Колеги, до няколко дни ще пусна интересно решение за предните амортисьори на УАЗ който е с предно разположени обеци на предните ресори. Завинаги ще се премахне проблема с чупенето на амортисьорите и те ще започнат да работят правилно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Свий
X
-
До: стабилизираща шанга за газ69
И за Газ69 същото важи,доста ще ми е интересно, карал съм и от двата модела Уазки с предно и задно разположени обеци на предния мост, и по-новият модел определено ми харесва повечеПървоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеКолеги, до няколко дни ще пусна интересно решение за предните амортисьори на УАЗ който е с предно разположени обеци на предните ресори. Завинаги ще се премахне проблема с чупенето на амортисьорите и те ще започнат да работят правилно.
Подхвърлянето и подскачането са в по-прилични норми, то влияние оказва и листовете на ресьорите, новите 7бр старите9
sigpic УАЗ-452
-
До: стабилизираща шанга за газ69
Проблемите идват когато се комбинират предно разположени обеци и телескопични амортисьори, защото всеки прави захвата на телескопичния амортисьор така както той е направен за новия модел със задни обеци. Да ама така амотисьора не работи!!! За да се подобри ефективността му той трябва да се наклони напред в горния край или поне да се изправи.
Когато сложите амортисьора изправен и използвате стандартното УАЗово захващане с лапите под моста (новия модел с ухото) вече нищо не може да попречи на амортесьора се скъса при първото увисване на една от гумите. Все едно го тествате за ходове на рампа. При такова натоварване ясно се вижда отстрани как амортисьора се е огънал във формата на дъга.
За да се отстрани това натоварване единственото решение е да се обърне на 90 градуса оста на която е закачен амортесьора. В момента точно върху това работя и ще ви покажа тия дни готовото решение.
От както пуснах джипа в движение (скоро ще станат 2 години) отзад карам с първия комплект амортисьори и са си здрави. Отпред смених 4 комплекта като междувременно няколко пъти ги пълниме и заваряваме поради скъсване на ушите.
Коментар
-
До: Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Още когато спомена, че ще слагаш газелеви амортесьори ти казах, че в Уазбуката пише, че им се късат ушите....
Ако си дефинирал проблема правилно би трябвало и моите амортисьори да са се скъсали
Според мен причината е, че осите преминаващи през двете уши са почти успоредни и ограничават свободата на движение на амортисьора. Просто стандартното захващане от към рамата трябва да се преправи и оста да стане успоредна на посоката на движение.
Ето как е при мен:Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
Густо майна , пътят свърши !!!
Коментар
-
До: Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Това си е Уазков теърд тавант и надстройки на вратите, захващането на амортесиорите пак е като на Уаз (с телескопичните амортесиори), иначе и на мене ми харесва такъв
Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
До: Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Егаси готината газка БГ произвотство ли еПървоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеЗа покрив предпочитам това:
0885 297985,мтел-Радо
0876 556870,виваком като домашен
Коментар
-
До: Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Латвийска......Първоначално публикуван от godech Преглед на мнениеЕгаси готината газка БГ произвотство ли е
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Интересно решение за предните амортисьори на УАЗ
Със стопове от Вранглер - имат вкус хората
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: стабилизираща шанга за газ69
Виж как са мойте. 3 години не са се скъсали, а Газката бачка около 100 дни в сезона с по 6-7 човека на борда и с шофьор. А всеки знае как се кара чужда кола.Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеПроблемите идват когато се комбинират предно разположени обеци и телескопични амортисьори, защото всеки прави захвата на телескопичния амортисьор така както той е направен за новия модел със задни обеци. Да ама така амотисьора не работи!!! За да се подобри ефективността му той трябва да се наклони напред в горния край или поне да се изправи.
Когато сложите амортисьора изправен и използвате стандартното УАЗово захващане с лапите под моста (новия модел с ухото) вече нищо не може да попречи на амортесьора се скъса при първото увисване на една от гумите. Все едно го тествате за ходове на рампа. При такова натоварване ясно се вижда отстрани как амортисьора се е огънал във формата на дъга.
За да се отстрани това натоварване единственото решение е да се обърне на 90 градуса оста на която е закачен амортесьора. В момента точно върху това работя и ще ви покажа тия дни готовото решение.
От както пуснах джипа в движение (скоро ще станат 2 години) отзад карам с първия комплект амортисьори и са си здрави. Отпред смених 4 комплекта като междувременно няколко пъти ги пълниме и заваряваме поради скъсване на ушите.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар