Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо ми пърпори УАЗа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо ми пърпори УАЗа?

    Колеги ,зная че повечето от вас ,ще кажат "защото е УАЗ и те така пърпорят" Поне всички с които споделих, това ми казаха.Уазката я купих преди 2 месеца и беше на 14080 км ,много ми хареса. Проверих всички възли и агрегати ,смених масла прегледах спирачките,смених горивната помпа ,почистих цялата горивна система,регулирах клапаните и тн. Вече не се сещам още какво правих.Това прекъсване ли, да го нарека ,си го имаше още когато я оглеждах преди покупката .Мислех ,че е пренатегнат клапан или издухан такъв ,но явно не е от клапаните . Те вече са регулирани и наистина два бяха пренатегнати .Днес премерихме компресията. И на 4те цилинадъра даде 8 атм.Незная добре ли е това, но поне закова еднакво налягане, което значи, че не е клапан.
    Някой имал ли е такъв проблем и ако да ,моля за съвет какво да правя?! Значи, работи сякаш равномерно, докато изреди 3 цилиндъра и после припъпори сякаш 4тия цилиндър се губи ,свещите и кабелите са нови .Още повече, че нощем искрене около тях няма.Ритмично пърпорене след еднакъв период от време!! В чудо се видях то центровки ,то реглажи и все тая .Остава според мен да е от бенизина ,който е с по висок октан от препоръчителния за Уаз.
    Поздрави.

  • #2
    До: Защо ми пърпори уаза?

    А ако кажеш и къде се намираш, ще е по-добре. Между Катманду и Каспичан има доста път.

    Коментар


    • #3
      До: Защо ми пърпори уаза?

      Кажи с какъв мотор е уазката, от лявата страна на двигателя трябва да го пише.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #4
        До: Защо ми пърпори уаза?

        izvinqvamse za latinicata az mislq 4e problema ti idva ot delkoto vij 4uk4eto i nakovalnqta

        Извинявам се за латиница. Аз мисля чу пробема ти идва от делкото. Виж чукчето и наковалня.
        Последно редактирано от Злой; 14-08-09, 22:18.
        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

        Коментар


        • #5
          До: Защо ми пърпори уаза?

          Или коксчето на капачката и резистора на палеца.
          Да са живи и здрави Фулдата, Димата Куадра, и Пламен Петров за разкрването на тоя противен проблем.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            А ако кажеш и къде се намираш, ще е по-добре. Между Катманду и Каспичан има доста път.
            Колега, от северна България съм и живея в Пловдив вече 20тина години

            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
            Кажи с какъв мотор е уазката, от лявата страна на двигателя трябва да го пише.
            Добре ,ще го видя какъв е .Аз и без това мислех да питам къде пише вида на мотора

            Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
            izvinqvamse za latinicata az mislq 4e problema ti idva ot delkoto vij 4uk4eto i nakovalnqta

            Извинявам се за латиница. Аз мисля чу пробема ти идва от делкото. Виж чукчето и наковалня.
            Проверени са и то от човек с богат опит с такава техника ,но щом казвате ,ще взема направо да ги сменя с нови и да центровам пак.

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Или коксчето на капачката и резистора на палеца.
            Да са живи и здрави Фулдата, Димата Куадра, и Пламен Петров за разкрването на тоя противен проблем.
            Ще си поиграя и с тия чаркалъци ,благодаря!
            Последно редактирано от Злой; 15-08-09, 09:15. Причина: тайминг

            Коментар


            • #7
              До: Защо ми пърпори УАЗа?

              Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
              Колега, от северна България съм и живея в Пловдив вече 20тина години


              Добре ,ще го видя какъв е .Аз и без това мислех да питам къде пише вида на мотора


              Проверени са и то от човек с богат опит с такава техника ,но щом казвате ,ще взема направо да ги сменя с нови и да центровам пак.


              Ще си поиграя и с тия чаркалъци ,благодаря!
              Господа ,днес направо си купих ново делко/според мен груба грешка -няма нищо общо с оригиналното/
              Сложих го на уаза и се почна една стрелба от аспуха та не е истина !! Оказа се ,че зацепването на новото делко е завъртяно точно на обратно и дзвера си обърка партитурите . Както и да е оправих го и колата запали.Направо се изкефих на звука който изкара ,ама като поработи пак почна старата песен на нов глас .Поиграх си с предварение и закъсниние - нищо!! Регулирах разстонието на чукчето и наковалнята наново ,наместих ги да се припокриват, че се докосваха някак на една страна - нищо!!
              Нека колегите Петров ,Куадра и Фулда ,ако четат моето ходена по мъките да кажат какъв по дяволите му е проблема на тоя Уаз !!!Забелязах ,че като се отварят контактите на делкото има искара ,дали е от това ?

              Коментар


              • #8
                До: Защо ми пърпори УАЗа?

                Колега, виж дали не смуче въздух от гарнитурата на колекторните тръби или от гарнитурата под карбуратора.
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #9
                  До: Защо ми пърпори УАЗа?

                  Според мен гарнитура на смукателен колектор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Защо ми пърпори УАЗа?

                    Мисля, че можеш да провериш това като вземеш едно пръскало за миене на прозорци, пълно с вода и пръскаш около колекторите. Ако се променя работата значи смуче въздух.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Защо ми пърпори УАЗа?

                      Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                      Господа ,днес направо си купих ново делко/според мен груба грешка -няма нищо общо с оригиналното/
                      Сложих го на уаза и се почна една стрелба от аспуха та не е истина !! Оказа се ,че зацепването на новото делко е завъртяно точно на обратно и дзвера си обърка партитурите . Както и да е оправих го и колата запали.Направо се изкефих на звука който изкара ,ама като поработи пак почна старата песен на нов глас .Поиграх си с предварение и закъсниние - нищо!! Регулирах разстонието на чукчето и наковалнята наново ,наместих ги да се припокриват, че се докосваха някак на една страна - нищо!!
                      Нека колегите Петров ,Куадра и Фулда ,ако четат моето ходена по мъките да кажат какъв по дяволите му е проблема на тоя Уаз !!!Забелязах ,че като се отварят контактите на делкото има искара ,дали е от това ?
                      Неправилни свещи?
                      Пукнат (пробил) кабел на високото?
                      Някоя стружка около чукчето?
                      Разбити лагери на делкото (оста да се клатушка и да измества или да отваря когато си иска)?
                      Кондензатор?
                      Бобина?
                      Провери ги горе долу в този ред, ако не е нищо от изброените, баш майсторите все ще измислят нещо
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Защо ми пърпори УАЗа?

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Неправилни свещи?
                        Пукнат (пробил) кабел на високото?
                        Някоя стружка около чукчето?
                        Разбити лагери на делкото (оста да се клатушка и да измества или да отваря когато си иска)?
                        Кондензатор?
                        Бобина?
                        Провери ги горе долу в този ред, ако не е нищо от изброените, баш майсторите все ще измислят нещо
                        Колега по горе съм написал че всичко е ново кабели, свещи, делкото също.Свещите са лукас препоръчаха ми от магазин за уаз.Кабелите са силиконови на тесла .Дано не са ме метнали нещо ,но ги свалях и бяха бели ,което значи че изгарянето е добро .Какво значи неправилни свещи и какъв номер може да ми върти бобината? Поздрави.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Защо ми пърпори УАЗа?

                          Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                          Колега, виж дали не смуче въздух от гарнитурата на колекторните тръби или от гарнитурата под карбуратора.
                          Да ,имам намерение да го проверя и това, но нямам време тия дни.Поздрави на северна България аз съм родом от Кнежа

                          Коментар


                          • #14
                            До: Защо ми пърпори УАЗа?

                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            Според мен гарнитура на смукателен колектор.
                            Благодарности колега !

                            Коментар


                            • #15
                              До: Защо ми пърпори УАЗа?

                              Първоначално публикуван от ikonoma Преглед на мнение
                              Мисля, че можеш да провериш това като вземеш едно пръскало за миене на прозорци, пълно с вода и пръскаш около колекторите. Ако се променя работата значи смуче въздух.
                              Благодарности и на теб колега,ще я напръскам пущината дано се оправи.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X