...Или как това " нещо " по много груб начин може да те накара да си потегнеш предницата на машината . Карам си ония ден по Е 79 с крайсерската скорост от 80 км и попадам на неравности / от къде ли са се взели / и ...такива вибраций и тресене на предните гуми получих , че направо се изплаших. Успях да намаля и по полека се прибрах и право при майстора. Пациента - и Майстора вика са ще му хакна една инджекция и ще го оправим. Почнахме от сектора , нови ролки , лагери , монтаж и регулиране , потягане на лагери на главините . На шенкелите съм с лагерчета от доста време и там няма луфт. Направих баланс на гумите и по примера на Ник монтирах демпфер и проба мога да кажа че проблема е решен на 80 процента ...някога като си купя нови гуми ще го решим на 100 процента. Поздрави
Остава да провериш и шарнирите на щангите, луфтовете на главините и сферите, тампоните и стегнатосста на скобите на ресориете, ако не си ги проверил и има нещо там може още някой процент да намалиш за гумите и с двата изключени хъба пробвай. С тези джанти и гуми не трябва да се усеща такова нещо.
При мен го има като са много спаднали гумите и се появява от 60 до70км/ч преди и след тази скорост го няма, но ресорите са много меки, гумите са високи и криви и с много минусови джанти съм.
Единия край трябва да е джни-джоинт или кормилен накрайник поне,защо -щангата описва дъга,хебела също но в друга равнина.Лесно ще добиеш представа какво се случва,като откачиш демпфера и вдигнеш предницата така че моста да увисне и някой нека да върти волана. Обърни внимание на крепежа към рамата,на снимките. Относно кастора-само на стенд може да разбереш колко са гр
Единия край трябва да е джни-джоинт или кормилен накрайник поне,защо -щангата описва дъга,хебела също но в друга равнина.Лесно ще добиеш представа какво се случва,като откачиш демпфера и вдигнеш предницата така че моста да увисне и някой нека да върти волана. Обърни внимание на крепежа към рамата,на снимките. Относно кастора-само на стенд може да разбереш колко са гр
Става и с обикновен деклинометър - поставя се на горната равнина на сферата и се гледа ъгъла , трябва да е положителен между 2 и 3 градуса . Друг е въпроса че с ресьорите трудно може да го регулира и да го докара в норма ...
Единия край трябва да е джни-джоинт или кормилен накрайник поне,защо -щангата описва дъга,хебела също но в друга равнина.Лесно ще добиеш представа какво се случва,като откачиш демпфера и вдигнеш предницата така че моста да увисне и някой нека да върти волана. Обърни внимание на крепежа към рамата,на снимките. Относно кастора-само на стенд може да разбереш колко са гр
За това ли иска да скъса болта ...монтирах накрайник от биалетка , надявам се да устиска
Сега остава да промениш захвата към рамата,болта трябва да е успореден на рамата.Сега е перпендикулярно,което пречи,на демпера да следва движението на моста на долу и на горе.щом си сложил биалетка ,към хебела,там е добре. Кастор се коригира от фланеца.на сферата. Понеже левия не винаги е същия като десния,още при производството на левия и десния ръкав.но кастора ще го мислиш ако шимито не изчезне .
Коментар