Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМ и неговите приложения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КОМ и неговите приложения

    Да не ви обърквам темата но мисля че отдавна има едно по просто решение,помпа на скоростите и хидромотор на лебетката с редуктор и мъркучите можеш да ги прекараш дето искаш.Тегли много яко дори не мисли да се затормозява.При нас отдавна по този начин вадат дърва от деретата
    0885 297985,мтел-Радо
    0876 556870,виваком като домашен

    Коментар


    • #17
      До: КОМ и неговите приложения

      Не ни ги объркваш.А за също съм го мислил тоя вариант- да закача към КОМ-а попма и лебеткада да е с хидромотор обаче пак трябва да се сложи редуктор на лебетката. А аз намеря ли си редуктор по лесно и просто ще е направата да е с кардан. Най накрая КОМ-а ще иде за задвижването на помпа за самосвал на една бордова уаз-ка
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        До: КОМ и неговите приложения

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        Най накрая КОМ-а ще иде за задвижването на помпа за самосвал на една бордова уаз-ка
        Трябва да цепиш/урежеш гредата на шасито над раздатката за тая работа... крик от що?
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #19
          До: КОМ и неговите приложения

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          Трябва да цепиш/урежеш гредата на шасито над раздатката за тая работа... крик от що?
          КОМ,которые завод на самосвалы делает,работает ТОЛЬКО в нейтральной передаче в РК. тянуться на лебёдке с колёсами не получится.
          с этой получается тянуться на нейтрали и на пониженной передаче в РК. 100м троса 10мм. тянуться можно вперёд и назад. пока не запретили на Чемпионате России, ездило с такими лебёдками около 30-ти машин в европейской части России.
          Прикачени файлове
          не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

          Коментар


          • #20
            До: КОМ и неговите приложения

            п-к A.Moralez спасибо, интересно развития КОМа
            Това е голямия минус на заводския КОМ.
            Този си е правилния значи
            А има ли ограничение в силата на лебедката в такъв случей (на каколко тона може да тегли преди да се развали нещо) ?
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #21
              До: КОМ и неговите приложения

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              п-к A.Moralez спасибо, интересно развития КОМа
              Това е голямия минус на заводския КОМ.
              Този си е правилния значи
              А има ли ограничение в силата на лебедката в такъв случей (на каколко тона може да тегли преди да се развали нещо) ?
              честно, по усилиям не считали.
              на "боевой" машине хватает на сезон соревнований(до 20 тяжёлых гонок). потом ремонт ВСЕГО,ИЗ ЧЕГО МАШИНА СОСТОИТ,если раньше не сломается.есть ещё отбор мощности с промежуточного вала РК.
              поищу-покажу.
              вот здесь можно посмотреть:
              http://www.mktb.ru/fotki/
              не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

              Коментар


              • #22
                До: КОМ и неговите приложения

                Ясно за издръжливостта
                Тези съм ги виждал, http://www.mktb.ru/fotki/ ама за да работи на междинния вал трябва да е на бавни и с изключено 4х4 за да действа на място без да се въртят и колелата, което ще рече трябва и фиксаторите на вилките да се преработят. По сложно и по удобно излиза назад, но не невъзможно за направа
                Интересно ми е как е направен този допълнителен вал с муфата
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  До: КОМ и неговите приложения

                  Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                  Ясно за издръжливостта
                  Тези съм ги виждал, http://www.mktb.ru/fotki/ ама за да работи на междинния вал трябва да е на бавни и с изключено 4х4 за да действа на място без да се въртят и колелата, което ще рече трябва и фиксаторите на вилките да се преработят. По сложно и по удобно излиза назад, но не невъзможно за направа
                  Интересно ми е как е направен този допълнителен вал с муфата
                  вал КОМ вперёд на УАЗ с родной РК не реализуется.
                  не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                  Коментар


                  • #24
                    До: КОМ и неговите приложения

                    Да, това и колегите го разясняваха.
                    Имах предвид че не се режат ламарините по пода и не пречи вала вътре по този начин (с извода на междинния вал) и от там по удобно
                    Лошото е че се лишва от ръчната спирачка
                    Поздрави
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #25
                      До: КОМ и неговите приложения

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Да, това и колегите го разясняваха.
                      Имах предвид че не се режат ламарините по пода и не пречи вала вътре по този начин (с извода на междинния вал) и от там по удобно
                      Лошото е че се лишва от ръчната спирачка
                      Поздрави
                      если ручник мешает,его можно перенести на задний мост.
                      очень нетрудно.
                      детали от "волги" успешно используются
                      не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                      Зареждам...
                      X