Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Демултипликатор при УАЗ ките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Демултипликатор при УАЗ ките

    За какво служи демултипликатора при старите УАЗ ки Кога се включва нали от голямятя ръчка назад при УАЗ 452 в средата неутрално а напред включена раздатката

  • #2
    Re: Демултипликатор при УАЗ ките

    Първоначално публикуван от Stauffenberg
    За какво служи демултипликатора при старите УАЗ ки Кога се включва нали от голямятя ръчка назад при УАЗ 452 в средата неутрално а напред включена раздатката
    До колкото знам "Демупликатор" се казва когато си на Бавни!Тоест РК увеличава въртящия момент и имаш по голяма мощност от преди!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #3
      Диджей, наште с тебе са другояче!
      В УАЗа далечната от шофьора е за включване на предния мост. Напред - включен, назад - изключен.
      На заводската табелка има и надпис "Изключвайте предния мост при движение по сухи твърди пътища!" Струва си да ги послушаш. Освен това има слисъл да го включваш само когато са заключени таралежите, те и хъбове - предните колела за полуоските.
      По-близкия е демултипликатора, той и понижаваща. Напред - правата предавка, по средата - неутрална, назад - понижаващата.
      Сигурно нямаш КОМ, тогава най-ценното за което можеш да използваш неутралната е да грееш на нея двигателя през зимата с включена коя да е скорост. Така ще стопли и маслото в СК
      Не се опитвай да включваш понижената без да си включил предния мост! Ще го строшиш тутакси. Там има едни пластини които уж не позволяват това да се случи, ама понякога са ръждясали и счупени, и става. За беля.

      Коментар


      • #4
        Стефан
        Стефчо при мен е същото като при вас!Имам предвид степенните за включване.Поне до колкото съм говорил с вушев по тази тема!
        А аз имам няколко въпроса към теб ама ще те питам по натам на по бира!
        Аз в момента имам малък проблем с предния мост!А пък съм решил и целия джип да преправям!
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          Наште са обратно, близката ръчка е по-дългата и тя е за предния мост.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Стефан
            Наште са обратно, близката ръчка е по-дългата и тя е за предния мост.
            Абе стефане и при мен е тка бре!
            Ето пример!!Без да включа предния мост мога да включа на неотрална!При колко Уаз-ки го пробвах пак така!Ако имаш предвид дължината на лоста да!Различно е!Защото при вас лостовете стърчът нагоре а при мен са наклонени!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #7
              )) Естествено че можеш За кво ти е преден мост на неутрална
              На УАЗа и на ГАЗа са разменени, мани коя е по-дълга и коя е накриво.
              А понижаващата е на по-късия лост щото това се пипа по-рядко.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                )) Естествено че можеш За кво ти е преден мост на неутрална
                На УАЗа и на ГАЗа са разменени, мани коя е по-дълга и коя е накриво.
                А понижаващата е на по-късия лост щото това се пипа по-рядко.
                Ето го при мен как е:
                http://www.gaz69.ru/gallery/displayi...album=92&pos=4
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  Ми нали и аз това ти разправям))

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Ми нали и аз това ти разправям))
                    Стигнахме до разбирателство!

                    Сега имам един въпрос!
                    Като натисна спирачките не ми светват стопчетата!Бях ги направил да светват ПОНЯКОГА но само понякога!Мислех че е от стоп машинката смених я!Пак същото!Не свети и пак не свети!Проверих сичко както трябва е!Та кажете какво може да е и как да се оправи!
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      Твойта машинка механична ли е или е в тръбичките?

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Твойта машинка механична ли е или е в тръбичките?
                        Механична!Е!
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          Два варианта. Или не си я нагласил добре спрямо педала, или тя нещо. Пощракай я на ръка, виж дали палят всеки път. Ако не - дръж тока. Например нея самата. Ако на ръка включва, виж как и колко е хода на бутончето заедно с педала.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Два варианта. Или не си я нагласил добре спрямо педала, или тя нещо. Пощракай я на ръка, виж дали палят всеки път. Ако не - дръж тока. Например нея самата. Ако на ръка включва, виж как и колко е хода на бутончето заедно с педала.
                            Утре ще разровя всичко и ще проверя дали ще се оправи!Но за сега не е голям проблем защото тепърва ще пада разглобяване на повечето детайли!
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X