Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висок разход на гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Висок разход на гориво!

    Здравейте колеги ! И моя УАЗ 469Б е болен е вируса "висок разход". Купих го на търг от Гранична Полиция и реставрирах напълно.Сложих му газ, изпарител LOVATO(вакуумен) като антифриза го взима в единия край от маркуча от водната помпа отиващ към парното, а другия от маркуча след кранчето на блока отиващ към парното. Бутилката е 30л и е на мястото на десния резервоар. Та за разхода, отначало си гореше що годе нормално - 18л извън градско с изкл. хъбове(ръчни), в калта отиваше на 30 л на двойното. Но сега гори зверски. Прави ми някакви проблеми с токовете, като на моменти изчезва тока на делкото(обикновено), което е купувано ново преди 5 месеца. като размърдам авансовата плочка и токът се появява. споделете мнение какъв мойе да е проблема

    Коментар


    • #47
      От: Висок разход на гориво!

      Водата от блока е с 10 градуса по студена отколкото от главата където е датчика за темп. . Може да се вземе топла вода и от капачката отзад на главата(така е на Волга Газ 2410) В делкото - кабелчето (плетено медно въженце )или е скъсано или е лошо занитено. Просто трябва да се свали плочката и да се оправи. Става със всякакъв кабел. Ако кабелчето е скъсано маса на плочката се подава през лагерчето и затова работи не работи. С поздрав Борето

      Коментар


      • #48
        От: Висок разход на гориво!

        Колега според мен правилно свързване на изпарителя е: от кранчето което е отгоре на главата отива антифриза в единия отвор на изпарителя след това от другия му отвор отива на входа на парното и от изхода отива във водната помпа.

        Коментар


        • #49
          От: Висок разход на гориво!

          Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
          Колега според мен правилно свързване на изпарителя е: от кранчето което е отгоре на главата отива антифриза в единия отвор на изпарителя след това от другия му отвор отива на входа на парното и от изхода отива във водната помпа.
          Я си помисли пак! Лятото на пуснато парно ли ще караш???
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #50
            От: Висок разход на гориво!

            Да, като не е пуснат вентилатора какъв е проблема.

            Коментар


            • #51
              От: Висок разход на гориво!

              При 30оС външна т-ра и 85 и нагоре на радиаторчето в краката ти !? Явно се разминават понятията ни за жега.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #52
                От: Висок разход на гориво!

                Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                Колега според мен правилно свързване на изпарителя е: от кранчето което е отгоре на главата отива антифриза в единия отвор на изпарителя след това от другия му отвор отива на входа на парното и от изхода отива във водната помпа.
                Ето така се прави - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1009.jpg
Прегледи:3
Размер:109.5 КБ
ID:5635921 долния маркуч е към изпарителя , а горния с кранчето към парното, а тук се вижда тройника от водната помпа Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка4057.jpg
Прегледи:3
Размер:126.8 КБ
ID:5635922
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #53
                  От: Висок разход на гориво!

                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                  Я си помисли пак! Лятото на пуснато парно ли ще караш???
                  Няколко пъти е обяснявано че се слагат две кранчета едно в друго.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Висок разход на гориво!

                    Значи, токарев, или правиш байпас на радиаторчето и тогава ти трябват няколко пъти по две кранчета или няма байпас и караш на пуснато парно, щото иначе няма топлене на изпарителя. Това, което е показал Сашо, е паралелно връзване на изпарителя спрямо радиаторчето на парното.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #55
                      От: Висок разход на гориво!

                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      Значи, токарев, или правиш байпас на радиаторчето и тогава ти трябват няколко пъти по две кранчета или няма байпас и караш на пуснато парно, щото иначе няма топлене на изпарителя. Това, което е показал Сашо, е паралелно връзване на изпарителя спрямо радиаторчето на парното.
                      И работи много добре
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #56
                        От: Висок разход на гориво!

                        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                        Значи, токарев, или правиш байпас на радиаторчето и тогава ти трябват няколко пъти по две кранчета или няма байпас и караш на пуснато парно, щото иначе няма топлене на изпарителя. Това, което е показал Сашо, е паралелно връзване на изпарителя спрямо радиаторчето на парното.
                        Не бре.На едното кранче махаш въртока и навиваш другото върху него резбите са същите.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Висок разход на гориво!

                          Aldr колкото по близко ти е изпарителя до карбуратора толкова по добър ти е респонса,помисли за преместването му ако имаш желание.
                          Едното съединение е пропускало върху колектора.
                          Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                          Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                          Съдействие на закъсали автомобили

                          Коментар


                          • #58
                            От: Висок разход на гориво!

                            Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                            Aldr колкото по близко ти е изпарителя до карбуратора толкова по добър ти е респонса,помисли за преместването му ако имаш желание.
                            Едното съединение е пропускало върху колектора.
                            Моля те обясни , че тая дума ( респонса ) не я разбирам.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • #59
                              От: Висок разход на гориво!

                              Толкова по-добре ще реагира двигателя, когато смачкаш педала на газта.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • #60
                                От: Висок разход на гориво!

                                Това ли било ...той и сега си реагира , особенно като му дръпна смукача
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X