От: Висок разход на гориво!
	
		
			
			
				
	
Ти с това трябваше да почнеш!
На Уазката охлаждането е на термосифонен принцип-верхний бачок и нижний бачок/това за радиатора/-т.е.системата няма налягане и може да работи отворена.
Другата простотия е дизайна на лопатките на помпата.....не се знае в коя посока ще тръгне охладителя.
Има и една друга тънка работа-свали помпата и погледни двата отвора на главата-в единия трябва да има втъкната една ламарина оформена като правоъгълна тръба.Ако я няма ,ще има проблем с охлаждането/който ти явно нямаш/!
Другия съвет който мога да ти дам като водител на газова кола е винаги да палиш на бензин и като поотвърне температурата си прехвърляй на газ.Така ще си съхраниш платната в изпарителя и ще намалиш разхода драстично.
					
					Първоначално публикуван от ПОПЕТО
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		На Уазката охлаждането е на термосифонен принцип-верхний бачок и нижний бачок/това за радиатора/-т.е.системата няма налягане и може да работи отворена.
Другата простотия е дизайна на лопатките на помпата.....не се знае в коя посока ще тръгне охладителя.
Има и една друга тънка работа-свали помпата и погледни двата отвора на главата-в единия трябва да има втъкната една ламарина оформена като правоъгълна тръба.Ако я няма ,ще има проблем с охлаждането/който ти явно нямаш/!
Другия съвет който мога да ти дам като водител на газова кола е винаги да палиш на бензин и като поотвърне температурата си прехвърляй на газ.Така ще си съхраниш платната в изпарителя и ще намалиш разхода драстично.
Коментар