Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки за редукторни мостове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокировки за редукторни мостове?

    Имам въпрос към Венци. Каква е възможноста на Уаз-ка с редукторни мостове да се сложи блокож на дифовете. Не го пиша като лично съобщение защото смятам че и други ще се заинтересуват от отговора.
    LZ1VMH

  • #2
    Около 300 долара на мост. Никой не ще да си мръдне пръста да ги докарва. Макар че имаше предложение и да се произвеждат тука.

    Коментар


    • #3
      В момента се произвеждат следните блокировки за редукторни мостове:
      • Тип "квайф"
      • Тип "торсен"
      • принудителна - ръчна


      Въпросът е доста дискутиран може да погледнеш и тук:

      http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
      http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
      http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%EE%E2%EA%E8
      http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=392
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        м да но ако се замислим колко уазки са с редуктори в тази страна мисля че производството трудно ще стане
        мисля че регламентиран внос би бил по добрия вариант
        Стефане какво ще кажеш за новината че в завода в шумен ще се прави камаз по точно зглобява като само мостовете ще са родно производство за сега
        а отностно темата за блокажите съм писъл в темата на Венци

        Коментар


        • #5
          Че отдавна не вярвам в приказки с хубав край. Ако беше казал че са викнали две цигански махали да разбият халетата за да извадят желязото и от бетона, веднага щях да ти повярвам. А така ...

          Коментар


          • #6
            Докато пишех предишния отговор погледнах последното 4x4 Club (списанието) На последните му страници има две обяви за принудителни блокировки - цена 12500 рубли - (курса е ~28 рубли за $)

            Лично аз смятам че най-подходящи за нашите условия са блокировките тип "Торсен" а лични впечатления имам от палцевите с които караме трета година като сме ги инсталирали и в предния и в задния диференциал. Перфектни са, никакви забележки с изключение при тръгване на силен страничен наклон...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              И обратното мнение. Самоблоковете са измислени за трактори, за да обръщат лесно в края на браздата без тракториста да умре от умора на десетата бразда, и за междуосеви на БТРите, защото няма време за нищо, когато му потрябват. На УАЗа например не ги слагат в завода, за да не стане ненадежден - те късат полуоски.
              За нормален джип нормални са принудителните. Хем имаш заварен диф когато ти трябва, хем имаш нормална кола когато не трябват. А не постоянно да седиш на тръни кога какво ще се включи.
              В един дружествен сервиз в Москва преди две седмици раздадоха на безценица склада със самоблокове за военните мостове които имаха, отдавна никой не ги иска. И в гражданските ги слагат, само защото никой не си надвива мързела да направи принудителни за тях. Все едно на състезанията практически всички карат с военни. У нас картинката щеше да е обратната.

              Коментар


              • #8
                аз лично много съм си патил от самоблокиращи се дифове само че не беше на уаз а на газ53 верно добре катереше но завой няма
                представете си ситуацията карам си аз газката празна и на един ляв завой зимата беше леко пробуксувава едното и изведнъж само напред няма завой спрях върнах на равно потеглих завива си нормално пак на завоя и пак същото
                за мен лично само блоковете не съ вариант и доста опасни просто карах бавно и нямаше проблем не ми се мисли какво щесе да стане ако карах бързо

                Коментар


                • #9
                  Е, то и с принудителна в предния мост нямаш волан, въпроса е че тя ще се появи, само ако го искаш изрично

                  Коментар


                  • #10
                    Тези проблеми за мен са само от блокировки, които не са съобразени с конкретния автомобил. УАЗ-а който е с палцеви блокировки и отпред и отзад е изминал вече доста километри с тях по всякакви пътища и условия и никъде не сме забелязали проблем с тях освен на един силен страничен наклон и тръгване на него, когато колата се държеше като със задно предаване. Пък и съм готов да се обзаложа с всеки, който твърди, че тези блокировки пречат, че ще му дам два УАЗ-а респективно с и без блокировки и няма да познае къде са...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Но забравих да напиша най-главното че блокировките помагат но не са панацея. Приносът им в повишване на проходимостта е доста скромен и е несъпоставим с хубави гуми например...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        да разбира се че не са но ако самоблокажите са тип lsd то тогава няма проблем но такива като тези в този диф не мерси тук говорим за 100% блокаж според мен напълно излишно
                        бих го приел ако беше на лостче или ел тогава разбира мама така

                        Коментар


                        • #13
                          Венци ...
                          Проблемът с доказване на несъществуване е достатъчно общ и тежък. Когато задачата е достатъчно проста за да се формализира, иди-дойди. Можеш да докажеш че простото число не се дели. Когато става дума за НЛО, телепатия или безпроблемност на блокировките, работата може да се оправи с достатъчен брой опити например. Така и се доказва строго че извънземните и телепатията ги няма. За блокировките кво да кажем? Където ги има много, за няма три години откакто станаха масови резултата е това. Елате си вземете, за бира и кой колкото даде. Къде, къде? На 34-тия километър? Ти па, кой ще ходи до там бе, не ща. Ни торсени, ни квайфове, нито даже кулачковите. Състезателите изобщо минаха през тях за малко, и сега има май вече три конкурентни принудителни, не едни.

                          Коментар


                          • #14
                            Не е точно това, което казваш най-малкото, защото много уважаемия Бениамин Джапаев - 3-ти в републиканския шампионат на Русия кара точно с палцеви блокировки и гуми Я245 и бие доста сериозни автомобили с още по-сериозни спонсори - а там става дума за милиони. И пак повтарям добре е човек да дава примери от собствен опит на не преразкази...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #15
                              До: Блокировки за редукторни мостове?

                              Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                              м да но ако се замислим колко уазки са с редуктори в тази страна мисля че производството трудно ще стане
                              мисля че регламентиран внос би бил по добрия вариант
                              Стефане какво ще кажеш за новината че в завода в шумен ще се прави камаз по точно зглобява като само мостовете ще са родно производство за сега
                              а отностно темата за блокажите съм писъл в темата на Венци
                              от бтр неставатли

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X