 цилиндров, с турбинно нагнетяване и интеркулер
          И забележи със сгъстяване 7,4:1 вади мощност от 195кс при 4500об.
          И 343 Нм въртящ момент при 2000-4000об/мин
          Диаметър 92, ход 94мм
          Двувалка, 16 клапана
          К`во ли ще е със сгъстяване 9,5:1 ?!
          А тежи само 190кг

          А бе това го има само на картинка май или и да го има е само за някои специални машини и нема намиране

          А е с такова сгъстяване щото е с турбо
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #20
            До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

            Защо пречи турбото на сгъстяването?
            Ако го направят 9:1 какво ще стане?

            Коментар


            • #21
              До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              Защо пречи турбото на сгъстяването?
              Ако го направят 9:1 какво ще стане?
              Параметрите на такъв двигател може да се изменят в много големи граници с различни настройки на екектрониката и малки доработки.
              Няма да може да работи дълго време дори и с 100октанов от зор.
              Правят се с по малка степен на сгъстяване за да има повече файда от охлюва на кратко.

              inp, така е но изпускаш че ЗМЗ 410 е спрян от производство поради ненадеждност на конструкцията, а УМЗ 421 се произвежда също от ОАО ЗМЗ от много време.
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #22
                До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                Извинявам се за спама, но УМЗ 417 колко лв. струва в момента и някой внася ли го сега с новите "евро "закони

                Изобщо нови мотори като ЗМЗ и УМЗ внасят ли се ?
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                  Чудото 405 струва примерно 6 000 евро, в кашон от завода. Ама е на конкурентната фирма, и затова не го слагат. В Русия заможните състезатели ги грабят като топъл хляб.
                  Завода не препоръчва инжекторния 409 за далечни рейдове в пусти места. Така най-читавото остава трилитровия карбураторен 421. Е, не е 30 литров дизел. Но пък всичко му е известно, и лесно се доправя да работи под водата.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                    Защо пречи турбото на сгъстяването?
                    Ако го направят 9:1 какво ще стане?
                    Стара инжинерна аксиома: турбо - ниска компресия. Просто защото когато вкарваш повече въздух и го сгъстяваш при компресии над 8 - 8.5 за бензинов мотор и 17-19 за дизелов, моторите имат склонност към саморазрушаване. Оттука и вечния въпрос - как да се направи турбо мотор който да работи адекватно преди включването на турбото. Сааб опитаха преди години с мотор с променлива компресия - висока в по ниските оборти и постепенно намаляваща при работа на турбото до 6:1 . Много интересна разработка, с глава на шарнирни съединения която се мести няколко милиметра спрямо блока, променяйки по този начин компресията. Не знам какво стана по нататъка, май беше само прототип. Фолксваген в момента се заиграват с мотори с чарджър - да надуват в ниските и турбо за високите обороти, ще видиме какво ще стане.
                    Съжалявам за офтопика.
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                      Жоро,в Самоков има много витари,и на изключително голям и къс баир,Уаза не може да се срсвнява с тях.Просто както каза ти на 2-ра върти гумите но няма инерция,а на 3-та няма сила.Със всичко ще се съглася с вас но руснаците не могат да направят свестен двигател за кола или джип.А модерните двигатели от снимката,кой ги знае да ли въобще се произвеждат масово.За сравнение Фолцваген произвеждат 1.4-турбинен мотор на 170к.с.И при тестовете наАутоБилд-беше показал по-добри резултати от 2.0 на БМВ и 1.7 на Пежо.Иначе за гората и аз съм привърженик на максимата,че голямата кубатура може да я замени удачно единствено по-голяма.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                        Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                        Извинявам се за спама, но УМЗ 417 колко лв. струва в момента и някой внася ли го сега с новите "евро "закони

                        Изобщо нови мотори като ЗМЗ и УМЗ внасят ли се ?
                        Нови двигатели 417 и 421 се продават в Карбон-Плевен.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Жоро,в Самоков има много витари,и на изключително голям и къс баир,Уаза не може да се срсвнява с тях.Просто както каза ти на 2-ра върти гумите но няма инерция,а на 3-та няма сила.Със всичко ще се съглася с вас но руснаците не могат да направят свестен двигател за кола или джип.А модерните двигатели от снимката,кой ги знае да ли въобще се произвеждат масово.За сравнение Фолцваген произвеждат 1.4-турбинен мотор на 170к.с.И при тестовете наАутоБилд-беше показал по-добри резултати от 2.0 на БМВ и 1.7 на Пежо.Иначе за гората и аз съм привърженик на максимата,че голямата кубатура може да я замени удачно единствено по-голяма.
                          Сложи 2 кубика дърва във витарата и пробвай да я караш по раввно на асвалт, или с този 1.4 мотор и 170 коня да дърпаш ремарке 1 тон.
                          Сравнението не е много удачно, сигурен съм, че на този баир със засилка много самоделни бъгита ще направят витарата смешна.

                          На мен ми се ще да го направя уаза още по-бавен, вие говорите за бързина.
                          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                            Да напиша още нещо докато съм се сетил.В средата на 80-те г.на 20 векводещите компании като МБ и БМВ произвеждат мотори 2.5 като масовия бензинов мотор ма БМВ-2.5 -прави 193кс,а ма МБ-25-(бензинов-16винт.)-е на 204кс.-всичко това преди 20- 23г.и без турбина.Като човек който кара МБ ,Жоро и предполагам и много от останалите колеги знаят че МБ-имат нов 2.5 дизелов мотор на 204кс.,а мотор 320-който е 3.0 литра вади 234кс.и непостигнатия за сега въртящ момент от 540нМ.-като това вече са мотори от около 2000-2005г.и са масови за Е-класата и С-класата.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Да напиша още нещо докато съм се сетил.В средата на 80-те г.на 20 векводещите компании като МБ и БМВ произвеждат мотори 2.5 като масовия бензинов мотор ма БМВ-2.5 -прави 193кс,а ма МБ-25-(бензинов-16винт.)-е на 204кс.-всичко това преди 20- 23г.и без турбина.Като човек който кара МБ ,Жоро и предполагам и много от останалите колеги знаят че МБ-имат нов 2.5 дизелов мотор на 204кс.,а мотор 320-който е 3.0 литра вади 234кс.и непостигнатия за сега въртящ момент от 540нМ.-като това вече са мотори от около 2000-2005г.и са масови за Е-класата и С-класата.
                              И един такъв мотор струва .......... колкото цялата уазка, срещу 3000лв. за нов 417.
                              Електрониката и калта в гората са две изключващи се неща особено ако сервиза ми е на маината си.
                              Румене нещо бъркаш започваш да сравняваш УАЗ и Мерцедес, като в уравнението изключваш ЦЕНАТА.
                              На всички ни е ясно какво е УАЗа и какво може и колко СТРУвА.
                              За сега избирам УАЗа , а като стане на цената на Gто ще предпочета естествено Мерцедеса.
                              Последно редактирано от Pursie; 22-10-09, 20:09.
                              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                                Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                                Сааб опитаха преди години с мотор с променлива компресия - висока в по ниските оборти и постепенно намаляваща при работа на турбото до 6:1 . Много интересна разработка, с глава на шарнирни съединения която се мести няколко милиметра спрямо блока, променяйки по този начин компресията
                                Интересен и поучителен отговор.

                                Тази разработка на пръв поглед изглежда добра.
                                Но не знам колко ще бъде надеждна,
                                какъв живот ще имат тези шарнирни връзки и това движение на главата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X