До: я-409
Така е. С тракторната боксуване няма!
Оставиш ли го да върти на място - загинал си, скриваш се за секунди и най-лошото е че си разваляш трасето за следващия опит.
С тая гума или върви напред или потъва.
Абе иска си малко опит и много усет.
Със всяко превъртане на гумата трябва веднага да усещаш върху какво и как зацепва от там директно корекция на педала, ама всичко това за части от секундата.
Има си места където си иска як масур, е там е тънкият момент и ГОЛЕМИЯТ кеф...
А за полуоските е ФАКТ че се късат доста качествено и с Я-192 примерно
п.п. бе то за 409 е темата, а ние все на тракторни го завъртаме
Защо ли?!
Така е. С тракторната боксуване няма!
Оставиш ли го да върти на място - загинал си, скриваш се за секунди и най-лошото е че си разваляш трасето за следващия опит.
С тая гума или върви напред или потъва.
Абе иска си малко опит и много усет.
Със всяко превъртане на гумата трябва веднага да усещаш върху какво и как зацепва от там директно корекция на педала, ама всичко това за части от секундата.
Има си места където си иска як масур, е там е тънкият момент и ГОЛЕМИЯТ кеф...
А за полуоските е ФАКТ че се късат доста качествено и с Я-192 примерно
п.п. бе то за 409 е темата, а ние все на тракторни го завъртаме
Защо ли?!
, но в гората са истински звяр. Къде пусках и качвах
. Даже имаше сняг.

Коментар