Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с центровката...може би

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с центровката...може би

    Моля за съвет колегите,всяко мнение ще ми е от полза!
    Та става дума за 469Б-83г., не беше пален и мърдал 3 години. Сипахме малко бенз в карборатора и запали от раз....и така. Карба беше от Лада, смених го с такъв от Жигули/по съвет на колега/, бенз.помпа бе основно ревизирана, горивен филтър,нови свещи,кабели и дистрибуторна капачка. Проблема е,че пали на четвърт и държи обороти на празен ход и в моента на подаване на газ просто оборотите изчезват и изгасва. Ускорителната помпа на карбуратора работи, основно бе почистен целия карб. мосля,че не е от горивото и остава.....токът. Да ама какво? Моля за помощ!А... реле-регулатора май е за смяна защото/както бе писал колега/ напрежението ходи нагоре-надолу от 10 до 18 V. Замислям са за безконтактно запалване, но незнам дали това е проблем?

  • #2
    От: Проблем с центровката...може би

    Неправилна подборка на жигльори във карба,но най-вероятно пръскалото на ускорителната помпа пръска нанякъде или не достатъчна порция,трябва право надолу върху клапата.Ако е прост жигулски карб,виж пружината на ускорителната клапа дали е там и дали държи клапата затворена.Ако отваря заедно със работната се получава този ефект,огледай и дали е уплътнен към всмукателя.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с центровката...може би

      Благодаря, ще проверя!
      Забравих да кажа, че веднъж на 10-15 паленета се държи нормално, все едно нищо не е било.
      Последно редактирано от Bagalevec; 22-08-18, 21:25.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с центровката...може би

        Ако не е от нещата,за които ми е писал колегата, какво друго би могло да бъде?
        П.С Питам, защото УАЗ-а не е при мен и пътувам до него и като отида да проверя повече неща!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с центровката...може би

          Първоначално публикуван от Bagalevec Преглед на мнение
          ... А... реле-регулатора май е за смяна защото/както бе писал колега/ напрежението ходи нагоре-надолу от 10 до 18 V.
          Първоначално публикуван от Bagalevec Преглед на мнение
          Благодаря, ще проверя!
          Забравих да кажа, че веднъж на 10-15 паленета се държи нормално, все едно нищо не е било.
          Тия двете неща заедно - лоши контакти на контактния ключ или по веригата му или лоша маса на двигателя към купето.

          Електронно запалване е хубаво ама с напрежение от 10 до 18 волта няма да има щастие. И акумулаторът ще замине.

          п.п. Карбураторите от Лада и Жигули са си за Лада и Жигули. Ама за тоя проблем не са ти врагове.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с центровката...може би

            Благодаря, ще прегледам основно всичко!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X