Имам следния проблем . Разбити са ми накрайницие на кормилната щанга и естественно трябва да се сменят с нови ,но като като се обадих да си поръчам се оказа че незнам да ли са леви или десни по какво се различават . Ства въпрос за уаз хънтър 2.7 бензин щангата дето като погледнеш под предната броня се вижда прекрасно. Гледах гледах изглеждат еднакво да не би резбите да са лява и дясна
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хънтър-Накрайници
Свий
X
-
До: Хънтър-Накрайници
Да, за резбите става дума - има леви и десни.
При мен май левите са повече и накрайниците не са както по каталога с номерата на детайлите. Изглежда тая щанга при сглобяването са я слагали каквато имат, там където се очакваше да е ляв се оказа десен и обратно. Аз докато се светна 2 пъти грешни поръчвах и после още веднъж. Сега имам по няколко от всеки вид.
Ако можеш да ги свалиш и веднага ще разбереш, доста лесно се свалят. Иначе като цена са евтини, май по 12 лева бяха. При смяна обача задължително си направи реглаж от опит знам
Коментар
-
-
До: Хънтър-Накрайници
Не си обслужвате колите колеги, гресираите редовно и притягаите накраиниците, досега не съм сменял нито на Хънтъра - 40000км. нито на Патриота също за толкова. Всъщност излъгах някъде на по около 20000км. и на двете смених цели щанги поради срещи с камъни но накраиниците им са си съвсем живи.
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
Мерси за инфото, сега имам подозрение, че моя е с 4 десни, купен е 11.2004 но от Варна. Та грешните ми поръчки бяха за тоя който очаквах да е ляв. Ако наистина е така подарявам 2 леви накрайника ако някои има нужда.
Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнениеВ зависимост от годината на производство.
Има Хънтъри с четири десни, има и с 3+1 един.
Примерно ако не се лъжа на Веско е с 3+1.
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнениеНе си обслужвате колите колеги, гресираите редовно и притягаите накраиниците, досега не съм сменял нито на Хънтъра - 40000км. нито на Патриота също за толкова. Всъщност излъгах някъде на по около 20000км. и на двете смених цели щанги поради срещи с камъни но накраиниците им са си съвсем живи.
Точно така грес и газ до дупка.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнениеНе си обслужвате колите колеги, гресираите редовно и притягаите накраиниците...БИО пчелен мед и пчелни продукти
0888 66 59 73
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
За притягане на накраиниците използвам най-обикновен "кози крак" от железарията, струва смешни левчета, има с различна дължина ,а ако е по-дълъг винаги можеш да го отрежеш така ,че да ти е удобно. Ако се налага (зависи какво има в кварталната железария) може да се запили малко плоската част така, че да приляга плътно в жлеба за да ти е удобно и да не нараняваш накраиника. Препоръчвам притягането да се извършва с гуми на земята ,а не на подемник и естествено след гресирането. Тези накрайници които нямат обслужване не бих ги сложил. Аз например прегресирам както периодично така и след като съм киснал във вода и рядка кал лесно е и отнема 5 минути. То ако се кара повечко извън пътя щангите каквато и защита да им правиш са си много по голям консуматив от накраиниците (поне моите много обичат да се огъват около камъни) ,а те си идват комплект с нови накрайници.
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеЗависи от накрайника. Някой нямат за притягане и замине ли го изхвърляш. Другите имат отдолу на капачката реска като за голяма отверка и като я натягаш се притягат.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Хънтър-Накрайници
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеЗависи от накрайника. Някой нямат за притягане и замине ли го изхвърляш. Другите имат отдолу на капачката реска като за голяма отверка и като я натягаш се притягат.БИО пчелен мед и пчелни продукти
0888 66 59 73
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар