Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

    Прави ли се такова нещо някаде в София?

    Имаше подобна тема за проблеми с хидравликата на Уаз-а на Pepe. Та и моята едвам се удържа на завой, а и не само при всяко малко по рязко завъртане на волана става неуправляема (е когато успявам да я управлявам/карам и нищо друго не и е счупено, че досега само сменям части на кило, например вчера доволен, че върви отидох да се повозя в Бункера по черните пътища и грумна маркуча на хидравликата на волана).

    Четох по руските форуми, че при сглобяване не се проверят сходимист и там още някакви други параметри дето не ги разбрах точни какви са.

    Науке известны 4 параметра установки колес: 1) развал;
    2) схождение;
    3) продольный угол оси поворота (кастор);
    4) поперечный угол оси поворота.
    От нарушения этих углов происходят всякие беды.

    Аз в момента съм на тема "само беди".

  • #2
    До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

    Какво имаш предвид под регулиране на геометрията? Изправяне на изкривено шаси и купе? Ако не е правен стенд, не е лошо да се мине през тази процедура. Регулира се за сходимост на предните колелета.

    Проблемите които описваш може да се дължат на повреди (напр. хлабини) в кормилния механизъм. Щом има проблем в хидравликата, първо виж него. Смени повредения маркуч. Смени маслото с качествено. Обезвъздуши системата. Провери какъв е луфта на волана - по начало в уазките е доста голям май до 10 градуса е нормално. И така. Те проблемите с уазките нямат край, но не им се плаши. За всичко се намира решение.
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #3
      До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

      Това вече го правих с хидравликата, смених маркучите (само тоя дето гръмна не го смених, проклетника), сложих ново масло, регулирах волана, смених болта на тънката щанга защото беше разбит, регулирахме и нищо (е малко се подобриха нещата ама като цяло).

      Та ми казаха да ида на стенд да ми проверят сходимостта и още някакви неща (геометрия - там онези 4 парамтъра дето ги видях в руския сайт). И аз затова питам, преди съм си карал една шкода на стенд да и нагласят колелата и след това беше много добре.

      Сега чакам да ми пратят от Плевен нов маркуч да си оправя пак хидравликата и междувремено разпитвам.

      Коментар


      • #4
        До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

        Май в последното мениене не си изразих добре - идеята ми е някой да ми каже, къде е ходил с уаз-а на стенд та като ида да не ме гледат като извънземен с руска совалка, защото преди да си я докарам в София, исках в В.Търново да ида да ми проверят някой дребни неща и се ме гонеха като чумав (не им се занимаваше там)

        Коментар


        • #5
          До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

          Според мен всеки един сервиз със стенд за регулиране на предница, ще ти свърши работа. Аз ходя редовно на един такъв и засега нямам проблеми.
          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
          NULLA TENACI INVIA EST VIA

          Коментар


          • #6
            До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

            Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
            Според мен всеки един сервиз със стенд за регулиране на предница, ще ти свърши работа. Аз ходя редовно на един такъв и засега нямам проблеми.

            Не точно...
            LZ1VMH

            Коментар


            • #7
              До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

              Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
              Май в последното мениене не си изразих добре - идеята ми е някой да ми каже, къде е ходил с уаз-а на стенд та като ида да не ме гледат като извънземен с руска совалка, защото преди да си я докарам в София, исках в В.Търново да ида да ми проверят някой дребни неща и се ме гонеха като чумав (не им се занимаваше там)
              отиди при Голди, и стенд има, и УАЗ има, и няма да те изгони
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                Не точно...

                Koe ?
                Че всеки може да го направи или че аз нямам проблеми
                Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                NULLA TENACI INVIA EST VIA

                Коментар


                • #9
                  До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                  Не само ,че се регулира но е задължително реглажа да се прави периодично. Регулира се на нормален качествен стенд разбира си и от добри майстори. Препоръчвам да се следят едновременно и предният и задният мост. При мен се наложи да преработя едната щанга на предния мост (тази която придържа моста към купето) за да я направя регулируема и само по този начин успях да вкарам в съосие предния и задния мост. На практика задният мост не се регулира трябва да нагаждаш предния по него. При сваляне на ресиори или смяната им реглажа също е задължителен тъи като луфтовете на фиксиращите щтифтове са доста големи и спокойно можеш да получиш разминаване от 2-3см. между мостовете. При ниски скорости това не се усеща но ако настъпиш, а Хънтъра с този мотор е способен на доста висока скорост вероятността да се пребиеш като куче е доста висока.
                  Правилният реглаж ще ти даде спокоино каране без умора и доста ще се повиши срадната ти скорост. Разбира се не забравяй и всички други елементи по окачването, правилни амортесиори и правилни за целите ти гуми.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                    Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                    Не само ,че се регулира но е задължително реглажа да се прави периодично. Регулира се на нормален качествен стенд разбира си и от добри майстори. Препоръчвам да се следят едновременно и предният и задният мост. При мен се наложи да преработя едната щанга на предния мост (тази която придържа моста към купето) за да я направя регулируема и само по този начин успях да вкарам в съосие предния и задния мост. На практика задният мост не се регулира трябва да нагаждаш предния по него. При сваляне на ресиори или смяната им реглажа също е задължителен тъи като луфтовете на фиксиращите щтифтове са доста големи и спокойно можеш да получиш разминаване от 2-3см. между мостовете. При ниски скорости това не се усеща но ако настъпиш, а Хънтъра с този мотор е способен на доста висока скорост вероятността да се пребиеш като куче е доста висока.
                    Правилният реглаж ще ти даде спокоино каране без умора и доста ще се повиши срадната ти скорост. Разбира се не забравяй и всички други елементи по окачването, правилни амортесиори и правилни за целите ти гуми.

                    Иване, ти засипа човека с информация....
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #11
                      До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                      Всяка информация е добре дошла, и без това са ми първите стъпки под капака.

                      Досега само съм си карал и не съм гледал много много под него, ама с Уаз-а няма да е така.

                      Голди, за стенда нали за бул. Никола Петков става дума, към Горна Баня някаде, да я докарам тези дни.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                        Е те нали по нашенско са "5" Хънтъра на кръст ,а нещата доста се различават от стария УАЗ трябва да се поддържаме .

                        Коментар


                        • #13
                          До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                          Иване не знам дали има 5. Пък и то два еднакви няма. Всеки е правил нещо по Хънтъра си.
                          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                          NULLA TENACI INVIA EST VIA

                          Коментар


                          • #14
                            До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                            продольный угол оси поворота (кастор);

                            изменение до 7-6 градусов решает все проблемы.
                            испытано много лет назад.
                            читать внимательно статью
                            http://suv4x4.ru/index.php?option=co...d=19&Itemid=39

                            "Синий УАЗ-3160 хозяин использует как разъездной автомобиль, поэтому он доработан по программе так называемого "городского" тюнинга. Она включает в себя в первую очередь переделку подвески и тормозов как самых слабых сторон автомобиля. Для уменьшения кренов и раскачки все амортизаторы заменили на газовые марки Плаза, при этом спереди вдобавок к основным установлена еще пара таких же дополнительных. Для лучшей устойчивости расширили колею, а главное - намного увеличили угол кастера с целью увеличения динамического стабилизирующего момента и реактивного усилия на руле.

                            Для большей надежности переднего моста отхромированы передние поворотные кулаки. Радикально переделаны тормоза. Поскольку со штатными барабанными механизмами решить проблемы малой эффективности и неравномерного срабатывания не удается, к передним дисковым тормозам добавили такие же задние, а для настройки всей системы применили распределитель тормозных усилий."
                            не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Регулиране геометрията на Уаз Хънтър

                              На мойта Уазка и смениха поливината хидравлика докато беше гаранционна
                              но това не доведе до някаква съществена разлика.Мога да дам няколко полезни съвета ако си оригинални амортисьори ги разкарай и сложи някави газови.Предполагам ,че хънтъра ти създава най-много проблеми когато си в завой с
                              80/90 км и минеш през някави неравности сигорно залита в настрани като пияница.
                              Та амортисьорите пооправят нещата ,също може да опиташ да караш с по-меки гуми
                              ефекта от най-елементарните неща винаги е поразителен возията става прекрасна!
                              На мен много ми помогна луФта във волана който се появи незнйно откъде? Просто
                              като държиш волана и скочиш някоя дупка вместо да дръпнеш свръх чувствителния
                              волан и да се плучи залюляване на колата само обираш луфта. На мен ми трябваха
                              към 20 000 км. за да се науча да го карам.
                              Последно редактирано от Pursie; 13-09-08, 10:42.
                              Изобщо немам представа за к'во става въпрос...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X