Здравейте колеги!!!наскоро преди около 6 месеца купих едно ужаска.Сега я вазстановявам.карбуратора и -К151 В беше във ужасно състояние но успях да го почистя и дори да му докарам празния ход.Тъй като беше доста замърсен реших,въпреки че за по късно смятам автомобила да е на газ,да му сложа дизелов горивен филтър на мястото на филтъра "грубо очистване",тъй като имах мотокарска стойка пък и елемента струва два лева, а на мястото на филър"фино очистване" по късно да монтирам бевзиновият клапан на газовото.Монтирах дизеловият филтър на местото на филтър "грубо очистване" но си оставих преди бензиновата помпа и едно бензово филтърче което си беше отпреди там.Вчера се опитах да я запаля,видях че това допълнителното филтърче е презно и започнах да помпя ръчно.не видях филтърчето да се пълни въпреки че го разгледах обстойно, но въпреки това ужаската си запали и се форсира на место,не можех да я изпровам в движение.Та думата ми е по какви причини това филтърче не се вижда да се пълни с гориво,дали елемента на дизеловият филтър се запушил, или просто е естанал една щото бензина го е разтворил...някой да е имал такива проблеми...благодаря предварително за споделеното...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дизелов горивен филтър на бензинов УАЗ?
Свий
X
-
До: дизелов горивен филтър на УАЗ
Ако нещо се разтваря в бензин, то малко по-бавно, но също толкова сигурно, ще се разтвори и в нафта. Такива неща едва ли има в дизеловия филтър.
От обясненията ти не се разбира много ясно кое къде е, първо защото всяка УАЗка има своя история и свой ред от собственици с творчески подход, а второ, защото и фабричните горивни системи са няколко варианта.
Моят съвет е да не използваш филтъра за дизелово гориво, а да поставиш един обикновен, прозрачен, капсулован филтър с хартиен елемент за бензин. Да е преди бензиновата помпа, да е закрепен само на маркучите си и да е на лесно място за преглед и смяна. Всякакви други филтри по горивния път да премахнеш.
-
До: дизелов горивен филтър на УАЗ
автомобила е УАЗ 3741, товарен фургон..предишният собственик е държавно предприятие, в процеса на експлоатация и двата филтъра-грубо и фино пречистване за кастрирани...горивна уредба е със два резевоара, трипътен кран за горивото след което би следвало да има филтър грубо пречистване, бензинова помпа в случай оригинално е жигулска със съответните доработки за да е на този двигател...след нея би следвало да има филтър грубо очистване който лбипсва както казах по горе.....та след крана на мястото на филтър груба очистка сложих дизеловият филтър, малко след него е точно това филтърче което сочите колега и което в случая си е почти сухо което пък не пречи на двигателя да работи...като казвам сухо имам в предвид че макар и прозрачно вътре из него не се плиска бензин...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: дизелов горивен филтър на УАЗ
Аз от това кето разбрах си мисля, че помпата си дърпа колкоте е необходимо за карбуратора и неможе да изгони с вакум въздуха, който е останал в филтерчето, особено акое в хоризомтално положение на входа и изхода. Никакъв проблем няма според мен, но трябва да има груб филтер, както на сондата така и някаде по рамата (който си сменил с дизеловия), смени и финното , особено ако резервара е стар и е седял дълго без бензин,че и стрите карбуратори не търпят боклуци, па камо ли този.
Успех!Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
До: Дизелов горивен филтър на бензинов УАЗ?
не, благодаря колега..тоя измислен карбуратор-К151 В- не ми се чисти пак и то без време..то и без това зор докато го вкара човек в пътя...остава и заради един филтър за два лева да го правя...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Дизелов горивен филтър на бензинов УАЗ?
Без филтър е криво. Но един стига. Като се запуши (от години не съм виждал запушен филтър, освен за газ), ще го смениш.
Системите с едър и дребен филтър, с обратка от филтъра и други такива сложнотии са за време и място, където бензинът има много твърди замърсявания и много вода. Мисля, че такива горива отдавна не се намират. Освен пропан-бутана, ама там е друга работа.
Коментар
-
До: Дизелов горивен филтър на бензинов УАЗ?
[QUOTE=перко;713847]не, благодаря колега..тоя измислен карбуратор-К151 В- не ми се чисти пак и то без време..то и без това зор докато го вкара човек в пътя...остава и заради един филтър за два лева да го правя...[/QUOКолега,ако бях прочел че си с К-151,въобще нямаше да ти дам съвет.К-151,го дават ,за по-добър,но е много проблемен.Виг еднокамерните са друго нещо,въобще забравяш че ги има.Вървят даже и без някой части.
Коментар
-
До: дизелов горивен филтър на УАЗ
Първоначално публикуван от перко Преглед на мнениеавтомобила е УАЗ 3741, товарен фургон..предишният собственик е държавно предприятие, в процеса на експлоатация и двата филтъра-грубо и фино пречистване за кастрирани...горивна уредба е със два резевоара, трипътен кран за горивото след което би следвало да има филтър грубо пречистване, бензинова помпа в случай оригинално е жигулска със съответните доработки за да е на този двигател...след нея би следвало да има филтър грубо очистване който лбипсва както казах по горе.....та след крана на мястото на филтър груба очистка сложих дизеловият филтър, малко след него е точно това филтърче което сочите колега и което в случая си е почти сухо което пък не пречи на двигателя да работи...като казвам сухо имам в предвид че макар и прозрачно вътре из него не се плиска бензин...
Коментар
-
До: Дизелов горивен филтър на бензинов УАЗ?
...ами колеги подкарах я така позагледах малкото филтърче видях че се пълни с гориво пали върви, малко спъната..е спъната спъната на прав участък вдига 80, а спънатото може и да е от това че регулирах ускорителната помпа на карбуратора според изискванията а именно 10 куб.см бензин на десет впръсквания..може и да бъркам за стойността но мисля че толкова беше...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар