Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупен диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Счупен диференциал

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Без опорен лагер минава между 500 и 5000км
    Карал съм над 10000 км без опорен лагер и нищо не е станало.Опорният лагер е първият детайл който се скапва в моста.
    А и не смятам че двоен ролков лагер ще се измести туко така.....
    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
    Съдействие на закъсали автомобили

    Коментар


    • #62
      От: Счупен диференциал

      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
      Пиньона неможе да излезне ако има опорен лагер без да извадиш короната т.е. да разделиш ръкавите, може би си го счупил при опитите да го извадиш.
      Със сигурност не съм го счупил аз бил е счупен беше посинял и ролките бяха станали на топчета. И аз съм на мнение че пиньона няма как да поддаде все пак зъбите му са опряни в двойния лагер, който е доста стабилен.

      Коментар


      • #63
        От: Счупен диференциал

        Не се ебавайте с техниката ей...
        То ако този лагер нямаше значение-нямаше да е там.
        Знаете ли колко е трудно, ако си конструктор да убедиш собственика, че трябва да сложи част за два лева в колата която произвежда? Щото той веднага започва да смята по един-два милиона произведени коли, и му става лошо...
        А в случая става въпрос за лагер, леглото му(което трябва да е част от отливката на моста), пиньон, който взема с 20-30% повече метал, има там и стругово-фрезова работа която също не е безплатна...
        Та ако е можело без този лагер-производителя щеше да си го спести, бъдете сигурни, не 100, а 1000 процента.

        И за да внеса повече яснота-конструктора не е някой съветски "инжинер", а някой си Тимкен...

        Та слагайте си лагерчето, то дава доста от здравината на конструкцията. А това, че може и без него е от селския(даже не градския, а от селския) фолклор.

        Ама в крайна сметка-мостовете и парите са си ваши, харчете ги както искате.
        Нервите също, ама те са за друг разговор.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #64
          От: Счупен диференциал

          Има дифове оригинално без такова лагерче и какво тях прости инженери ли са ги мислили.Би ми било интересно някой да обясни, коя част ще поддаде при липсата на въпросния лагер.
          Последно редактирано от Emil_Pz; 05-06-15, 23:55.

          Коментар


          • #65
            От: Счупен диференциал

            На такива мостове?
            Да, в по-новите мостове конструкцията е без опорен лагер пред зъбите, но там и конструкцията е друга.
            За всяка една част или детайл, или възел в заводите се правят много тестове. За издържливост, за дълговечност, за здравина, и за каквото е заданието по което се прави изделието. Ако е можело без този лагер-бъдете сигурни, че конструктора е първия човек който ще го изхвърли. Защото е нетехнологично, и създава трудности при производството. Ама лагера и опората му са там, явно има защо.

            И нека да не забравяме, че тази конструкция е мислена и реализирана нейде в първите десетилетия на миналия век. Дотолкова се е простирала технологията, и знанието.
            Сега е по-лесно, ама не с много, питай инжинерите,
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #66
              От: Счупен диференциал

              Коле ... дърт УжАс и смятане са различни неща Не Тимкен, Щайнер и Кудзияма да са го смятали, брата руснак винаги е в състояние да разционализира нещата до степен на оплескване.

              По-ми е интересно, няма ли начин да се доправи въпросния възел?
              Не съм пипал Уазка от твърде отдавна (нямам и намерение да започвам пак), та нямам ясен спомен, но ми се върти нещо в главата, че по-скоро проблема беше в леглото на лагера?
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #67
                От: Счупен диференциал

                Леглото е малко тънко, и оттам идват проблемите. Може да се усили малко със заваряване, но малко, ама е дивашки метод, и не го препоръчвам.
                Има особена форма, заради факта, че опорния лагер(респ. леглото му) се намират между короната и касетата, и мястото е ограничено от тях.
                В добра стругарска работилница може да се възстанови счупеното легло-премахват се остатъците от старото, разстъргва се на фреза така, че да се вмести втулка която ще играе ролята на ново легло, пак на фреза се докарва съосието, и после с шлайфа се докарва нужната форма за да влезе диференциала.
                Аз на задния мост съм така, и не съм имал проблеми, вече три състезания.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #68
                  От: Счупен диференциал

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                  И нека да не забравяме, че тази конструкция е мислена и реализирана нейде в първите десетилетия на миналия век.
                  Що говориш глупости ...УАЗ 469 е модел 65 година и влиза в производство 72 г.
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #69
                    От: Счупен диференциал

                    Аз,и на двата моста съм с поправено по-подобен начин легло,но место фтулка имам съчмен лагер.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Счупен диференциал

                      Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                      Със сигурност не съм го счупил аз бил е счупен беше посинял и ролките бяха станали на топчета. И аз съм на мнение че пиньона няма как да поддаде все пак зъбите му са опряни в двойния лагер, който е доста стабилен.
                      Аха, а това на каран от теб ли мост? И короната здрава ли остана? А някакви шумове и тресканици да е имало?

                      Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                      Що говориш глупости ...УАЗ 469 е модел 65 година и влиза в производство 72 г.
                      A май забравяш че и Газ69 е със същата конструкция, та те са пробвани края на 40те, а началото на 50те са пуснати в масово производство. Отделно американската разработка на подобно нещо е още по ранна, не че е от значение

                      Добре отрегулиран мост си издържа доста време и без лагерчето, но при голямо натоварване и малък пробег е по добре с него според моя опит. И появи ли се некакъв луфт веднага трябва да се обира, иначе после резултат е ясен.
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #71
                        От: Счупен диференциал

                        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                        Аха, а това на каран от теб ли мост? И короната здрава ли остана? А някакви шумове и тресканици да е имало?
                        Не не е каран от мен. В този случай опорния лагер се е счупил заради огромния луфт който имаше в двойния лагер, играеше с 7-8мм във всички посоки. На пиньона и короната нищо им нямаше.
                        Между другото днес разглобих един счупен мост и какво да видя касетата сцепена на две, но по интересното е че беше само с два сателита това от волга ли е от какво е незнам. Всеки слага кавото му падне пък после, защо се чупят.
                        Последно редактирано от Emil_Pz; 06-06-15, 21:41.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Счупен диференциал

                          Големия спор "за" или "против" упорния лагер....
                          Аз съм за и "за" това ще ми е гадно.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Счупен диференциал

                            Аз не казвам ,че е по добре без лагер ,но казвам че е детайлът който се скапва първи.Писано е много пъти ,че е правено със втулка и ставало добре, ама аз предпочетох редукторните и вече не ме вълнува тоя лагер .........
                            Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                            Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                            Съдействие на закъсали автомобили

                            Коментар


                            • #74
                              От: Счупен диференциал

                              Човек може много дълго време да избягва режимите в които опорният лагер е решаващ. Това не променя ролята му.

                              А се скапва първи когато диференциалът е криво настроен или без масло.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Счупен диференциал

                                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                                Що говориш глупости ...УАЗ 469 е модел 65 година и влиза в производство 72 г.
                                Той УАЗа може да е произведен и миналата година...
                                Мостовете са разработвани от Тимкен в начлото на ХХ век.
                                Руснаците са ги копирали(както всичката си техника), и са ги произвеждали без изменеия...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X