Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Притеснителен проблем при уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Притеснителен проблем при уаз

    Стартера въртеше като луд без проблем вече 1г от както я купих... и мин седмица ужасен шум тракъртене ,хъркане и едвам въртеше и всичко това стана без причина просто така ПРАС! сваляме го... черупката счупена... викам си ем може да де се е уморила вече купуваме друга слагам я... пали върти няма проблем... слд няколко паления пАК същото... този път не го свалих веднага запалих я наведох се отдоло под маховика уж сичко е наред маховика не бяга никаде... не удря стартера... подаваме пове гас и от към маховика почнаха да хвърчат искри но без шум... само при големи обороти... това значи ли че лагера на колянови вал е разбит(изтрит) и махвика криви и удря оста на стартера... за сега сложихме един стартер от алеко пасна без прегаждане по малък е да но върти двигателя газ 24 доста добре не се мъчи уж... но ако лагера на к.вал е унищожен то маховика все повече ще криви и все някога ще счупи и тоя стартер... някои имал ли е подобен проблем
    S10 & Frontera

  • #2
    До: Притеснителен проблем при уаз

    Първоначално публикуван от Sofeto Преглед на мнение
    Стартера въртеше като луд без проблем вече 1г от както я купих... и мин седмица ужасен шум тракъртене ,хъркане и едвам въртеше и всичко това стана без причина просто така ПРАС! сваляме го... черупката счупена... викам си ем може да де се е уморила вече купуваме друга слагам я... пали върти няма проблем... слд няколко паления пАК същото... този път не го свалих веднага запалих я наведох се отдоло под маховика уж сичко е наред маховика не бяга никаде... не удря стартера... подаваме пове гас и от към маховика почнаха да хвърчат искри но без шум... само при големи обороти... това значи ли че лагера на колянови вал е разбит(изтрит) и махвика криви и удря оста на стартера... за сега сложихме един стартер от алеко пасна без прегаждане по малък е да но върти двигателя газ 24 доста добре не се мъчи уж... но ако лагера на к.вал е унищожен то маховика все повече ще криви и все някога ще счупи и тоя стартер... някои имал ли е подобен проблем
    Каква е тая черупка че нестава ясно?Ако ти е разбит лагера на коляновия вал имаш ли представа какво ще последва?Провери кожуха на съединителя дали не се е разхлабил макар че се съмнявам.На стария стартер може да му се е изкривила оста.Абе я пак обясни като хората какво прави че нещо няма техническа мисъл във първите ти обяснения.Да не е като онея дето ти казват че колата не пали а то изобщо не завърта двигателя.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #3
      До: Притеснителен проблем при уаз

      Виж здрав ли е кожуха или чоповете да ли са там, стегнат ли е, може да има аксиален луфт а не лагери това е невъзможно.

      Коментар


      • #4
        До: Притеснителен проблем при уаз

        черупката на стартера... алуминиевата... и забравих да напиша че и бендикса беше разбит...
        S10 & Frontera

        Коментар


        • #5
          До: Притеснителен проблем при уаз

          а стария стартер с нова черупка си въртеше доакто не се счупи пак и но втория път и бендикса отиде но за него можеби аз имам вина защото въртях със счупена черупка... кожуха е здрав и стегнат... а какви са тея "чопове"
          S10 & Frontera

          Коментар


          • #6
            До: Притеснителен проблем при уаз

            Първоначално публикуван от Sofeto Преглед на мнение
            черупката на стартера... алуминиевата... и забравих да напиша че и бендикса беше разбит...
            С две думи ти се е счупила предната част на стартера където е бендикса.Провери наистина дали не е крива оста на ротора,имах подобен случай след детонация при стартиране двигателя завъртя обратно и стана белята,до счупване на предния капак не се е стигнало но го усетихме на момента а ти казваш че си стартирал така известно време.Бендикса ти се е счупил защото се е приместил към маховика и го е пресрещнал
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #7
              До: Притеснителен проблем при уаз

              съгласен съм но един и същ проблем 2 пъти... сега със стартера от алеко нее имало проблем... притеснявам се от лагера на к. вал а оста на ротора нее крива напълно сиг съм.
              S10 & Frontera

              Коментар


              • #8
                До: Притеснителен проблем при уаз

                Първоначално публикуван от Sofeto Преглед на мнение
                съгласен съм но един и същ проблем 2 пъти... сега със стартера от алеко нее имало проблем... притеснявам се от лагера на к. вал а оста на ротора нее крива напълно сиг съм.
                Човече ,лагера на коляновия вал ако се е разбил до степента която си мислиш дали ще имаш налягане в маслената система А.Прочети някаде за устройството на двигателя и може и да ти просветне.Качва ли ротора на струг че да си сигурен.Проблема ти е в стария стартер а не в двигателя
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #9
                  До: Притеснителен проблем при уаз

                  Двигателя да е затегнал до сега ако е лагер.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Притеснителен проблем при уаз

                    Виж затегната ли е кожуха на съединителя!

                    Виж регулиран ли е стартера-като изхвърля бендикса-може зъбното колело да блъска в корпуса на стартера.При включен бендикс трябва да има мисля,че 4 мм луфт.

                    Да не сте сменявяли оригиналния кожих на съединителя-някой път се получава несъоосие м/у маховик и стартер.Точно за това в книгата за Уаз е написано,че тази част не се сменя с друга защото при обработката на фреза се обработва заедно с блока.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Притеснителен проблем при уаз

                      Провери си регулировката на бендикса-в работно положение /когато върти двигателя/ трябва да има недоход до опорната шайба отпред около милиметър. Оста на вилката между бендикса и електромагнита е с ексцентрик. Прави се като подаваш напрежение само на електромагнита на шалтера при отсъединен проводник на самия електромотор.
                      0886 854 174

                      Коментар


                      • #12
                        До: Притеснителен проблем при уаз

                        Подобен проблем се появява при липса на дистанционните шайби на вала на ротора, които ограничават изхвърлянето напред докрай на бендикса. Тогава касетата с ролки стърже в маховика и се разкапсулова след наколко паления. Друга възможност е при изключване на стартера след запалване на двигателя бендиксът да не се връща в изходна позиция а да продължава да стои зацепен в маховика. Проверете многоходовата резба на ротора и пружините, които връщат вилката. Втулките на които лагерува роторът също са от значение, но явно проблемът не е от тях.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Притеснителен проблем при уаз

                          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                          Виж затегната ли е кожуха на съединителя!

                          Виж регулиран ли е стартера-като изхвърля бендикса-може зъбното колело да блъска в корпуса на стартера.При включен бендикс трябва да има мисля,че 4 мм луфт.

                          Да не сте сменявяли оригиналния кожих на съединителя-някой път се получава несъоосие м/у маховик и стартер.Точно за това в книгата за Уаз е написано,че тази част не се сменя с друга защото при обработката на фреза се обработва заедно с блока.

                          човека дето я купихме от него сичко заменял с квото има може от кожуха да е... за сега сложихме по 1 шаиба на шпилките на стартера за да се извади малко назад като че ли се оправи бая я мъчихме на пали /гаси за сега нп.
                          S10 & Frontera

                          Коментар


                          • #14
                            До: Притеснителен проблем при уаз

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Подобен проблем се появява при липса на дистанционните шайби на вала на ротора, които ограничават изхвърлянето напред докрай на бендикса. Тогава касетата с ролки стърже в маховика и се разкапсулова след наколко паления. Друга възможност е при изключване на стартера след запалване на двигателя бендиксът да не се връща в изходна позиция а да продължава да стои зацепен в маховика. Проверете многоходовата резба на ротора и пружините, които връщат вилката. Втулките на които лагерува роторът също са от значение, но явно проблемът не е от тях.
                            това с многоходовата резба го проверихме бендиксът се връща и не стои зацепен но маи удря маховика дори като е прибран
                            Последно редактирано от Sofeto; 11-11-07, 20:49.
                            S10 & Frontera

                            Коментар


                            • #15
                              До: Притеснителен проблем при уаз

                              много благодаря на всички отзовали се на въпроса ми мисля че за сега разрешихме проблема... отново ви благодаря.
                              S10 & Frontera

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X