Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да намаля ли размера на главата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да намаля ли размера на главата?

    Здравейте ! Ще отварям мотора за ремонт .Има или счупен или коксуван сегмент на първи цилиндър .Въпроса ми е : Трябва ли задължително да шлайфам главата с 3,5мм както се препоръчва тук в сайта , или да си я карам като си е сега със степен на сгъстяване - 7 ???Някои от махленските майстори които познавам ,ме съветват да не я пипам, защото щял да започне да ми грее мотора ако я шлайфам ?! Незнам кого да слушам просто !!!Да я шлайфам ,или не ?
    Това е въпроса ....

  • #2
    До: Да намаля ли размера на главата?

    Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
    Здравейте ! Ще отварям мотора за ремонт .Има или счупен или коксуван сегмент на първи цилиндър .Въпроса ми е : Трябва ли задължително да шлайфам главата с 3,5мм както се препоръчва тук в сайта , или да си я карам като си е сега със степен на сгъстяване - 7 ???Някои от махленските майстори които познавам ,ме съветват да не я пипам, защото щял да започне да ми грее мотора ако я шлайфам ?! Незнам кого да слушам просто !!!Да я шлайфам ,или не ?
    Това е въпроса ....
    След като си прочеч във форума всичко по темата, и всички колеги са "за" и са с шлайфани глави, какъв отговор мислиш че ще получиш?
    Аз съм я рендосал моята, пък ти си слушай махленските майстори. За греенето е точно обратното. Нама да ти грее /или поне не от това/ защото ще има правилно изгаряне. Успех
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

    Коментар


    • #3
      До: Да намаля ли размера на главата?

      Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
      След като си прочеч във форума всичко по темата, и всички колеги са "за" и са с шлайфани глави, какъв отговор мислиш че ще получиш?
      Аз съм я рендосал моята, пък ти си слушай махленските майстори. За греенето е точно обратното. Нама да ти грее /или поне не от това/ защото ще има правилно изгаряне. Успех
      Първата глава я свалиме с 4мм, а сега е от Волга Газ24, ааа тя си е готова
      sigpic УАЗ-452

      Коментар


      • #4
        До: Да намаля ли размера на главата?

        Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
        Здравейте ! Ще отварям мотора за ремонт .Има или счупен или коксуван сегмент на първи цилиндър .Въпроса ми е : Трябва ли задължително да шлайфам главата с 3,5мм както се препоръчва тук в сайта , или да си я карам като си е сега със степен на сгъстяване - 7 ???Някои от махленските майстори които познавам ,ме съветват да не я пипам, защото щял да започне да ми грее мотора ако я шлайфам ?! Незнам кого да слушам просто !!!Да я шлайфам ,или не ?
        Това е въпроса ....
        Това е отговора...
        Стига да не е пилена преди теб от някои махленски майстор пили смело до 4 мм. също се скъсяват и повдигателните пръти

        Коментар


        • #5
          До: Да намаля ли размера на главата?

          Здравейте!Да не пускам нова тема реших да се допитам до вас.Та моя двигател нещо се предава и предварително купих един който е от волга м-21 и ще се наложи да го газифицирам,височината на главата в момента е 98 мм.Мога ли да я шлаифам 3-4мм, понеже никаде не намерих информация за този ЗМЗ двигател?Повечето ГАЗ-69 са с този двигател(сменявани в домашни условия) и мисля ,че ще бъде полезно и на други колеги!А това на снимката е модела на двигатела, ама как се води 21ли?
          Прикачени файлове
          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

          Коментар


          • #6
            До: Да намаля ли размера на главата?

            Може, ако е 98мм глвавата, същото е, има едни глави 21Д (или А), те май не са 98мм
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: Да намаля ли размера на главата?

              Благодаря NIK!Знаеш ли каква модификация е този двигател, за да търся информация за негоСъщо въпроса с шпилките(повдигачите), дали стой като на УАЗ-а.А това е номера на главата;21-10 03 05
              Прикачени файлове
              ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

              Коментар


              • #8
                До: Да намаля ли размера на главата?

                A между свещите на първи и втори (или 3ти и 4ти) цилиндър няма ли ударен буква?
                Ето какво пише за двигателя:

                ГАЗ-21А (ГАЗ-21, ГАЗ-22) — 1957-1970 гг.
                • коленвал и распредвал ГАЗ-21 — коренные вкладыши и втулки разной длины, крышки коренных подшипников алюминиевые, набивка. Ранние двигатели имели заднюю шейку коленвала шире, чем остальные
                • степень сжатия 6.6/6.73 (под 70/72 бензин). Экспортные варианты со степенью сжатия 7.15-7.3 и 7.4-7.65 (по разным данным) под А-76 и А-80 (не АИ-80!!!)
                • камера сгорания плоскоовальная
                • бумажный неполнопоточный масляный фильтр
                • привод тамблера «отвёртка»
                • помпа на головке
                • клапана впуск 44, выпуск 36 мм
                • коллектор с прямоугольными каналами и изгибами под прямыми углами
                • сталебаббитовые вкладыши
                • однокамерный карбюратор (К-22, К-105, К-124)
                • шпильки ГБЦ 11 мм
                • мощность 70-72 л.с., потом (после повышения степени сжатия и замены распредвала) — 75 л.с. Экспортные варианты под А-76 и А-80 — 80 и 85 л.с. соответственно (ГАЗ-21АЕ)
                • под гильзами резиновые кольца
                • масса маховика 12.5 кг

                forum.gaz21.org
                Нещо стана ли ясно или вече е пълна каша
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  До: Да намаля ли размера на главата?

                  Благодарско!Сега ходих до гаража и м-у 1-ви и 2-ри цилиндър се вижда ето това:О Е 9 8 1
                  Прикачени файлове
                  ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Да намаля ли размера на главата?

                    Блока ти е от третата серия АЕ- за износ демек, та трябва да е 80-85коня с неговата си глава, тая май е обикновена 21 от първите (нали е 98мм).Повдигачите само се пилят, страшно няма с тях, шпилките също (тези дето са под оста на клапаните).
                    "Режи чутората смело"
                    П.С. какви са тия жълти мостове колега
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Да намаля ли размера на главата?

                      .Нали вземам от вашите хапчета.Стария мост го счупих,излезе сачма и бая поразду сверата!Луфтовете бяха страхотно големи и се очакваше ,още повече с тези големи гуми(235/85/16).Местните маистори ми казваха да подлагам разни левове над шенкелите, ама при мен отдавна е трябвало да се сменят шенкелите и на практика старият мост е неизползваем,леглата на шенкелите са станали на елипси!Та от вторични купих пак стар мост(уазков бавен) , ремонтирах и ревизирах(това около две седмици)и накрая боя.
                      Прикачени файлове
                      ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Да намаля ли размера на главата?

                        Да попитам колекторни тръби от ГАЗ 24 стават ли на М21?
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • #13
                          До: Да намаля ли размера на главата?

                          Колега,колекторите от 24,не стават на 21,поради другата форма,на отворите.На 24 са овални а на 21 правоъгълни.За по голяма мощност се сменя цялата глава и повдигачите,от 24.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Да намаля ли размера на главата?

                            Първоначално публикуван от steev69.bg Преглед на мнение
                            .Нали вземам от вашите хапчета.Стария мост го счупих,излезе сачма и бая поразду сверата!Луфтовете бяха страхотно големи и се очакваше ,още повече с тези големи гуми(235/85/16).Местните маистори ми казваха да подлагам разни левове над шенкелите, ама при мен отдавна е трябвало да се сменят шенкелите и на практика старият мост е неизползваем,леглата на шенкелите са станали на елипси!Та от вторични купих пак стар мост(уазков бавен) , ремонтирах и ревизирах(това около две седмици)и накрая боя.
                            Колега,продават се само сфери ,вземи си купи и отремонтирай стария мост за резерва.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Да намаля ли размера на главата?

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Колега,колекторите от 24,не стават на 21,поради другата форма,на отворите.На 24 са овални а на 21 правоъгълни.За по голяма мощност се сменя цялата глава и повдигачите,от 24.
                              Но мисля има и разлика в отворите на главата за водата, като се погледне главата от долу, на 21 е с форма на бъбреци а на 24 с правоъгълници, или се лъжа?
                              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X