Привет ,колеги УАЗ-каджии - съфорумци ! Като начало искам да изкажа благодарност към всички вас ,за безбройните полезни теми и коментари към тях . Чета форума от доста време ,и винаги съм намирал точна и полезна информация относно моята джипка и ремонта ,който и предстоеше... Отдавна съм фен на Old school машините ,и като такъв реших ,че няма как да не притежавам една от знаковите такива - УАЗ ! И така ,за Рожденият ми ден - 10 април 2013 г. си направих хубав подарък : Джипа си имаше своите предимства и недостатъци. Беше позанемарен от предишният собственик - ловджия ,за когото явно понятия ,като ръжда ,шумове в трансмисията и липса на спирачки не са от нещата ,будещи впечатление... След като го покарах месец -два реших ,че е време да попритегна някой болт и да пусна телоподаващото в действие. Първоначално замисъла беше за по-бегъл ремонт ,но и този път не изневерих на традициите и навиците си...

И се започна едно разглобяване...




Поради сгъстеният ми служебен график , а и куп други ангажименти ремонта щеше да се проточи дълго време . Затова всяко болтче и всяка клема /кабел ,детайл ,които се сваляха се записваха и подреждаха ,за времето в което отново щяха да изпълняват своите функции. С ентусиазъм и бързина вървеше работата ,къде с ключове ,къде с помощта на флекса втория ден се стигна дотук :
Както казах ,джипа си имаше хубавите и лоши страни. Хубавото беше ,че диференциалите му бяха наскоро правени - оригиналните сменени с волгови 21 и основно ревизирани. Същото важеше и за тампоните на ресорите, което ме улесни до голяма степен . Затова шасито ,заедно с дифовете беше оставено настрана и покрито. Заех се с купето ,което беше доволно позагнило- степенките на нивото на пода , греди ,врати ,калници и подкалници ... Навсякъде "Лисицата" беше се настанила... 
За пода реших да използвам 1,5мм. ламарина за кърпенето ,а за вратите и страницата изобщо 1,2 .


Коментар