Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупен диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Счупен диференциал

    http://www.uazbuka.info/data/uaz/469/61.gif

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61.jpg
Прегледи:1
Размер:174.0 КБ
ID:5625128

    позиции от16 до21
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #47
      От: Счупен диференциал

      Аз,слагам регулираща шайба точно зад главата на пиньона,където сочи позиция 23.така изнасяш пиньона напред или назад.

      Коментар


      • #48
        От: Счупен диференциал

        Каква е вашата теория за честото чупене на дифа?
        Нещо в стила на каране?
        Забелязал съм, че почти няма счупен диф от напъване, знаете как се товарят уазките, но почти всички счупени покрай мен ги счупиха празни.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #49
          От: Счупен диференциал

          Давай снимки на счупванията и може да изскочи някой проблясък...
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #50
            От: Счупен диференциал

            За,мен причините обикновенно,са около две.1-во-няма опорно лагерче(играе огромна роля за здравината) 2-ро стил на каране,лично аз,се много пазя да тръгна резко назад,и още като се движи да му набия една пърма с много газ.Когато е кално и боксумая не е страшно но на твърдо се получава удар.3-то много големия лифт е предпоставка за чупене,щото се променя ъгъла на кардана ,при растягане на ресорите.На мой приятел двипа докато беяе в оригиналния вид ,нямаше проблеми с години,но като се сложи един мотор от Омега и се наложи ,да сепремести малко раздатката назад,и се скъси кардана,направи 5 трошения за около 6м.Като върна нещата в първоначалния си вид проблеми до сега няма.

            Коментар


            • #51
              От: Счупен диференциал

              Най често се чупи от неправилен реглаж при сглобаването и от части менте.
              УАЗ 452 OPEL FRONTERA

              Коментар


              • #52
                От: Счупен диференциал

                Когато правя деференциял винаги се стемя да вкарам пиньона по на вътре към короната и оставям двоиния лагер стегнат на 2,5кг и до сега нямам проблеми
                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • #53
                  От: Счупен диференциал

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  Аз,слагам регулираща шайба точно зад главата на пиньона,където сочи позиция 23.така изнасяш пиньона напред или назад.
                  Напред към короната, да, но назад към кардана как го движиш, трябва с тази голямата шайба.
                  Още един въпрос, мога ли да сменя само само единия ръкав или трябва и двата да са комплект?
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • #54
                    От: Счупен диференциал

                    Можеш.На джипа,с който ходехме на състезания бях ме с различни,даже и с различни пиньон и корона и всичко това заварено.Издържа 3г,и 2 състезания в Самоков.Ако не бях ме спукали гума и майстора,не се беше опитал да го прибере така,с товар дърва,още сигурно щеше да си кара.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Счупен диференциал

                      Колеги има ли начин да се извади лагера на пиньона без да е разглобен дифа мисля, че има и опорен лагер, опитах да го вадя тръгва малко и спира, първо само външната черупка ли трябва да се вади не знам.Дайте моля малко акъл, че лагера е много зле и не може да му се обере луфта.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Счупен диференциал

                        За излизане може и да излезе ама после как ще го сглобиш и то с упорен лагер.По добре по дългия път че ще стигнеш навреме и където трябва.
                        Така мисля да го правя аз че и моя е като при теб.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Счупен диференциал

                          Извадих пиньона и се оказа,че опорния лагер е счупен късмет, че парчетата не бяха изпаднали.Смених лагера и го събрах без опорен лагер.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Счупен диференциал

                            Пиньона неможе да излезне ако има опорен лагер без да извадиш короната т.е. да разделиш ръкавите, може би си го счупил при опитите да го извадиш.
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #59
                              От: Счупен диференциал

                              Без опорен лагер минава между 500 и 5000км

                              Коментар


                              • #60
                                От: Счупен диференциал

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Без опорен лагер минава между 500 и 5000км
                                От 2007 карам без опорен лагер , а преди това колегата колко е карал един господ знае и стари жени
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X