Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: УАЗ от Италия

    Завода слагаше Ивеко .Там имаш избор 2.5,2.9, ТдИ,турбо или атмосверен дизел. Мой приател е карал ГАЗ-69 със такъв и беше очарован,но това си е негово виждане,не мое!При ГаЗ-69 е бил сложен с Ивековските скорости.

    Коментар


    • От: УАЗ от Италия

      МБ-3.0 петак е мотор от 70-те години и е 89 кс.колкото уазовия,малко по-нов е 3.0-шесцилиндров на 113кс,от 1983г,който е на светлинни години от двигателите на Пежо,след това му слагат 24 клапанова глава някъде към 90г. и мотора става 136 ,много добър мотор.Колегата можеби говори за 2.9 тд слагани на Спринтерите,това вече е скъп мотор от по-ново поколение и е страшно добър кара се още на очиларките от 1995г до като навязоха ЦДЕИ -системите.Но тези мотори ще ги слагаме след 10г,когато станат по-ефтини,иначе мотора има 129кс и е страшно еластичен и икономичен.

      Коментар


      • От: УАЗ от Италия

        Има и 2.9(ОМ-602-940) с който са оборудвани старите бусове(Т-1).Пет цилиндров,без турбо-95к.с.
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • От: УАЗ от Италия

          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
          Много е тежък а и за вървеж не върви... Миналата есен на един ловен излет се засякох с един колега с уаз с такъв мотор самоче 3.0 5-ак и не ми хареса как върви... На изкачването на купена само ми уби скоростта карайки след него и излязох със зор... Според мен Пежо моторите са по удачни...
          Аз за това питам,защото знам че Мерцедесовите са тежки тези от 124 2.5 и 3.0.Един приятел на баща ми каза че най-удачния вариант е 2.9 от камионче Мерчедес има с турбо има и без,но ако е дизел ще е с турбо.Не е лош варианта от БМВ 325 ТДС 143 к.с.Някой може ли да каже мнение за този двигател здрави ли са капризни ли са за поддръжка някакви такива работи?

          П.П ако е бил от 124 3.0 са 6 цилиндъра
          Последно редактирано от radoslav94; 26-09-11, 15:31.
          Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

          Коментар


          • От: УАЗ от Италия

            Първоначално публикуван от ivan_ Преглед на мнение
            Завода слагаше Ивеко .Там имаш избор 2.5,2.9, ТдИ,турбо или атмосверен дизел. Мой приател е карал ГАЗ-69 със такъв и беше очарован,но това си е негово виждане,не мое!При ГаЗ-69 е бил сложен с Ивековските скорости.
            С раздатката от газката предполагам?
            Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

            Коментар


            • От: УАЗ от Италия

              Да, с ГаЗковата раздатка.Но по важното е 4 цилиндров 2,9 срещу 3.0 -5 или 6 цилиндъра???И 5 скорости синхронисирани.по си заслужава занимавката.Скоро започвам ремонт и присаждане на двигател от Пежо 505 2,5 в моя 469, целта- работа на биодизел.

              Коментар


              • От: УАЗ от Италия

                От какво Ивеко е двигателя,който казваш,че се слагал 2.5 и 2.9?
                Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                Коментар


                • От: УАЗ от Италия

                  Ивеко 3510
                  Последно редактирано от ivan_; 02-10-11, 08:41.

                  Коментар


                  • От: До: УАЗ от Италия

                    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                    Днес сложихме блокаж на задния мост на УАЗа Тото. След монтажа имаше и леки тестове
                    Колега блокажа от ГАЗ-24 ли е? И спирачните дискове от какво са? Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • От: До: УАЗ от Италия

                      Първоначално публикуван от `CRF` Преглед на мнение
                      Колега блокажа от ГАЗ-24 ли е? И спирачните дискове от какво са? Благодаря предварително.
                      Блокажа е от БТР. Дисковите спирачки са оригинални слагат ги в Италия.
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • От: УАЗ от Италия

                        Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
                        Аз за това питам,защото знам че Мерцедесовите са тежки тези от 124 2.5 и 3.0.Един приятел на баща ми каза че най-удачния вариант е 2.9 от камионче Мерчедес има с турбо има и без,но ако е дизел ще е с турбо.Не е лош варианта от БМВ 325 ТДС 143 к.с.Някой може ли да каже мнение за този двигател здрави ли са капризни ли са за поддръжка някакви такива работи?

                        П.П ако е бил от 124 3.0 са 6 цилиндъра
                        Двигателя на БМВ е много добър но ако е на малко километри. Ако вземеш такъв на 350-400 хиляди, а трудно ще намериш по нов, трябва да му смениш ангренажа (два броя вериги, три броя зъбни колела мисля, два успокоителя, два обтегача). Максимално допустимата разтегнатост на ангренажа е 5 милиметра. Измерва се с инструмент, който имат в повечето сервизи обслужващи БМВ. Отварянето на капака на ангренажа, обаче влече след себе си риск от сваляне на главата за смяна на гарнитура, защото гарнитурата на главата ляга върху капака на ангренажа, през който минава водна магистрала. Когато свалиш капака, между него и гарнитурата има гумено уплътнение, което обикновенно започва да се рони понеже е на поне 15 години. Уплътнението се продава в комплект с гарнитура и е най добре да се смени заедно с нея. А при разтегнат ангренаж на този мотор винаги има риск от леко почукване между някой клапан и бутало и свалянето на глава, за да се сервизира и тя е неминуемо. Буталата обикновенно са здрави. Целия масраф излиза около 700-800 лева с ремонта на главата. Нужно е да се погледне и ГНП, която е БОШ и след определен пробег и калпава нафта започва да тече. Ремонтния комплект на помпата представлява една шепа уплътнения и иска кадърен помпаджия, който да ги смени. Също така помпата има електронен четец, който се износва и смяната е около 500 лева. Добре е да се смени водната помпа /100 лева е хубава/, защото е консуматив - турбинката блокира и прегрява за секунди. Мога да кача снимки от ремонта и смяната на ангренаж и гарнитура, но не знам дали това е подходящата тема.

                        А иначе двигателят разполага с голям въртящ момент от 260 нютонметра достигнати при 2200 оборота. Качен на УАЗ едва ли ще дава разход над 14 литра нафта при лошо каране. Този мото се качва и на Ню Реиндж Роувър, и на някои Фронтери.

                        Коментар


                        • От: УАЗ от Италия

                          Този УАЗик също е от Италия. Двигателя му е 2.5 TD VM.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00001.jpg
Прегледи:1
Размер:168.2 КБ
ID:5378072
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • От: УАЗ от Италия

                            Тавана с прозорчето отзад е много добър,двигателя от какво е?И заданата врата как се отваря
                            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                            Коментар


                            • От: УАЗ от Италия

                              Ето я УАЗката от Италия след лек ремонт на купето и цялостно пребоядисване.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010025.jpg
Прегледи:1
Размер:166.9 КБ
ID:5396165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010024.jpg
Прегледи:1
Размер:161.0 КБ
ID:5396166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010022.jpg
Прегледи:1
Размер:182.3 КБ
ID:5396167
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар


                              • От: УАЗ от Италия

                                Добър ден! Аз съм нов на този форум, но много ми се иска да взема УАЗка и си мисла да взема итальянска с дизелов двигател. За това имам редица въпроси.
                                Дали всички уазки от Италия със дискови спирачки и твърд покрив?
                                Можете ли да ми помогните да разбера за уазката на мобиле дали е от италия, че нещо се съмнявам.
                                Благодаря ви предварително!!!
                                Последно редактирано от CarTest™; 18-02-13, 15:56.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X