Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предварение на запалването, аванс...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предварение на запалването, аванс...

    Модератор:
    Темата произлиза от тук - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...518#post666518


    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Моят двигател е 24-Д и главата е свалена с 2,5мм. Компресията при последното мерене беше около 11( тоест нормална компресия за коли работещи със супер бензини). Аванса ми чукаше със старите (по-топли) свещи. Твоя познат да си смени свещите.
    Може ли да попитам само за това-"Аванса ми чукаше със старите (по-топли) свещи."-че не ми говори нищо,как може да чука аванса и от какво....А и след като се свали главата с няколко мм трябва ли да има някакво предварение на запалването(повече аванс),...за сега двигателя работи само на бензин-95?? Благодаря предварително
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 09-03-09, 19:32.

  • #2
    До: Предварение на запалването, аванс...

    Отдавна се канех да пусна такава тема. Ето че колегата я подхвана и затова я обособих в отделна.

    Та дайте тук да избистрим предварението и на какви градуси го правите според зависи от това каква глава и сгъстяване се използва спрямо октана на нашия пазар.

    Аз горе-долу го знам така:
    Глава с ниско сгъстяване и силен бензин се прави на около 10 градуса предварение - +/- 1,2 градуса в зависимост от това къде най-добре работи.
    За глава с високо сгъстяване (24Д, 402, или фрезована) се дава предварение около 5 градуса +/- леки отклонения.

    Най-добре е да се тества в баира - ако не чука аванса значи са добре нещата.

    Сега от Жоро Василев разбрах, че топла свещ също влия отрицателно на аванса - за мен не би трябвало да има отжение чак да чука, ама знам ли...

    Всичко това са мой, непрофесионални мнения. Надявям се някой професионалист да се изкаже подобаващо именно за въпросните двг на ЗМЗ и УМЗ

    п.п. Това е от подфорум ВАЗ - делко (работа на газ, предварение)
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 09-03-09, 19:57.

    Коментар


    • #3
      До: Предварение на запалването, аванс...

      На един от нашите колеги тук в Бяла Слатина е така, чука постоянно аванса на газ. Двигателя е 24, главата е свалена да резбата на свещите. Като е на бензин 98 няма да чука аванса.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        До: Предварение на запалването, аванс...

        Такива въпроси повдигнах неотдавна в друга тема, обаче нямаше никакви отзиви, което реших, че е нормално за нашия форум доколкото нашите скъпи уазки са с най различни двигатели и то с доработки. Така, че при нас е трудно да изпълним препоръката за определяне на ъгъла на предварение на залването "Вижте препоръчаното от производителя."

        От опит установих, че в моя случай с фрезована глава най-подходящо е предварение от 5 градуса с добавяне на още 4-5 градуса за работа на газ. Разбира се наблюденията продължават и винаги е възможна някаква корекция.
        БИО пчелен мед и пчелни продукти
        0888 66 59 73

        Коментар


        • #5
          До: Предварение на запалването, аванс...

          "Топлите" свещи се нажежават и запалват сместа преди искрата. На руски е "калилное зажигание", което в превод трябва да е нещо от сорта на "запалване от нажежаване". При мен се появи в процеса на разработване на двигателя ( постепенно се увеличи компресията) при изкачване на баири в топло време. Аз съм с плаващ ъгъл на изпреварване( октан коректор Силич), като двигателя е винаги на границата на детонациите( има сензор за детонации). Но в горещо време(над 30град) на баир на по-висока предавка при силно натискане на газта се чуваха детонации, които Силича не може да коригира! След четене и мислене свалих температурата на двигателя с 10град( чрез смяна на термостата от 80 на 70град) и поставянето на по-студени свещи. Засега проблема не се наблюдава.

          Тоест при форсиране на двигател трябва да се свали температурата на двигателя(заради по-силните локални прегрявания в лагерите и главата) и да се сменят свещите с по-студени.
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #6
            До: Предварение на запалването, аванс...

            Извинявам се за вапроса,но ти с какви свещи си и знаеш ли какви са тея-SENID(от лукойл ги зимам),по принцип карам със стари руски свещи-вмз-7;8(какви по принцип са тези модели-студени или топли)???

            Коментар


            • #7
              До: Предварение на запалването, аванс...

              Първоначално публикуван от L_Dormishev Преглед на мнение
              Извинявам се за вапроса,но ти с какви свещи си и знаеш ли какви са тея-SENID(от лукойл ги зимам),по принцип карам със стари руски свещи-вмз-7;8(какви по принцип са тези модели-студени или топли)???
              Колега, я вземи изчети първо тая тема - Запалителни свещи за УАЗ
              Че така с тея въпроси ще се разводни темата. И тогава ела пак на темата за предварение, за да ти е по-ясно

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              "Топлите" свещи се нажежават и запалват сместа преди искрата.
              Тоест при форсиране на двигател трябва да се свали температурата на двигателя(заради по-силните локални прегрявания в лагерите и главата) и да се сменят свещите с по-студени.
              Това е така, но за да се получи "запалване на сместа от нажежаване" свеща трябва да ти е поне 3 числа по-топла от неоходимото.
              По принцип нормалната работа на свещите е от около 500 до 800 градуса - в този диапазон имат нормална работа.
              А едно поредно топлинно число повишава температурата с около 70 градуса средно. Това говори, че винаги може едно число да се мърда нагоре-надолу и това не трябва да се отразява особено пък на аванса.
              Последно редактирано от Жоро Донечки; 09-03-09, 21:14.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X