Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

    Здравейте!Интересува ме колко трябва да бъде компресията в цилиндрите на двигател УМЗ-4218 ,2,89 куб.см. ,84 к.с. , ст. на сгъст. - 7 ? Имам информация за по-малкия мотор. 2,445 куб.см.
    Според нея,налягането в цилиндрите не трябва да бъде по-малко от 6,65кг.см. и да има разлика между цилиндрите по-голяма от 1 кг.см.
    Много се надявам да ми помогнете! Предварително благодаря.

  • #2
    До: УМЗ-4218 компресия в цилиндрите

    http://forum.offroad-bulgaria.com/fo...play.php?f=124

    А разлика в компресиите една и повече атмосфери, значи ремонт на кой да е двигател. До там още може да покараш, но вече трябва да мислиш полека лека за ремонта.

    Коментар


    • #3
      До: УМЗ-4218 компресия в цилиндрите

      Още съм нов , и системата не ми разрешава да отворя страницата която си ми посочил.

      Коментар


      • #4
        До: УМЗ-4218 компресия в цилиндрите

        700 кПа, при компресия 7, 820 кПа при - 8,2.

        Разликата в налягането на цилиндрите трябва превишава 98 кПа.

        Щом като е 4218 трябва да е без настроен выпуск,значи 700 кПа.
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • #5
          До: УМЗ-4218 компресия в цилиндрите

          Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
          Още съм нов , и системата не ми разрешава да отворя страницата която си ми посочил.
          Добре дошъл колега.
          Автомобильные двигатели УМЗ-4218

          Технические характеристики

          Топливо, бензинА-76

          Диаметр цилиндра и ход поршня, мм100x92

          Рабочий объем, л2,89
          Степень сжатия7,0
          Мощность при 4000 об/мин, л.с.98-100
          Макс. крутящий момент при 2000-2500 об/мин, Н.м (кгс.м)201,0
          (20,5)

          Минимальный удельный расход топлива, г/л. с. - ч215
          Настройка на выпуске Нет
          Масса, кг 163

          4-цилиндровые карбюраторные двигатели УМЗ изначально проектировались для автомобилей повышенной проходимости полной массой 3,5 т («УАЗ») и грузовых автомобилей грузоподъемностью до 1,5 т.

          Двигатели обладают характерными особенностями:

          * закалка шеек коленвала токами высокой частоты обеспечивает увеличение ресурса коренных и шатунных подшипников не менее чем в 1,5 раза;
          * резиновая манжета на заднем конце коленвала обеспечивает отсутствие течи через заднее уплотнение при пробеге не менее 100 тыс. км.

          Улучшение технико-экономических показателей двигателя УМЗ-4218 по сравнению с двигателем УМЗ-4178 достигнуто за счет увеличения рабочего объема с 2,445 до 2,89 л (диаметр цилиндра увеличен с 92 до 100 мм) и введения ряда конструктивных усовершенствований:

          * ресурс блока цилиндров из алюминиевого сплава с залитыми гильзами из чугуна и верхней плитой (толщина 14 мм) выше в 2-3 раза, чем на блоке с гильзами «мокрого» типа без верхней плиты на блоке;
          * значительно улучшена герметичность двигателя вследствие применения эластичных прокладок из резинопробковой композиции.

          Идеалната компресия е 9 за нормална се счита 8 а за минимална 7.Като разликата между цилиндрите не трябва да е повече от 1.

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

            Благодаря ви много за отзивчивоста!Последно искам да попитам.На топъл двигател ли да я меря или на студен?Защото според книжката, за двигател 2445 куб. казват да се мери при загрят двигател с отворена дроселова клапа.!?!?

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

              Степен на сгъстяване 7 съответства на 9,4 бара макс. - 6,3 бара долна граница.
              ВИЖ ТУК!

              Да на топло и фулл тротъл!!
              Последно редактирано от CarTest™; 07-02-08, 16:10.
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

                Хмм! Сега ,ако ви прави впечатление,всички които сте ми писали отговори на моя въпрос за компресията сте дали различни числа!?
                Аз на кое да вярвам и защо?Честно объркан съм .Има ли мнение подкрепено с техническа документация?

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

                  Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                  Хмм! Сега ,ако ви прави впечатление,всички които сте ми писали отговори на моя въпрос за компресията сте дали различни числа!?
                  Аз на кое да вярвам и защо?Честно объркан съм .Има ли мнение подкрепено с техническа документация?
                  Кое е различното?
                  Писал съм идеална 9 колегата под мен (CarTest™) също демек максималната възможна.Долна граница съм посочил 7 колегата по точно е казал 6.3.Така че ако я изкараш в тези граници всичко си е ок.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за УМЗ-4218 - компресия в цилиндрите

                    OK ,разбрах.Идеална 9. Благодаря на всички които ми помогнаха.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X