Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Военни мостове на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Военни мостове на УАЗ

    Колко военни моста има в държавата? А колко хора искат дискови спирачки и принудителни блокировки за тях?

  • #2
    На теб да не ти изпаднаха от някъде, или правиш статистика.
    B+

    Коментар


    • #3
      Има, аз знам трима души с редукторни мостове от които два са в движение, а другия го крънкам от една година да ми го даде.Но общо взето наистина са малко.Предлагаха ми чисто нов за 2800лв.
      Това,кето знам е ,че клиранса се увеличава,има по голям въртящ момент,по-мощна е при теглене.Като недостатък по-голям разход,по-шумни защото редукт.са с правоъгълни зъбни колела,колата става по-тежка и с по-малка макс. скорост .Като цяло неоспоримо за офроуд са по-добрите.Единствено бях чел /пак при руснаците/ ,че имало някакви сериино произвеждащи се блокажи,които при тях трудно се слагали.Стефане,ако знаещ нещо повече за тези блокажи ,и може ли нянъде в БГ да се видят кажи.
      На мен , ако ми падне военен мост изгодно, веднага го слагам.
      Густо майна , пътят свърши !!!

      Коментар


      • #4
        Не са много! Преди време единствените УАЗ-и с такива мостове са внасяни за Гражданска защита, но са били от порядъка на десетки бройки. Те повечето са разпилени или унищожени. В последно време Горското са купували такива машини, ТЕЦ Марица и доколкото знам няколко рудника. В частни ръце (имам в предвид за лична употреба) доколкото ми е известно са много малко такива машини и доста голям процент от тях ги гледам през прозореца, защото са паркирани в двора...

        По отношение на дисковите спирачки за другите не знам, мога да кажа само за машините стопанисвани от мен и Брат ми. И мнението ни е, че ако искахме дискови спирачки нямаше да ни трябват „военните” мостове. В конструкторското бюро на завода работят доста учени глави и те отдавна са се сетили за тази комбинация. Само че се очаква, че редукторните – „военните” мостове ще се експлоатират в такива условия, където няма какво да правят дисковите спирачки. Ако пък са необходими дискови спирачки не виждам за какво ще послужат редукторните мостове. Накратко нас специално не ни интересуват дискови спирачки за редукторни мостове, предполагам Горското, ТЕЦО-вете и рудниците също.

        За блокировките обаче въпросът е друг. В определени случаи те имат смисъл, но има много въпроси около производител принцип на действие и т.н. (имам в предвид, че за редукторни мостове има няколко типа блокировки)
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Освен от руските сайтове ,може ли някъде да се види принципните разлики и монтажа.Или има ли го някъде направено у нас?
          Густо майна , пътят свърши !!!

          Коментар


          • #6
            Редукторни мостове на Уаз - връзки

            Не разбирам какво се има в предвид под монтаж? Като си купите автомобил с такива мостове те са вече монтирани? Ако имате в предвид на стандартен УАЗ да му замените мостовете с редукторни това е друг въпрос, по принцип няма проблеми но все пак си е доста работа... А повече по въпросът за редукторните мостове можете да научите като използвате бутона търсене и напишете "Редукторни мостове".

            Ето ви за удобство няколко линка:

            Редукторни мостове (устройство, предимства и недостатъци)
            Hunter Vs. Soviet Uaz
            редукторни мостове УАЗ ??????
            УАЗ-а - безнадеждно остарял или актуален?
            УАЗ-а скъп автомобил ли е?
            Блокировки за УАЗ с обикновени мостове...
            Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
            4х4 машина за свръхтежки условия на база УАЗ +снимки
            УАЗ - историята на една легенда
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              Ставаше въпрос за блокажите.
              Густо майна , пътят свърши !!!

              Коментар


              • #8
                Принудителните са като на Геленда. Две лостчета в кабината, искаш - включваш, искаш - изключваш.
                Статистика правя. Дали е по-изгодно да се донесат от там няколко, или да се правят тука. Щото каквото трябва ще ми дадат, обаче и чертежите струват пари ... Ъъъ, не малко ...

                Коментар


                • #9
                  Принудителните блокировки за редукторен мост изискват и уникално изработени части от моста, което го прави съвършено не ремонто-пригоден. Не смятам, че има какъвто и да е практичен смисъл някой да се занимава с принудителни блокировки за УАЗ. В нашата страна са толкова малко тези машини, че заради няколкото бройки, които евентуално биха били купени не могат да се платят и телефонните разговори, а какво ли остава за останалото. Да не говорим, че точно към принудителните блокировки за УАЗ аз съм крайно скептичен. За производство тук е съвършено безсмислено да се говори, нереалистично е!
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Стефане, Венци е прав, освен мен май няма да има други желаещи за блокажи и дискове. Стегай се, ще ходиме заедно да ги докараме и ще вземем и вериги. Разбра ли каква е цената за тези удоволствия?
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      Спирачките за един мост са 14 000 хиляди рубли. Блокировката беше нещо към 300 долара, ама забравих((

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X