Значи захванали съм се да стягам един УАЗ 469Б ама като знаят собствениците на такива спирането им е малко трудно,а пък минеш ли през вода и докато изсъхнат и започнат да спират като хората бая трябва да се набираш на педала!
Говорил съм с хора които имат УАЗ-ове с сервоусилавтел на спирачките и казват,че разликата е голяма спрямо без усилвател.
За жалост не съм имал възможност за да пробвам как се представят но съм убеден,че е с пъти по добре отколкото без усилвател.
Та съм се решил и аз да слагам усилвател на спирачките.
1.Вариант е оригинален усилвател за УАЗ + помпата = на около 160-170 лв.Обаче както се казва с пари знае всеки
2.Вариант е усилвател от мерцедес 123 с неговата си помпа = е равно на без пари защото имам такъв.Обаче сега същината на въпроса е дали някои има представа дали производителността на помпата и вакума са подходящи за УАЗ и дали могад да предоставят същите характеристики както с усилватал предзнанчен за УАЗ!
Ако някои патил има някакви наблюдениа и няма нищо против да сподели мнение.
Мерси предварително!!!
Говорил съм с хора които имат УАЗ-ове с сервоусилавтел на спирачките и казват,че разликата е голяма спрямо без усилвател.
За жалост не съм имал възможност за да пробвам как се представят но съм убеден,че е с пъти по добре отколкото без усилвател.
Та съм се решил и аз да слагам усилвател на спирачките.
1.Вариант е оригинален усилвател за УАЗ + помпата = на около 160-170 лв.Обаче както се казва с пари знае всеки

2.Вариант е усилвател от мерцедес 123 с неговата си помпа = е равно на без пари защото имам такъв.Обаче сега същината на въпроса е дали някои има представа дали производителността на помпата и вакума са подходящи за УАЗ и дали могад да предоставят същите характеристики както с усилватал предзнанчен за УАЗ!
Ако някои патил има някакви наблюдениа и няма нищо против да сподели мнение.
Мерси предварително!!!
Коментар