Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карб К126 Г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с карб К126 Г

    Съмнявам се,че на Уаз-а може да се получи това.Просто незнам какъв ще трябва да е наклона.По скоро ще ти свети лампата на маслото,че се е стекло напред отколкото,че ще се напълни карбуратора и ще потече.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с карб К126 Г

      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
      Съмнявам се,че на Уаз-а може да се получи това.Просто незнам какъв ще трябва да е наклона.По скоро ще ти свети лампата на маслото,че се е стекло напред отколкото,че ще се напълни карбуратора и ще потече.
      Като си представя колко високо е карба и колко ниско е сондата в резервоара, напълно съм съгласен с горното. При обръщане, карбуратора ще е послодното място през което ще протече бензин. Още повече че който е с газова уредба, едва ли има повече от няколко литра бензин. Така че при обръщане бензина как ли ще стигне до сондата незнам.
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с карб К126 Г

        Не е важно къде е сондата, а къде е най-високата точка, до която може да е пълен резервоара. Както вече казах, постигал съм го. Все едно, може да се постигне и с обикновена бензинова помпа без никакви допълнителни усилия, освен спиране в много голям наклон.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с карб К126 Г

          Карах повече от десет години Волга ГАЗ 24 с карбуратор К 126 Г добре регулиран е доста икономичен и на бензин хубавото му е че е дебелостенен около десет милиметра и се дупчи спокойно за щуцери за гаста единствения поблем който ми направи е поплавъчето което поне на по старите е направено от тънка месингова ламарина и като се кара само на гас поплавъчето постоянно чука по дъното на поплавковата камера и в крайна сметка някъде се протрива и като обърнеш в един момент на бензин поплавъчето се пълни и карбуратора прелива тогава го запоих и по цялата контактна повърхност отдолу му направих тънка калаена възглавничка. С бензиновата помпа имах повече ядове там направо ми се счупи алуминиевия корпус зад фланчето на което се стяга за блока и увисна на маркучите добре че я усетих навреме преди да ми истече всичкото масло тогава затапих дупката на блока и си вързах една от парно на ЗАЗ заедно с бензиновия клапан включваха и изключваха заедно.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с карб К126 Г

            Съжелявам за отсъствието си, и се радвам за опитите да ми помогнете но има една приказка че каквото човек сам си направи никой друг не може.

            За да стане ясно в какъв филм се вкарах ще обесня подробно поне да се посмеете от сърце. Колата е Ауди 5000s това е американска версия на Ауди 100 С3 модел (корабите както има казват), състоянието на механичната инжекция беше под всякаква критика (KE-Jetronic) и реших да си спестя някой главоболия реших да я изрина изцяло. Първо си намерих колектор оригинален към него ми предлагаха и карбуратор но се отказах заради цената (но ефтиното винаги излиза по-скъпо накрая). Купих си един К126Г защото реших че новото си е ново все пак, в крайна сметка се оказа че има доста проблеми с приводите на газта и др. които някак си са решени за сега но резултата е че колата няма палене. Едвам за 3-4 минути някакви криви обороти пълна скръб изобщо не може да се форсира и т.н. Проблема с помпата е решен частично свивайки маркуча отиващ от тройника към карба. Все пак може и да се наложи да си взема ел.помпа за да ми е мирна главата.

            Е сега можете да се смеете

            Идеята е че след 2-3 дена мръзнене в най-големите студове ми дойде в повече и се отказвам с тази интервенция и ще си взема оригиналния карб.

            Така че как мислите ако поискам 90лв. за К126цата която съм купил дали на някой ще му потрябва цената на която я купих е 158 лв. няма интервенции по него (нищо не е дупчено или др.) само мирише вече на бензин.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с карб К126 Г

              Един приятел успешно движи с жигулски карбуратор на подобно нещо. Не мога да твърдя, че мощност и икономия са адекватни, знам само, че го постави, нагласи оборотите на празен ход и не е имал принципни трагедии.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с карб К126 Г

                Предполагам че му се е сдухал оригиналния карб и просто го е сменил, така е избегнал цирка с помпата. Но задължително е правил фланец всичките такива карбове са на тампони и с достатачно различно местоположение на болтовете.
                Ама както казах който каквото сам си направи друг не може.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с карб К126 Г

                  Колега дай да го вземе тоя карб. ако го имаш още.
                  Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                  Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                  Съдействие на закъсали автомобили

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X