Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз станах член на семейство УАЗ-ови !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз станах член на семейство УАЗ-ови !

    Днес спечелих на търг УАЗ 469Б 600 лв. и УАЗ452 750лв. с ддс. Но лошото е че още не съм ги виждал. Както казва дядо ми купил съм "мачок у торба" На джипката какъв тунинг съм и замислил-ще ахнете всички!
    Бензиновия двигател ВЕДНАГА се изхвърля на вторични суровини,на негово място се слага 2000 кубиков дизел двигател от Тойота Карина, в/у шасито ще бъде монтиран този автомобил

    сътветно хеч-бека отрязан на симпатичен пикап(4-местен).
    Всичко ще бъде перфектно и чисто изработено,защото мисля да минавам ТЕХНО-ТЕСТ.Ще снимам всичко и ще ви държа в течение-но започвам есента.От сега започвам да си търся гуми и джанти. ако някой има някои валяци (високи и широки)може поизносени, но евтини - да се обажда!
    На търга имаше и една НИВА 1.7, но тя стигна 4200лв.и като се има пред вид че е карана от най-калпавия шофьор във варшавския договор мисля че не си заслужава
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

  • #2
    мале какво начинание.....ще следя със голям интерес как вървят нещата..........
    на всяко едно нещо дето се прави колкото и да е тръдно или невероятно важното е човек да има желание...
    поздрави..........

    Коментар


    • #3
      Добре дошъл в лудницата.
      Не ти трябва тоя дизел, само ще съсипеш джипа. Сигурно е върхът на върховете, просто бързоходния дизел си е бързоходен. Вервай ми.
      Верно ти трябва тойотовски. Но 2L, 3L, 1KZ. Всичкото това - и с буква Т накрая, те са турбо.
      Това са нормални джипски двигатели, милионници. Ще имаш най-добрия УАЗ по тия земи.

      Коментар


      • #4
        Имам и 2,2 дизел от Исузу невероятно здрав двигател с много добър въртящ момент, но мисля че този от Тойотата ще свърши работа.
        Всички много добре знаят какво става като се сложи дизелов мотор на бензинова трансмисия-повишаване на мощноста(образно казано) за сметка на скороста. А аз това целя.
        Уморените коне не ги убиват , нали ??

        Коментар


        • #5
          От исузовите става 4J.
          За всеки не знам. Аз обаче знам кво става като се сложи дизел от лека кола на УАЗ. Нищо не става.
          Щото там по едно време ще се сетиш и да му сложиш неговата си СК. Затова ще ти трябва пък РК от ГАЗ-69, и значи по същество ще правиш нова кола. Газовската РК донякъде ще оправи работата, обаче донякъде. И после на ти 140 на асфалта ако си луд да го правиш, и маса ядове на баира.

          Коментар


          • #6
            Искам бензиновия

            Коментар


            • #7
              Твойте разсъждения ме наведоха на някои мисли: (не че ще го направя),но я си представи че сложа 2-скоростни кутий-тогава вече с подходящи комбинации от предавките на двете кутии -190км на асфалта (доколкото е възможно за УАЗово шаси) и като охлюв на баира
              А иначе задължително ще си оставя скоростите и раздатката на УАЗ-а!
              Виждал съм ПЕРКИНС интегриран на 469-смешна работа.Динамика като на локомотив.Тръгва от 4-та,без газ.
              Моя вариант ще е най-сполучлив.Вярвай ми.
              Уморените коне не ги убиват , нали ??

              Коментар


              • #8
                Унимога е това по същество - две скоростни кутии. Сложно, и невъзможно за поддръжка ако не е направено като хората. Но УАЗа пък е къс, няма да стигне място за карданите.
                Виж сега. Дизелите биват: ...
                Освен другите класификации, се делят на бързоходни и не толкова. От 120 до 40 000 оборота, и колкото повече - толкова по не-джипски. Джиповете по същество искат камионски двигатели, просто най-малките. А в леките коли слагат като за леки коли - оптимизирани са за примерно 2 000 оборота повече, отколкото трябват на джипа. Джипа иска да тегли с 1 500 - 2 500, леките коли обичат 2 500 - 4 500.
                Сума тарикати са опитвали да оправят дявола докато хвърчи, ама става както обикновенно.
                И моя дизел е отличен, и работи фантастично и в леки коли, и в микробуси и в малките градски камиони и пикапи. Обаче за да кара джипа е постоянно набримчен до край, и не стига баш когато най ми трябва. Не съм го сменил до сега само щото нямам пари, иначе - първа работа.
                Опитваш се да тръгнеш по многократно минаван път. Всички уазоводи по света мислят точно същото. И всичко е пробвано. Нито ОМ 616 на Мерцедес, нито ГАЗ-53, нито нищо ти дават реално преимущество. Освен ония тойотовски и исузовския. Опитвано е хиляди пъти.
                И следващата крачка. Да бе, сички балъци правят разни глупости за по 20 000, ама аз съм умен и хитър, аз ще направя за 6 000 и ще ги изям! До един! А после с опита идва ммм ... опит, и стигаш до същото

                Коментар


                • #9
                  Това за двете ск кутий звучи много романтично и поне на теория вярно.Ама като гледам какви ги мислиш ......Сещаш ли се, като включиш двете първи и като дадеш газ.Или ушите на кардана ще се отворят, или ще заминат полуоските или пиньона ще заприлича на въртящ център от струг.И Стефан ти го каза останалото.Аз съм сложил на ЛР мотор от мерцедес 3000.И си виках на времето-кво ще му е-въртящ момент-голям,обороти-таман.Да ама не.За да го докараш това дето го искаш слушай Стефан.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    Двете скоростни кутии, ако са последователно свързани няма да повишат макс. скорост, защото и двете ще са на директни предавки( или малко отгоре ако са 5-степенни). А с шестнадесет комбинации от предавки направо ще се омаеш на коя да включиш. И накрая ще установиш, че ползваш 4 или 5.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #11
                      Пък вече е правено в Голямата страна , само че мостовете бяха други ...

                      Коментар


                      • #12
                        В с.Върбица има една УАЗка с дизел Мерцедес.Тя е с две скоростни кутий едната от Мерцедеса след нея е сложена скоростната кутия с раздатката от УАЗката ако искаш да я видиш като идеш във Върбица търси Ицо всички го знаят УАЗката е негова.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          Аз имам следното предложение: всичкото това желязо дето си го събрал да го върнеш на вторични суровини докато не си набутал още 10 пъти по толкова за да го вкараш в движение, защото като го завършиш ще установиш че става само за скрап. Предложението ми е сериозно не се ебавам.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            Колега ако не е тайна от коя фирма или завод във Враца взе УАЗките и ще продаваш ли от тях цели или купето от джипа?
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15
                              търга е на бтк. Само за служители.Като реша какво ще правя с ламарините ще ти пусна ЛС.
                              Уморените коне не ги убиват , нали ??

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X