Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Серво за спирачките на УАЗ 469Б?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Серво за спирачките на УАЗ 469Б?

    Значи захванали съм се да стягам един УАЗ 469Б ама като знаят собствениците на такива спирането им е малко трудно,а пък минеш ли през вода и докато изсъхнат и започнат да спират като хората бая трябва да се набираш на педала!
    Говорил съм с хора които имат УАЗ-ове с сервоусилавтел на спирачките и казват,че разликата е голяма спрямо без усилвател.
    За жалост не съм имал възможност за да пробвам как се представят но съм убеден,че е с пъти по добре отколкото без усилвател.

    Та съм се решил и аз да слагам усилвател на спирачките.
    1.Вариант е оригинален усилвател за УАЗ + помпата = на около 160-170 лв.Обаче както се казва с пари знае всеки

    2.Вариант е усилвател от мерцедес 123 с неговата си помпа = е равно на без пари защото имам такъв.Обаче сега същината на въпроса е дали някои има представа дали производителността на помпата и вакума са подходящи за УАЗ и дали могад да предоставят същите характеристики както с усилватал предзнанчен за УАЗ!

    Ако някои патил има някакви наблюдениа и няма нищо против да сподели мнение.

    Мерси предварително!!!
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    Re: Серво от Мерцедес 123 на УАЗ 469Б?

    Първоначално публикуван от Tsvetan
    Значи захванали съм се да стягам един УАЗ 469Б ама като знаят собствениците на такива спирането им е малко трудно,а пък минеш ли през вода и докато изсъхнат и започнат да спират като хората бая трябва да се набираш на педала!
    Е сега сипа сол в раната на Стефан
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #3
      Хм. Който не е карал без тая тенджера, знае малко за живота на истинските мъже.
      Ако си с долни педали не е толкова лесно.

      http://www.uazbuka.ru/brakes.htm

      http://wwwboards.auto.ru/uaz/522959.html
      Утре ще има отговори.

      Коментар


      • #4
        Мерси Стефане!

        Четох хо това в азбука,доколко го разбрах тоя с вакума от БМВ-то е доволен.

        Кое не е толкова лесно с долните педали???

        А бе на Газ69-ката го преправихме с горни педали и с двукръгова помпа обаче без танджерата като го наричаш ти и си спира ама не е нещо особено,обаче мине ли през вода докато не изсъхне нема ги никакви и трябва с 2-та крака да скачаш върху педала
        КАрал съм и с долни педали пак толкова си спираше колкото е моита.
        А иначе на Уаз-а спирачките се скапват от седенето и неизползването на една машина,е то май при всички е така.

        Мисълта ми е ако стане разлика като с Жигула и 2107 си заслужава преработката според мен.
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          О, нищо общо между без тенджерата и с нея, естествено.
          Проблемът с долните педали е много по-скръбен. Не че спират по-малко от горните, ами лостовата им система чисто геометрично излиза на друго място в моторния отсек, и не можеш да набуташ бандурата където трябва. Затова трябва да ги смениш с горни.
          Пак забравих, ама виж в архива, бяхме обсъждали от какво е най-удобен педалният възел.
          А скапването и мокрите спирачки са универсален проблем разбира се. С усилвателя просто е по-лесно, не е всяко спиране да е приключение

          Коментар


          • #6
            Дали автомобилът има серво усилвател или не като се намокрят барабанните спирачки няма как да спира добре и равномерно. Сервоусилвателя помага само и единствено да намали необходимото усилие върху педала което е необходимо при спиране, нищо повече. Ефектите, които ви притесняват от рода на неравномерно усилие при намокряне и т.н. няма да се повлияят от наличието на сервоусилвател без значение какъв е!
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              На практика влияе. С усилвателя неравномерностите се усещат ммм ... по-рязко, мокрото - по-малко. Като цяло обаче колата става по-управляема.
              Без ВУТ-а може да се кара разбира се, може даже динамично. Но човек трябва да е реално във форма. Много трудна работа, това не са най-приятните ми спомени

              Коментар


              • #8
                На газ 69 сложих мерцед. серво барабар с педалите,сиреч ползвам и помпата на съединителя.Обаче се яви проблем.Мерцед. помпа е с много по-малък обем и трябва постоянно да се обира луфта на накладките.За това сложих помпа от 469 с преходен фланец за сервото и стана огън.Само не забравяй да сложиш гарнитури,че много бяга вакума.Успех.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  Важно е да се знае диаметъра и хода на помпата която се насажда. На УАЗ-a помпата е с диаметър 28мм но с къс ход в сравнение с тая която аз съм сложил 25мм от BMW М5 заедно със сервото. Системата заработи добре когато обединих двата кръга на помпата с четворник. Иначе педала потъваше до долу. Но разбира се спирането е далече от мойто разбиране за спиране, затова съвсем скоро минавам на дискови спирачки.
                  Повечето коли са с помпи с диаметър 20-21мм и с не много дълги ходове, така че трябва да се внимава от какво се ползва помпа.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Теоретически обема на работните камери на цилиндърчетата и на помпата трябва да са еднакви, това е всичко. Ако по тръбичките няма много спирали, те и практически няма да се разтеглят.
                    А ти ще бъдеш недоволен и от дисковите спирачки, твоят проблем е психологически а не спирачен.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      А ти ще бъдеш недоволен и от дисковите спирачки, твоят проблем е психологически а не спирачен.
                      Длъжен съм да проверя, но съм почти сигурен че ще остана много доволен както съм доволен от целия джип.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        )) Що са дни - напред са ..

                        Коментар


                        • #13
                          Мерси за отговорите!

                          Стефане,твоите хора ги няма никави да се произнесат
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            Да, значи никой не е слагал ...
                            Там от тоя мерцедес слагат серво на волана, а на на спирачките - масово от БМВ.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              Да, значи никой не е слагал ...
                              Там от тоя мерцедес слагат серво на волана, а на на спирачките - масово от БМВ.
                              Добре де обясни ми как я слагат тая кутия че аз какво ли не измислих и не можа да стане от мерцедес!

                              Едно че хебела се мести на обратно и трябва да се слага да стърчи на назал май,а друго че тя завиваше на около 50-60 градуса,а Уаз-ковата на около 80-90 градуса от което следва,че нема да може да завива напълно-поне според моите гледания,мерения и т.н.

                              Ако можеш да ми го обясниш като за идиот как става номера с тая кутия,че аз не успях да я нагляся ще съм ти голям длъжник!

                              Нещо ако ми покажеш снимки,чержи или нещо подобно ще е най добре.

                              Хайде чао за сега от мен!
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X