Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да махна диф-а на Уаз-ката ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да махна диф-а на Уаз-ката ?

    Моля!
    Помагайте отново, изкам от преден мост на Уаз-ка да взема само диференциала и да го сглобя с двата ботуша за заден. Проблема идва от това че:
    1. Никога не съм го правил
    2. Има някакви странни заварки на връзката с ботуша на полу-та, който май са по-голямата въпросителна. Какво държат те, клинове ли са в дълбочина?
    3. Ботуша на резба ли е или не?
    Шъ черпа

  • #2
    Откажи се по-добре... Твоя мост не е от целите с картер, а от две половини, който се цепи през средата... направо не се захващай, не си струва нервите и времето, намери си друг мост по-добре и го ревизирай.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Това са електронитове. Разкарват се с мощна бормашина. На други ръкави можеш да ги пресоваш обратно на мощна преса, след като си ги центрирал по ъгъл на огромен струг например.
      Изобщо казано това е заводска технология, не гаражна. Освен ако не умееш много работи, но случаят явно не е точно такъв. Не си струва.

      Коментар


      • #4
        за цепенето по средата е ясно но има ли безболезнен вариант да извада ботушите на полуоските от "прасето" това ме мъчи?

        Коментар


        • #5
          Чети по-нагоре какво е казал Стефан. Вариант има, но не е безболезнен и лесен не е.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Става но се режат ръкавите правят се втулки и нова заварка. Това с избиването е трудна работа.:

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от nikol4o
              Става но се режат ръкавите правят се втулки и нова заварка. Това с избиването е трудна работа.:
              Е тогава ни остава стария вариант, като имам път към вашия край /ти знаеш /

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от nikol4o
                Става но се режат ръкавите правят се втулки и нова заварка. Това с избиването е трудна работа.:
                А не така,разпробиват се т.н. по горе електро нитове с бормашината и се избиват,даже някои взимат после и ползват полувинката от волга заради другите предавателни числа.

                Обаче това не е толкова проста задаче,които няма нужните познания може само да съсъипе моста.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  Круме, кво си изтрещел бре. Познавам един дето се занимава с такива работи. Взима Волгови и УАЗ-ови мостове и от два прави един. Мога да те запозная да пообмените опит. Явно му е позната технологията.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Това може да ти е полезно: http://uazbuka.ru/reduktor.htm
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X