Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравликата на УАЗ Hunter

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с хидравликата на УАЗ Hunter

    Може ли някой да каже от къде идва проблема с хиравличното управление на Hunter-a? И как ако е възможно разбирасе може да се реши проблема
    Изобщо немам представа за к'во става въпрос...

  • #2
    Сигурно, ако кажеш какъв е проблема ...)
    Изхвърли щатните маркучи и тури нормални български.

    Коментар


    • #3
      Ппроблема е следния:При скорост над 90км. много трудно се държи на пътя,значи влизаш в завоя и като тръгнеш да изправиш волана се получава едно мн.сериозно залитане което направо може да те изхвърли извън пътя. Нещо не е наред с тая хидравлика като че ли неработи плавно и равномерно ами насича от време на време
      Изобщо немам представа за к'во става въпрос...

      Коментар


      • #4
        Отдавна ли караш тая кола?
        Там има една особеност, тия ГУРове са без обратна връзка и са много мощни. Трябва да и свиктеш. Виж, ако наистина кълца ...
        Какво е това чудо, Борисоглебско или Стерлимакатско?

        Коментар


        • #5
          Това, което описвате смятам, че е нормална ситуация, ако преди не сте карали камион или подобна машина. С течение на времето ще свикнете и ще започнете да вземате завоите безпроблемно...

          Дистанционно не мога да преценя, но може и да има проблем - обикновено след кратък период на приработване е необходимо да регулирате свободния ход на кормилната кутия. Познава се като изправите гумите по посока на движението и погледнете свободния ход на волана в градуси - не трябва да надвишава 10 градуса. Ако е повече регулирайте го и положението ще се поправи. Но все пак имайте в предвид че и перфектно да е регулирана хидравликата никога няма да се държи като на лек автомобил. Донякъде ще стане по добре ако монтирате демфер на волана...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Прав е Венци Аз имах луфт (на Хънтъра) и едвам удържах колата над 90км/ч (хеле пък в завой) но като оправих луфта - колата "тръгна". Има го и този момент със засичането - смених маслото с по-хубаво и (за щастие) изчезна, а и още нещо - сложи си демпфер - ще се "родиш" поведението на пътя най-накрая заприличва (повтарям - заприличва) на лека кола.

            Коментар


            • #7
              Проблема не е дали е лек или тежък, това е наследство още от Вилиса.
              Ъгъла на Кастър е 1-4 градуса, пиши че го няма, и колелата нямат скронност да излизат сами от завоя, трябва да ги изправяш с волана. От там и тръгва пререгулирането.
              Обаче пак повтарям, ако не е само въпрос на липса на навик проблема може да е опасен. За това и питах от кога го караш и какъв е.

              Коментар


              • #8
                Действително опита с такива машини е мн.важен! От начало проблема наистина беше в устройството зад волана, но вече близо година карам
                и доста и по свикнах. Не знам струва ми се че сериозните проблеми започнаха след като пи гъмна силовия маркуч на хидраликата от тогава все си доливам масло ,после имаркуча който идва от казанчето
                с мслото смениха та и от него си тче абе гранциона подръжка.
                Та май ще е най добре да зарежа гаранцията и да си сменя всичките
                маркучи както ме посъветва колегата пък дано има ефект.
                Между другото и волана седи на една страна но сигорно така си е сложен от (братушките) та ще го врътна една-две шлици ,че така като карам на право не си виждам километража
                Изобщо немам представа за к'во става въпрос...

                Коментар


                • #9
                  Мани го волана, че като стигнеш до флекса вече ще трябва да сменяш и арматурното табло., не е там проблема.
                  Виж си налягането в гумите.
                  Закъснява ли или кълца? Като го напънеш маркучите надуват ли се някъде?
                  Виж луфтовете на шарнирните болтове и на кормилната кутия.
                  Волана току виж сам си дойде на мястото като оправиш другото.

                  Коментар


                  • #10
                    Маркучите задължително се сменят. Най важен е този за високото налягане. Ако е некачествен се свива и раздува по време на работа и така играе ролята на нежелан резервоар. Волана може да се регулира и от едната кормилна щанга (по-тънката)...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Няма да коментирам съвети от типа "да свикнеш". Това е не само смешно, но и опасно...
                      "При скорост над 90км. много трудно се държи на пътя"
                      "сериозните проблеми започнаха след като пи гъмна силовия маркуч на хидраликата'
                      Тия два цитата ми говорят за неправилно работещ ограничител на налягането на помпата и при високи обороти то става недопустимо високо, което "пресилва" управлението с горните последствия.
                      Умната!

                      Коментар


                      • #12
                        аз пък си мисля за много по - прост проблем, можеби трябва да се затегнат болтовете на курмилната система, УАЗките имат свойството да се разглобяват в движение. при затягането препоръчвам използването на локтайт за оплътняване на резби.

                        има и друг вариант, можеби въпросния възел от автомобила е слезнал от комвеира точно на края на петъчната втора смяна и под въздействието на алкохол "високо" квалифицирания руски работник е допуснал грешка, която води до наблюдавания ефект.

                        във всеки случай не карай колата в това състояние защото рискуваш не само своя живот, а и този на другите на пътя
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          аз пък си мисля за много по - прост проблем, можеби трябва да се затегнат болтовете на курмилната система, УАЗките имат свойството да се разглобяват в движение. при затягането препоръчвам използването на локтайт за оплътняване на резби.
                          На кормилната система на УАЗ-а - поне на тези, които аз съм виждал, няма болт, на който да му трябва Loctite. Всички болтове там се шплентоват - възможно най-надеждното решение по въпроса... (Болта е пробит и след затягане на специалната нарязана гайка се промушва шплент който се изкривява) При поява на луфт в шарнирните болтове резултатът е чукане при въртене на волана и преминаване през дупки, което няма общо с описания ефект... Единственото място което няма шплент е гайката на хебела (24)... В зависимост от вида на кормилния ви прът (с два или с един шарнир) ви препоръчвам да погледнете за луфт и там - много лесно се регулира, след първоначалното припасване почти задължително има луфт, ако не сте го регулирали все още, му обърнете внимание...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            А калпавите коли от другите националности в кои дни ги правят? Пуснете графика, та да знам какво да не купувам.
                            Е добре де, ти никога ли не си се качвал за пръв път на УАЗ?) Или никога не си се качвал изобщо? Естествено че трябва да свикнеш да го ловиш на скорост, какво очакваш от цели мостове, ГУР без ООВ и такъв ъгъл на Кастор?
                            За година човека без друго е свикнал, значи не е това. Помпите като такива обикновено само протичат, едва ли са дребните чаркове вътре. Остави го да си разгледа трапеца. Като се отвинти кормилната кутия то кълца постоянно, става тежко и дрънчи, едва ли е това.

                            Коментар


                            • #15
                              ябълковидните болтове /както им казвате, шарнири/ са с конусни стъбла, които влизат в съответното конусовидно легло, там става разхлабването

                              в нормалните държави е все едно в кой ден са произведени колите, защото има качествен контрол и там брака се отстранява навреме, преди да е стигнал до крайния потребител.

                              *за пореден път пиша, че съм карал УАЗ много хиляди км.
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X