Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да сложим лебедка на УАЗ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да сложим лебедка на УАЗ.

    Мисля следващата седмица да си поставя лебедка на Уазката, търсих доста във форума но не намерих конкретно как да я поставя правилно на УАЗа. Мислих доста варианти докато не попаднах в нета на един вариант /снимков материал/, който мисля че е много добър и ще помогне на човек който е решил сам или с лека професионална помощ да си постави лебедката.

    Ето снимките:














    Тук са тези + още снимки:

    https://htftp.offroad-bulgaria.com/e...LEBEDKA%20UAZ/

  • #2
    лебедка

    Дали не е добре да има един два отвора да изтича водата?...4е зимата като замръзне...
    ------------------------------------
    тел. O878 9ЧЧ 999

    Коментар


    • #3
      Добре изглежда. Браво.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #4
        Моето мнение е че този метод за монтиране на лебедка който е показан на снимките е неправилен, защо?:
        • 1. Основата на лебедката е швелер, който е достатъчно здрав, но същевременно е с много голямо тегло. Много по-добре е основата на лебедката да се направи от 4мм със съответните квадрати от 5мм шина. Така ще е по-здраво и същевременно по-леко.
          2. Правилния монтаж започва от правилния избор на лебедка! Тази лебедка която е на снимките не става за монтиране на УАЗ. Размерите и изискват да се отреже част от шасито за да влезе което е съвършено недопустимо. Точно там, където е рязано отдолу се държи ресора. Да не говорим, че въобще монтажа на лебедка променя развесовката на автомобила и стремежа следва да е към минимално тегло.
          3. Цялото това тегло(лебедка +швелер) монтирано върху отслабените рогове (тази лебедка е прекалено тежка за УАЗ) ще доведе до скъсване на шасито малко зад първата усилка. Пробвано е вече!


        Според конструкторите на завода (УАЗ) пряко на шасито без промени в силовата му конструкция може да се монтира лебедка с максимално усилие 4500lb. За всяка по-мощна лебедка се изискват промени и допълнителни усилвания. Ще се постарая да сваля на един от УАЗ-ите бронята и да направя снимки за да дам идея за монтаж но едва ли ще успея до ден два...

        Първоначално публикуван от CJ_7
        Дали не е добре да има един два отвора да изтича водата?...4е зимата като замръзне...
        Забележката е много правилна...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          според мен човека се е справил добре. единствената грешка е че не е усилил шасито, там кадето е рязано и най - вече стойките за закрепване на купето, които също са рязани.

          това което немога да разбера е каква е лебедката
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Знам че тия не разбират от УАЗове.
            http://wwwboards.auto.ru/uaz/496336.html

            Коментар


            • #7
              А ето как слага лебдка на УАЗ Митко Фулдата
              Много е добър, прави го качествено, бързо и с чуство, да не говоря за ЕстетикаТА

              Няколко снимки в процеса на работа:
















              И Краиният РЕЗУЛТАТ:)


              Кръжокът си е кръжок, но аз си мисля че за постигането на успех си ТРЯБВА ПРОФЕСИОЛНАЛИСТ

              П.С. а тук можете да се запознаете с дизаина на Братя Флекс - също Корифей в занаята

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от go go go
                това което немога да разбера е каква е лебедката
                Лебедката е ComeUp DV-9000 или Superwinch EP 9.0. Повечето лебедки на Superwinch в момента се произвеждат от тайванския производител ComeUp и това е причината една и съща лебедка да се среща и с двете марки. Стикера с емблемата се намира на блока с управлението, а иначе лебедките по нищо не се различават и затова не може точно да се определи марката на показаната на снимката.

                Коментар


                • #9
                  Ще има нещо около Яребковица по така че ти трябва
                  лебедка или ти трябва за друго

                  Коментар


                  • #10
                    Да ти кажа честно имам доста приятели с неподготвени джипове и със слаби шофьорски умения, пък и човек не знае кога и на него самия ще му потрябва за да не вика трактора от съседното село който може да закъса. А за Яребковица още е рано чак като почне ловния сезон, сега си мисля за КОМ и сбирката УАЗ и ГАЗ.

                    Коментар


                    • #11
                      И при двата монтажа се исползува метода:колкото по дебело желязо толкова по здраво-което въобще не е така.
                      Поставянето няа лебедка не е сложна задача но се изисква да се спазят няколко правила:
                      1. Не трябва да се правят промени по шасито(освен планките към който се захваща стоиката за лебедката)
                      2.Стоиката трябва да може да се демонтира(връзка чрез болтове)
                      3.Стойката трябва да е максимално лека,и достатъчно здрава(да има коравина )
                      http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic.php?t=338

                      Коментар


                      • #12
                        Аз съм започнал подготовка за слагане на лебедката скоро ще постна снимки.
                        Значи няма да променям по никъкъв начин шасито или по точно роговете. Ще използвам 4мм П-образен профил студено огънат за подложка под лебедката защото е по лек.
                        А снимките които показах по-горе ги дадох смо за насока и идея.

                        Коментар


                        • #13
                          Не взимай готови профили,ако си около София има няколко фирми които режат с лазер.Правиш си скици и ги даваш да се режат.Всичко става перфектно,може да правиш каквито искаш извивки, чупки, отвори, елипси и т.н.Цената е съвсем приемлива.

                          Коментар


                          • #14
                            Мойта лебетка се държи на една 4мм ламарина хваната за шасито и въпреки, че не е от космически сплави рязани с лазер не е мръднала след зверска употреба. Според мен колкото по-леко, толкова по добре. Тия П-профили са за покривни конструкции, но не и за лебедки.
                            IvoVarbanov.bg

                            Коментар


                            • #15
                              така е, на този швелер могат да овиснат поне 4 УАЗки

                              принципно няма смисъл да се закрепва лебедката на основа, по - здрава от шасито на колата. безмислено е защото при екстремно натоварване лебедката ще се откъсне заедно с основата си и част от шасито, а това е неприятно
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X