Имам въпрос към Венци. Каква е възможноста на Уаз-ка с редукторни мостове да се сложи блокож на дифовете. Не го пиша като лично съобщение защото смятам че и други ще се заинтересуват от отговора.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Блокировки за редукторни мостове?
Свий
X
-
В момента се произвеждат следните блокировки за редукторни мостове:
- Тип "квайф"
- Тип "торсен"
- принудителна - ръчна
Въпросът е доста дискутиран може да погледнеш и тук:
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=392
Коментар
-
м да но ако се замислим колко уазки са с редуктори в тази страна мисля че производството трудно ще стане
мисля че регламентиран внос би бил по добрия вариант
Стефане какво ще кажеш за новината че в завода в шумен ще се прави камаз по точно зглобява като само мостовете ще са родно производство за сега
а отностно темата за блокажите съм писъл в темата на Венци
Коментар
-
Докато пишех предишния отговор погледнах последното 4x4 Club (списанието) На последните му страници има две обяви за принудителни блокировки - цена 12500 рубли - (курса е ~28 рубли за $)
Лично аз смятам че най-подходящи за нашите условия са блокировките тип "Торсен" а лични впечатления имам от палцевите с които караме трета година като сме ги инсталирали и в предния и в задния диференциал. Перфектни са, никакви забележки с изключение при тръгване на силен страничен наклон...
Коментар
-
И обратното мнение. Самоблоковете са измислени за трактори, за да обръщат лесно в края на браздата без тракториста да умре от умора на десетата бразда, и за междуосеви на БТРите, защото няма време за нищо, когато му потрябват. На УАЗа например не ги слагат в завода, за да не стане ненадежден - те късат полуоски.
За нормален джип нормални са принудителните. Хем имаш заварен диф когато ти трябва, хем имаш нормална кола когато не трябват. А не постоянно да седиш на тръни кога какво ще се включи.
В един дружествен сервиз в Москва преди две седмици раздадоха на безценица склада със самоблокове за военните мостове които имаха, отдавна никой не ги иска. И в гражданските ги слагат, само защото никой не си надвива мързела да направи принудителни за тях. Все едно на състезанията практически всички карат с военни. У нас картинката щеше да е обратната.
Коментар
-
аз лично много съм си патил от самоблокиращи се дифове само че не беше на уаз а на газ53 верно добре катереше но завой няма
представете си ситуацията карам си аз газката празна и на един ляв завой зимата беше леко пробуксувава едното и изведнъж само напред няма завой спрях върнах на равно потеглих завива си нормално пак на завоя и пак същото
за мен лично само блоковете не съ вариант и доста опасни просто карах бавно и нямаше проблем не ми се мисли какво щесе да стане ако карах бързо
Коментар
-
Тези проблеми за мен са само от блокировки, които не са съобразени с конкретния автомобил. УАЗ-а който е с палцеви блокировки и отпред и отзад е изминал вече доста километри с тях по всякакви пътища и условия и никъде не сме забелязали проблем с тях освен на един силен страничен наклон и тръгване на него, когато колата се държеше като със задно предаване. Пък и съм готов да се обзаложа с всеки, който твърди, че тези блокировки пречат, че ще му дам два УАЗ-а респективно с и без блокировки и няма да познае къде са...
Коментар
-
Венци ...
Проблемът с доказване на несъществуване е достатъчно общ и тежък. Когато задачата е достатъчно проста за да се формализира, иди-дойди. Можеш да докажеш че простото число не се дели. Когато става дума за НЛО, телепатия или безпроблемност на блокировките, работата може да се оправи с достатъчен брой опити например. Така и се доказва строго че извънземните и телепатията ги няма. За блокировките кво да кажем? Където ги има много, за няма три години откакто станаха масови резултата е това. Елате си вземете, за бира и кой колкото даде. Къде, къде? На 34-тия километър? Ти па, кой ще ходи до там бе, не ща. Ни торсени, ни квайфове, нито даже кулачковите. Състезателите изобщо минаха през тях за малко, и сега има май вече три конкурентни принудителни, не едни.
Коментар
-
Не е точно това, което казваш най-малкото, защото много уважаемия Бениамин Джапаев - 3-ти в републиканския шампионат на Русия кара точно с палцеви блокировки и гуми Я245 и бие доста сериозни автомобили с още по-сериозни спонсори - а там става дума за милиони. И пак повтарям добре е човек да дава примери от собствен опит на не преразкази...
Коментар
-
До: Блокировки за редукторни мостове?
Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнением да но ако се замислим колко уазки са с редуктори в тази страна мисля че производството трудно ще стане
мисля че регламентиран внос би бил по добрия вариант
Стефане какво ще кажеш за новината че в завода в шумен ще се прави камаз по точно зглобява като само мостовете ще са родно производство за сега
а отностно темата за блокажите съм писъл в темата на Венци
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар