И пет пъти да го пуснеш едно след друго, пак не се вижда никъде номер на комутатора. Трябва да е нещо като 13.3734 или 131.3734. На външен вид не ми е познат и не прилича да е за УАЗ. Не е забранено и да го снимаш от другата страна.
Прилича като да е ТК-102, ТК-102А - Транзисторный коммутатор - ГАЗ-53А, ЗИЛ-130, ЗИЛ-131 А. Ма верно не се вижда..)). Ако е така, това трябва да са схемите..
Да,ама не се връзва с датчика на хол в делкото
Аз бих заложил на комутатор и бобина от дРЪт опел или фолксваген (в момента съм заложил на такива в ежедневката)
Да това сие точно транзисторен комутатор и е за делко с чукче не ти върши никаква работа виж на бобината какво пише нищо чудно и тя да е за него. Можеш да ползваш само делкото но трябва да си намериш комутатор и бобина .
Да,ама не се връзва с датчика на хол в делкото
Аз бих заложил на комутатор и бобина от дРЪт опел или фолксваген (в момента съм заложил на такива в ежедневката)
Аха, особено от Фолксфаген. Че хич не горят през 10 дена като поодъртеят... Оня ден изхвърлих една чанта изпукали. Вярно, останах с впечатление, че първо окъсява бобината и тогава си заминава комутатора, но да не се окаже че руското (ладюха, не тая простотия с ГТ-то) е по-добро
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Аха, особено от Фолксфаген. Че хич не горят през 10 дена като поодъртеят... Оня ден изхвърлих една чанта изпукали. Вярно, останах с впечатление, че първо окъсява бобината и тогава си заминава комутатора, но да не се окаже че руското (ладюха, не тая простотия с ГТ-то) е по-добро
ААА,не тия които са заедно,по-дъртите,комутатор със 7 крачета и цилиндрична бобина. С тях съм преправял по-новите,къде пукат като пуканки.
Да,ама не се връзва с датчика на хол в делкото
Аз бих заложил на комутатор и бобина от дРЪт опел или фолксваген (в момента съм заложил на такива в ежедневката)
Я се сети за масова западна кола с индуктивен датчик?
Аха, особено от Фолксфаген. Че хич не горят през 10 дена като поодъртеят... Оня ден изхвърлих една чанта изпукали. Вярно, останах с впечатление, че първо окъсява бобината и тогава си заминава комутатора, но да не се окаже че руското (ладюха, не тая простотия с ГТ-то) е по-добро
При тази схема (с ограничение по ток и по време на зареждане, както е при Самара и при Гоуф 2) окъсена бобина не е повод за изгаряне на комутатора.
Това с индуктивен ли е?
Готово-кадет 1,3S
4 пина(датчика 2,бобина 2)
Бобината е същата като за другия комутатор. Съпротивление на датчика 780 ома,но работи и с много различно от това.
Коментар