Буханката ми отказа да запали след като до този момент беше работила безупречно на бензин и газ.Скъсах я от въртене но нямаше грам живот.Направих проби за бензин.Помпата е нова и качва добре,нивото в карбуратора добро.Проба за ток - добра искра на бобината и на свещите.Разпределението -проба през маслоналивния отвор-ритмично движи клапаните.Налях бензин през карбуратора няколко пъти и с много въртяне припали.След затоплянето излязох на проби по шосето.Движех се напълно нормално на газ и бензин.Безупречна работа.Доволен се върнах в къщи и спрях колата на двора.Мислех си,че нещо съм задавил колата, но тя никога не е правила такъв проблем.Двеста метра преди да я спра превключих на бензин.Нормално се превключи и я вкарах в двора.След 15 минути при опит да я преместя същия проблем-пълен отказ от палене без грам живот.Три дни стои на средата на двора.Псувам и ме е яд да я приближа.Казвайте откъде да започвам,че ми иде да и драсна клечката.Пропуснах да кажа,че преди пробите на бобината вадих една по една свещите.При тях забелязах,че прехвърля слаба искра не където трябва,а ниско долу през централния изолатор.Защо въпреки това проработи прекрасно.Свещите ми са нови на 200-300 км. Не мога да си обясня защо отведнъж се "отели" тотално.Не може и четирите свещи заедно да отказват и да сработват.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв е проблемът
Свий
X
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Според мен най-вероятно е или бензиновата помпа, или горивопроводите. Щом е запалила след като си капнал бензин в карбуратора, а след престой не е, логично е повредата да се търси в горивната система. Не помня вече бензиновта помпа с платно ли беше, но ако да, често се случва при дълъг престой или каране само на газ платната се разсъхнат и да се напукат или скъсат. Провери и карбуратора.
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Пробвай с нови руски свещи.
На моя уаз сложих нови японски свещи и заработи перфектно.На следващия ден няма палене.Два дни ровихме,то помпа,карбуратор,центровка,нали сме с нови свещи.
Накрая проверихме свещите и само две даваха искра,и то не както трябва.Купих нови руски свещи и запали от раз.От тогава вече трети месец никакви проблеми с паленето.
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеЯвно е свещите. Пълно е с буклуци който карат по толкова и а ги пък и леко удави и всичките заминават.Незнам защо ама ги смени и ще запали-гаранция!
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнениеКогато ги сваляш за почистване ги обгори с пламък и ако запали след това - свещите са с НЕподходящо топлинно число !Уапех!
Аз свещи не обгарямИли работи или хващат пътя. А бе има едни където са по 1,5 лв и са пълни буклуци. Карат точно половин час и нещо се прекинат
Вече съм си намерил читави свещи и нямам никакви проблеми със свещите вече.
Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Ако искрата прехвърля през изолатора свеща се хвърля,не подлежи на ремонт.За последно съм доволен от свещи Бриск,май така им беше името.Руските ги избягвам,защото може би попадам все на петъчни партиди.А и не се чуди че са избили и четирите наведнъж,в работата домакина беше изнамерил някакви,от които си сменях сутрин и вечер по един комплект.И да е избила свеща двигателя може да си работи само разхода е умопомрачителен и няма цялата мощност,даже и си пали ако има една или две по читави,ама ако са свършили всичките трябва много богата смес да оживее.Като си налял бензин направо в карба си направил точно това и затова е успял да запали въобще.
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Много правилно са ти казали колегите, виж първо свещите. Сложих нови свещи на една УАЗка и работи 1 час. На другата сутрин не можа да запали с тях. След като сложих старите свещи запали веднага. Сега слагам NGK по 3.50лв. тук ги продават в един магазин и нямам до сега проблеми с тях.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ
Вече съм си намерил читави свещи и нямам никакви проблеми със свещите вече.[/quote]
Кажи и на нас кой са свещите
Аз съм със ВМЗ и нямам никакви проблеми вече няколко години не съм ги свалял. По едно време имах проблеми но се оказа, че пласмасата която е на чукчето и трие на гърбицата на делкото се износва и се променя центровката."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар