Здравейте,
Миналата година се сдобих с тази УАЗка. Идеята е да се направи на прилично кемперче за излети по планини, реки, абе с две думи сред природата. На пръв поглед /мой/ не беше много зле, виждаха се ръжди, но не чак фрапиращи.
.


После обаче като махнах балатума и нещо като шперплат се оказа че....
.



И така викам да почна да режа изгнилото и така малко по малко се получи това:


Защо ли не се учудих много, шока дойде от П-образите, които укрепват пода. На места изглеждаха като бутербаничка, а на места бяха изтекли с някой дъжд.
За моя радост ръждата по шасито беше само повърхностна. Знам че най-добрия вариянт беше песъкоструй, но по ред причини взех решение да мина на вариянта с
.Бързам да кажа, че това не е реклама а благодарност/просто работят.
Тук е намазано само с ръждепреобразувателя.
Сега стигам до възстановяването и имам нужда от помощ.
1. Какъв профил да избера за скарата на пода/40*30*?/ - тези са за основните върху които пада цялата тежест на купето?
2. Колко дебела да е ламарината, ако е много тънка ще трябва да се прави допълнителна скара?
Миналата година се сдобих с тази УАЗка. Идеята е да се направи на прилично кемперче за излети по планини, реки, абе с две думи сред природата. На пръв поглед /мой/ не беше много зле, виждаха се ръжди, но не чак фрапиращи.
.
После обаче като махнах балатума и нещо като шперплат се оказа че....
И така викам да почна да режа изгнилото и така малко по малко се получи това:
Защо ли не се учудих много, шока дойде от П-образите, които укрепват пода. На места изглеждаха като бутербаничка, а на места бяха изтекли с някой дъжд.
За моя радост ръждата по шасито беше само повърхностна. Знам че най-добрия вариянт беше песъкоструй, но по ред причини взех решение да мина на вариянта с
Сега стигам до възстановяването и имам нужда от помощ.
1. Какъв профил да избера за скарата на пода/40*30*?/ - тези са за основните върху които пада цялата тежест на купето?
2. Колко дебела да е ламарината, ако е много тънка ще трябва да се прави допълнителна скара?
Коментар