Прави ли се такова нещо някаде в София?
Имаше подобна тема за проблеми с хидравликата на Уаз-а на Pepe. Та и моята едвам се удържа на завой, а и не само при всяко малко по рязко завъртане на волана става неуправляема (е когато успявам да я управлявам/карам и нищо друго не и е счупено, че досега само сменям части на кило, например вчера доволен, че върви отидох да се повозя в Бункера по черните пътища и грумна маркуча на хидравликата на волана).
Четох по руските форуми, че при сглобяване не се проверят сходимист и там още някакви други параметри дето не ги разбрах точни какви са.
Науке известны 4 параметра установки колес: 1) развал;
2) схождение;
3) продольный угол оси поворота (кастор);
4) поперечный угол оси поворота.
От нарушения этих углов происходят всякие беды.
Аз в момента съм на тема "само беди".
Имаше подобна тема за проблеми с хидравликата на Уаз-а на Pepe. Та и моята едвам се удържа на завой, а и не само при всяко малко по рязко завъртане на волана става неуправляема (е когато успявам да я управлявам/карам и нищо друго не и е счупено, че досега само сменям части на кило, например вчера доволен, че върви отидох да се повозя в Бункера по черните пътища и грумна маркуча на хидравликата на волана).
Четох по руските форуми, че при сглобяване не се проверят сходимист и там още някакви други параметри дето не ги разбрах точни какви са.
Науке известны 4 параметра установки колес: 1) развал;
2) схождение;
3) продольный угол оси поворота (кастор);
4) поперечный угол оси поворота.
От нарушения этих углов происходят всякие беды.
Аз в момента съм на тема "само беди".
Коментар