От вчера и днес почнах лека-полека да бъзикам уаза,че неми харесва как работи: много чакариса все едно е дизел и се чува в клапаните.Опитах се да ги регулирам ама нещо не успях и това ме подтикна да почвам да го разхвърлям,и без туй главата му е 98мм..А,за целта имам и един резервен 402/4022. Та вземах и му свалих главата да се изшлаифа,клапаните да се напаснат,нови гумички






след като изчистих и полирах клапаните на единия изпускателен се появи наранено(сигорно е ударил нещо),и чакам да дойде новия.Направи ми впечатление,че в отворите на смукателните клапани има много неравности и си мисля че е от отливката на главата и вземах та ги изгладих тез отвори.Да ли е за хубаво и ли за лошо не знам.Утре ще го разкарам на едно леко преходчи за последно с тоз бензино-дизело звучащ 402/4021.След отваряне то му ще сменя и биелите лагери, сегменти те ако е наложително и тях.приготвил съм си силиконова гарнитура за главата.Дано не се наложи да отримонтирам донора 4022(а той е с луфт в коляновия вал напред назад)ако има задрал някои цилиндър ще бъзикам 4022 че е свален.Ако трябва нещо др. да се прави след като сваля главата може да казвате,че разглобяването ми е по лестно от згобяването(аматьор съм)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пролетно ремонтче
Свий
X
-
От: Пролетно ремонтче
Щом ще разглобяваш, карай наред! Дори да не се шлайфа сложи си нови лагери и сегменти! А неравностите дето си махнал от главата няма нищо лошо, даже е добре.Маслената помпа добре ли качва?Ако те съмнява ревизирай я! Не прави компромиси и ще е добър резултата. Успех !ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
-
клапаните пробвах сам да ги полирам ама много играчка,а имам приятел които работи в завод за полиране и ми ги полира за 20 мин.а аз щях да си играя цял ден
днес отворих двигателя на кубилицата на 4 цилиндър има дупка,повдигача на 1 цилиндър леко изпилен,та възможно ли е от тез проблеми да работи като дизел двигатела,и ето малко снимки
След малко следва сваляне на картер,маслена помпа(много малко качва) и смяна на лагерите.сегментите мисля че са си добре и няма да ги барам за сегаПоследно редактирано от CarTest™; 30-03-14, 15:39.
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
В началото спомена че работи като дизел.Моето мнение е - главинката на ангренажното колело играе в текстолита.99% е това Ново текстолитово колело.Много лесно се проверява . Сваля ся ангренажния капак.Слага се колата на 4 скорост и буташ напред назад.Преди това една черта на главинката и текстолита (обща). Размести ли се чертата процентите стават 100%. С поздрав Борето
За помпата(маслената) провери гарнитурата на капачето отдолу.С тази гарнитура(гарнитури) се регулира капака да не затяга помпата.Трябва леко леко да драска.Когато се разхлабят болтчетата гарнитурата бива изплюта от помпата.
Клапана за свръх налягане може да е блокирал от нагар.Под шплента на пружината може да сложиш една шайба.Айде стига толковаПоследно редактирано от boreto2; 30-03-14, 21:03.
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
Разглобих го и от долу,свалих и м.помпа,лагерите и буталата и на 2-рото бутало лагерите имаха хубав канал в средата,а на коляновия вал му няма нищо седи си мазен не за кача на пръста на допир.Цилиндровите ризи светят нямат надрано ето и фото.След като свалих буталата не обърнах внимание как са поставени в цилиндъра,от едната страна на буталото има цепка на каде трябва да гледа тя
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
Първоначално публикуван от blagoi66 Преглед на мнениеСлед като свалих буталата не обърнах внимание как са поставени в цилиндъра,от едната страна на буталото има цепка на каде трябва да гледа тяКогато човек говори истината - не се налага да лъже!
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
Днес сложих новите лагери на буталата.На кутията дата та сигурно е с производството на първите уазки. Свалих капака на повдигачите и там мамо мила,а ко го бяха карали с изгоряло масла,а ма да си го сменят нямаше да има толкова много нагар като грес и пясък.Та се занимах с тез мръсоти и доста време,хем с нож,обезмаслител и нафта та малко се по очистистарите ми лагери си бяха нормални, ановите които сложих са 0.005 дават ги за използван вал без да е надран за ремонт
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
Здравей те, днес запалих уаза с малко зор.Изместими са палеца на делкото отиди вместо първи на четвърти цил.смених му кабелите и запали, ама нещо парпаниса,като е на оборот си работи перфектно като часовник.след като загре е почва да парпаниса и да няма хала.пробвах се да му центровам клапаните но нещо ми се струва,че не се е получило.На 1 и 4 клапан са ми по 0.40 а др. по 30-35. ама някои пак чука. утре пак ще ги мъча.До БОРЕТО 2 шума на двиг.се оправи сега работи като бензинов а не като дизел,значи не е било от ангранажното колело.ТА ВАПРОСА МИ Е КАК ДА СИ ОПРАВЯ ДЕЛКОТО ПАЛЕЦА ДА СИ СОЧИ 1 ЦИЛИНДЪР
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
Ръкава с капака взимаш дирекно от Уазовия, другото го разпробиваш и избиваш. Като Уазовия ръкав се наварява и стругова за да влезне плътно във Волговия кожух. Прехвърляш и Уазовата касета, може да се наложи да се престърже малко за единия лагер, а на другия да му направиш по дебела пластина, за да ползваш по малко при реглажа.Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Пролетно ремонтче
мерси ник,идеята ми е да сменя двигатела с мерцедес 124-2.5тд или 300-тд с скорости те или с омега. ще си взема и раздатка от газ 69 за по лесно зглобяване и чак тогава ще сложа волговите диф. но ще гледам да ги направя за да са готови
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар