От: Проект #442
За ЛЕД-лампите, ако са читави (което, странно, но не значи задължително скъпи), проблеми няма да имаш. Наскоро пробвахме едни, за съжаление кутийките ги отвя вятъра някъде, та марката е под въпрос - отлична работа, като за водача, така и за насрещните. Което лично мен ме учуди много, щото на цена бяха нещо от сорта на 30тина кинта бройката. Под въпрос е колко ще издържат, дотук са на 2 месеца и всичко е ОК, но е рано за дългосрочни отзиви.
За шумоизолацията - да, налага се, само не прави грешката да слагаш мокети, кичета, дунапрени и прочее не-джипкаджийски неща. Ако не ти е много изгнило купето отдолу, слагай 10-15мм изолация за индустриални климатици - нито се мокри, нито задържа, нито пропуска вода. А колкото и да е градска Ужаската... все пак. Проверено на практика, работи. Върху изолацията задължително гумени стелки, или нещо друго подобно, че директно на кални обувки не издържа много, а и е неудобно.
С новият двигател не прекалявай, мостовете не са чак толкова яки. Да, знам, че сега всиките уаз-каджии ще ми скочат, че и тук-там някой с преправена Витара Със 120 коня няма да ги събориш, но много нагоре като че ли не е добра идея. И не забравяй, че кобрите и сцеплението с асфалта са различни понятия
Успех!
За ЛЕД-лампите, ако са читави (което, странно, но не значи задължително скъпи), проблеми няма да имаш. Наскоро пробвахме едни, за съжаление кутийките ги отвя вятъра някъде, та марката е под въпрос - отлична работа, като за водача, така и за насрещните. Което лично мен ме учуди много, щото на цена бяха нещо от сорта на 30тина кинта бройката. Под въпрос е колко ще издържат, дотук са на 2 месеца и всичко е ОК, но е рано за дългосрочни отзиви.
За шумоизолацията - да, налага се, само не прави грешката да слагаш мокети, кичета, дунапрени и прочее не-джипкаджийски неща. Ако не ти е много изгнило купето отдолу, слагай 10-15мм изолация за индустриални климатици - нито се мокри, нито задържа, нито пропуска вода. А колкото и да е градска Ужаската... все пак. Проверено на практика, работи. Върху изолацията задължително гумени стелки, или нещо друго подобно, че директно на кални обувки не издържа много, а и е неудобно.
С новият двигател не прекалявай, мостовете не са чак толкова яки. Да, знам, че сега всиките уаз-каджии ще ми скочат, че и тук-там някой с преправена Витара Със 120 коня няма да ги събориш, но много нагоре като че ли не е добра идея. И не забравяй, че кобрите и сцеплението с асфалта са различни понятия
Успех!
Коментар