Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Турбодвигател за УАЗ
Свий
X
-
Има го на саита на ЗМЗ - звучи интересно, НО много вода ще изтече докато го сложат серийно на УАЗ-ките, защото новата скоростна кутия "Dymos" не може да предаде повече от 300НМ въртящ момент - т.е. трябва да се сменя или преправя. Иначе такова зверче на моят Патриот би му дошло Много добре 190к.с. голям въртящ момент на ниски обороти... мечтиииии
А и като се замислиш това е 409.10 (моят двигател) Леко пипнат, дали да не си пипна направо моят?
-
то дали ще е 300 или 340Nm за скоростната кутия не е чак толкова фатално /винаги се преоразмерява/
направо слагай една турбина и това е!помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Недей, отвън може и да изглежда същия, но е с различни бутала с по-дебели чела, усилени мотовилки (барабар с буталните болтове), по-сериозни биелни лагери и изобщо друг колянов вал, различна система за мазане и съвсем разлина програма на инжекциона и по-сериозни дюзи. Това са само някои от нещата които не са същите. Иначе тази година започват производството на малки серии УАЗ-ки с този двигател. За скоростите не знам, сигурно има подходящи от някой голям производител които могат да преглътнат сериозния въртящ момент, но после ще трябва да си куупиш и раздатка ATLAS ІІ и по-сериозни кардани и диференциали...нали се сещащ, поредната обиколка в надпреварата във въоръжениятаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
да бе даговориме за не кой-знае какво увеличение на въртящия момент и мощността... а и реално като е по-мощен не значи, че 100% от времето ще се кара на пълна газ... Ресурса ще се намали, да речем 2 пъти, но пак е достатъчно голям за чисто нов автомобил...
един познат си сложи турбо на 190-ка 2.3-16V и вдигна мощността почти двойно... колата доста дефектираше, но на 15 години всепак...
пък и аз имах предвид да се поръча цял двигател... 1 долар = 27 рубли т.е. моторчето е към 4500 зеленипомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Не е задължително да си купуваш нов, аз не виждам какво преимущество има турбодвигателя при офроад. При ралирейдове и движение по пътищата - да, ама иначе с тази крива на въртящия момент е малко неудобен. Мисля че някой беше слагал турбо на Вранглер (от Дайтона) поразтърси се и виж отзиви, не мисля че са много положителни.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
точно в случая има полза, защото двигателя е "бързоходен", а с турбото получава Н-метри и в по-ниския диапазон, без да се утежнява мотора...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Да ама до 2000-2500 оборота е като мъртвец, а после като дръпне и си удариш главата в облегалката а ушите ти отидат в багажника.
За какво плавно дозиране на тягата можем да говорим тогава?
Тръгваш да качваш някакво прагче и плавно подаваш газ, а тя не върви, и после - раз... и задно салто....
Това не е като турбодизел, далеч по-рязка е промяната в поведението на автомобила.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan KolevИстината е в голямата кубатура и атмосферен двигател. Всичко друго са безмислени изнасилвания.
за ТОВА ли намекваш?
Коментар
-
принципно турбината е много добро решение за офроуд защото така получаваш еднакъв въртящ момент примерно то 1700 - 5000 оборота, като това подлежи на регулиране и най - важното от много по - малък /по - лек/ двигател получаваш много мощност.
така пише по чуждоземските форуми.
затова от америка насам идва един двигател за моя вранглер със суерчарджър. като дойде ще разберам дали е такаdrive alive
Коментар
-
Първоначално публикуван от go go goпринципно турбината е много добро решение за офроуд защото така получаваш еднакъв въртящ момент примерно то 1700 - 5000 оборота, като това подлежи на регулиране и най - важното от много по - малък /по - лек/ двигател получаваш много мощност.
така пише по чуждоземските форуми.
затова от америка насам идва един двигател за моя вранглер със суерчарджър. като дойде ще разберам дали е такаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
На сайта им: http://www.zmz.ru/dilers.html?region=70
пише че регионалния дилър за България е
Автотехника ПМ, Плевен, Бул. Найчо Цанов 6 , 064/850-851,
bapson@orc.ru
Някой що не звънне да видим на колко идва в БГ това чудо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар