Да ви се оплача и аз.
Моята самоделка на базата на 69+орязано купе от Фиат събори СК.И това от една страна е добре,че остана време да го огледам по-добре и да му отворя и мотора
.Вкарах си голям автогол и с това,че го подкарах без да ревизирам всичко .Маркуча от радиатора към водната помпа беше много мек и при подаване на газ се сплескваше,та реших да му сложа пружина вътре,а поради липса на подходящ размер поставих маркуч от редова сеялка.
След време двг.започна да грее.Махах термостат,чистих радиатор,сложих и дифузьор,но все не се получаваше.И един хубав ден преди да изляза да се разходя с ужас видях,че "Кроки" е решил да смеси питиетата/вода и масло/.
Сътветно беше вкаран в операционата и му премахнах главата с големи благословии за провалената разходка.
Но всяко зло за добро.Оказа се,че е само гарнитура,и на входа на водната помпа има затъкнало се парче от поставения набързо маркуч от сеялка.
Занесох главата да се шлайфа с 3.5мм.понеже не беше пипана,а е от тия с големите клапани и много място за дялане и взех че свалих СК.Тя пък се оказа от Жук,с счупени синхронизатори,износени и наранени зъбчатки и разбити лагери на първ.вал.
/Не че не виеше,но нали трябва да се счупи хубаво,че да я сваля за ремонт/
Та сега освен ремонт на двг. ще трябва да си търся СК.Приемам оферти на Л.С.Ако някой има излишна здрава кутия от Жук или Ниса да пише,за което ще бъда много благодарен.
Сигурно ще има и други проблеми с този мой "Кроки",но за сега това .
Поздрави на всички колеги,които не ги е страх да се поизцапат/все пак караме машини на по 30г.и отгоре/!








Та сега освен ремонт на двг. ще трябва да си търся СК.Приемам оферти на Л.С.Ако някой има излишна здрава кутия от Жук или Ниса да пише,за което ще бъда много благодарен.
Сигурно ще има и други проблеми с този мой "Кроки",но за сега това .
Поздрави на всички колеги,които не ги е страх да се поизцапат/все пак караме машини на по 30г.и отгоре/!



Коментар