Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбодвигател за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Турбодвигател за УАЗ

    Ето тук:http://www.zr.ru/news47170.html

    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Има го на саита на ЗМЗ - звучи интересно, НО много вода ще изтече докато го сложат серийно на УАЗ-ките, защото новата скоростна кутия "Dymos" не може да предаде повече от 300НМ въртящ момент - т.е. трябва да се сменя или преправя. Иначе такова зверче на моят Патриот би му дошло Много добре 190к.с. голям въртящ момент на ниски обороти... мечтиииии

    А и като се замислиш това е 409.10 (моят двигател) Леко пипнат, дали да не си пипна направо моят?

    Коментар


    • #3
      то дали ще е 300 или 340Nm за скоростната кутия не е чак толкова фатално /винаги се преоразмерява/

      направо слагай една турбина и това е!
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        Недей, отвън може и да изглежда същия, но е с различни бутала с по-дебели чела, усилени мотовилки (барабар с буталните болтове), по-сериозни биелни лагери и изобщо друг колянов вал, различна система за мазане и съвсем разлина програма на инжекциона и по-сериозни дюзи. Това са само някои от нещата които не са същите. Иначе тази година започват производството на малки серии УАЗ-ки с този двигател. За скоростите не знам, сигурно има подходящи от някой голям производител които могат да преглътнат сериозния въртящ момент, но после ще трябва да си куупиш и раздатка ATLAS ІІ и по-сериозни кардани и диференциали...нали се сещащ, поредната обиколка в надпреварата във въоръженията
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          т.е. да изчакам и да си купя новият УАЗ???
          Всичко зависи от цената иначе идеята не е лоша

          Коментар


          • #6
            да бе да говориме за не кой-знае какво увеличение на въртящия момент и мощността... а и реално като е по-мощен не значи, че 100% от времето ще се кара на пълна газ... Ресурса ще се намали, да речем 2 пъти, но пак е достатъчно голям за чисто нов автомобил...

            един познат си сложи турбо на 190-ка 2.3-16V и вдигна мощността почти двойно... колата доста дефектираше, но на 15 години всепак...


            пък и аз имах предвид да се поръча цял двигател... 1 долар = 27 рубли т.е. моторчето е към 4500 зелени
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Не е задължително да си купуваш нов, аз не виждам какво преимущество има турбодвигателя при офроад. При ралирейдове и движение по пътищата - да, ама иначе с тази крива на въртящия момент е малко неудобен. Мисля че някой беше слагал турбо на Вранглер (от Дайтона) поразтърси се и виж отзиви, не мисля че са много положителни.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                точно в случая има полза, защото двигателя е "бързоходен", а с турбото получава Н-метри и в по-ниския диапазон, без да се утежнява мотора...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Да ама до 2000-2500 оборота е като мъртвец, а после като дръпне и си удариш главата в облегалката а ушите ти отидат в багажника.
                  За какво плавно дозиране на тягата можем да говорим тогава?
                  Тръгваш да качваш някакво прагче и плавно подаваш газ, а тя не върви, и после - раз... и задно салто....
                  Това не е като турбодизел, далеч по-рязка е промяната в поведението на автомобила.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Истината е в голямата кубатура и атмосферен двигател. Всичко друго са безмислени изнасилвания.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                      Истината е в голямата кубатура и атмосферен двигател. Всичко друго са безмислени изнасилвания.
                      ! Поздрав за притежаващите американкси возила - специално Quadra !
                      RB Patrol Team

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                        Истината е в голямата кубатура и атмосферен двигател. Всичко друго са безмислени изнасилвания.

                        за ТОВА ли намекваш?

                        Коментар


                        • #13
                          принципно турбината е много добро решение за офроуд защото така получаваш еднакъв въртящ момент примерно то 1700 - 5000 оборота, като това подлежи на регулиране и най - важното от много по - малък /по - лек/ двигател получаваш много мощност.

                          така пише по чуждоземските форуми.

                          затова от америка насам идва един двигател за моя вранглер със суерчарджър. като дойде ще разберам дали е така
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от go go go
                            принципно турбината е много добро решение за офроуд защото така получаваш еднакъв въртящ момент примерно то 1700 - 5000 оборота, като това подлежи на регулиране и най - важното от много по - малък /по - лек/ двигател получаваш много мощност.

                            така пише по чуждоземските форуми.

                            затова от америка насам идва един двигател за моя вранглер със суерчарджър. като дойде ще разберам дали е така
                            Суперчарджърът е компресор задвижван с ремък, така че е чудесен за офроад - тегли практически от празния ход и няма никакви закъснения. Трябва да те предупредя нещо за раздатката обаче, драсни едно лично да не плашим хората.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              На сайта им: http://www.zmz.ru/dilers.html?region=70
                              пише че регионалния дилър за България е
                              Автотехника ПМ, Плевен, Бул. Найчо Цанов 6 , 064/850-851,
                              bapson@orc.ru
                              Някой що не звънне да видим на колко идва в БГ това чудо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X