Обява

Свий
Няма добавени обяви.

платно на бензинова помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • платно на бензинова помпа

    Дайте съвет колеги за платно че ми омръзна .Първото беше некво многопластово и издържа към 1 г.След него сменявам 2 черни и дебели карат 5 до 10 дена и се надуват като гъба от Г . И звор са.Като отвориш помпата при платното все едно взема въздух или се е получил вакум изсъсква и после зглобяваш и работи ден два и пак на ново свършва газта и щрак пак няма бензин.слагам бутилката със бензина маркуч и право на горивопровода за входа на карбуратора и така до газ станцията.Пребиране разглобяване и т. н. та ми писна.

  • #2
    От: платно на бензинова помпа

    Обикновено проблема не е в платната а в бензина. Ако не се ползва редовно и не се подменя през около месец, има навика да прави подобни дяволии...
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: платно на бензинова помпа

      Слагаш електрическа горивоподкачваща помпа и забравяш. Особено подходяща когато си на газ. Захранваш я през ключа на газовата и си 6. Няма да вдигаш капак, а само цък на копчето. Писано е вече няколко пъти как, от какво, що и т.н. Потърси във форума. Успех!
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • #4
        От: платно на бензинова помпа

        Това с електрическата помпа е даже много опасен съвет. Тя има нужда от устройство, което да я спира при спиране на двигателя, иначе от дребно разсейване се получава локва бензин.

        Проблемът, както е описан по-горе, изглежда да не е в платната, а в запушвания по клапани, филтри и в цедката на резервоара. Също е интересно, като има газ, къде точно е монтиран клапанът за бензин?

        Коментар


        • #5
          От: платно на бензинова помпа

          Електрическата помпа е най добрия съвет.Като изтърве плътното и ти пълни картера.Платната са фълшиви неса като едно време.

          Коментар


          • #6
            От: платно на бензинова помпа

            Всички филтри и клапани са прегледани и всичко е ок.Клапана е монтиран между помпата и финия горивен филтър.Голема истина е това мнение на колегата за качествата на горивата щото едното го карах само на бензин и не изкара и година

            Коментар


            • #7
              От: платно на бензинова помпа

              Първоначално публикуван от aiskrov Преглед на мнение
              Всички филтри и клапани са прегледани и всичко е ок.Клапана е монтиран между помпата и финия горивен филтър.Голема истина е това мнение на колегата за качествата на горивата щото едното го карах само на бензин и не изкара и година
              Явно не са наред защото иначе няма откъде да направиш вакуум, ако клапаните са наред и няма запушено.

              А на горивата може да са всякакви, ама досега не знам УАЗ да се е оплакал. Разни по-фини колици - може.

              Коментар


              • #8
                От: платно на бензинова помпа

                днес и аз сменях платното на бенз.помпа, бях с черното което се надува като гъба и се разложило направо.Бях си купил преди време ремонтен комплект за бенз. помпа от Г. Извор с червено платно и армирано с конец.Сложих него дано изкара по-дълго време

                Коментар


                • #9
                  От: платно на бензинова помпа

                  Мен пък ме посъветваха да сложа две платна от черните,вече няколко месеца нямам проблеми.Като искам бензин,подкачвам на ръка и си бачка на бензин.Не одавна се появи леко омазняване по ръба на помпата ,между капака и корпуса притегнах болчетата и да не чува дявол всичко си е наред.

                  Коментар


                  • #10
                    От: платно на бензинова помпа

                    Колеги аз монтирах електрическа помпа и направих едно маркуче което да връща бензина които е в повече и от две години нямам никакъв проблем.
                    П.п. "Работата винаги продължава!!!" :P [SIGPIC][/SIGPIC]
                    GSM - 088/8877521

                    Коментар


                    • #11
                      От: платно на бензинова помпа

                      Другия лесен и много удобен вариант е ел. помпа за карбураторни двигатели, примерно от Хонда Акорд,Сивик , Прелюд до 89г. или от печка на ЗАЗ .Нови са около 70-80 лв . и изкарват с години без проблем.Няма нужда от тройник за излишно гориво и при употреба на АГУ се слагат на мястото на бензиновия клапан.Ако шофера е като баща ми и си зареже колата на газ вечерта, сутринта не му се налага да върти 5 мин. докато качи бензин а си пали кат пич
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #12
                        От: платно на бензинова помпа

                        Абе хора, какво ви пречи да палите на газ?

                        Моят змей пали еднакво лесно на двете горива - с половин секунда стартер. Ако пък държа да го угася на газ и да запаля на следващия ден на бензин, въртенето е не повече от 4 секунди.

                        Какво им правите на вашите?

                        Коментар


                        • #13
                          От: платно на бензинова помпа

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Това с електрическата помпа е даже много опасен съвет. Тя има нужда от устройство, което да я спира при спиране на двигателя, иначе от дребно разсейване се получава локва бензин.
                          Колегата го е казал: Монтира се на мястото на бензиновия клапан и като изгасиш мотора, спира и помпата. Това ако ти е монтирана електрически правилно газовата.

                          Моля да не се счита за реклама следния линк. Опитвам се да помогна на колегата
                          http://mot.bg/gorivna-pompa-hoffer-7506036.html
                          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                          Коментар


                          • #14
                            От: платно на бензинова помпа

                            Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                            Колегата го е казал: Монтира се на мястото на бензиновия клапан и като изгасиш мотора, спира и помпата. Това ако ти е монтирана електрически правилно газовата.
                            ТОЧНО ТАКА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРАВИ !!! Само че го обяснявам за последен път и следващия път ще трия:

                            Автомобилите с електрическа помпа (карбураторни, инжекционни) имат средство, което надеждно я спира, когато двигателят спре, независимо дали е включен контакт или не. Досущ както газовите уредби с електрически изпарител, но те го правят само за газта. Автомобилите с механична помпа, свързана с двигателя, го правят по естествен начин.

                            Поставянето на електрическа помпа на автомобил без такова средство прави възможно при катастрофа, при обръщане или просто при забравяне на контакт, помпата да изпомпа всичкия бензин от резервоара, независимо има ли кой да го изгори и има ли игла да го спре. Този бензин ще се озове в двигателя или около него. Вие може и да сте безсмъртни, но около вас живеят и пътуват хора на които не им се умира в пожар.

                            Освен това, свързването на бензиновата помпа на мястото на клапана добавя още един гъдел. При голям наклон надолу или настрани и при работа на газ, бензин от резервоара ще се стича в карбуратора от собствената си тежест. Така ще дави двигателя в момент, когато сигурно не искате да ви се удави двигателя.

                            А, да. Не всички ключета и кабели за АГУ могат да понесат работния ток на бензинова помпа.



                            ---
                            И да се върнем на темата:

                            Оригинално, бензиновата помпа на УАЗ има 7 (седем) платна от гумиран бензиноустойчив плат. Не гума, а гумиран плат.
                            В някои от по-новите варианти има само 3 платна, като 2 от тях са откъм бензина, 1 откъм маслото и помежду им има дебела кръгла подложка от пластмаса с дупка. Така, ако се скъса някое платно, първо през дупката излиза масло (и се вижда) или бензин (и се вижда, и мирише), но никога не се смесва бензин към маслото.

                            Помпа с един слой мембрана или еднослойна мембрана като резервна част или са злобни ментета, или са толкова стари че гумата е изфирясала и няма смисъл да се купува. Платната са МИНИМУМ ТРИ.

                            Коментар


                            • #15
                              От: платно на бензинова помпа

                              Това с пълненето на карбуратора на самотек не ми се вярва да стане, но не пречи да си остави и бензиновия клапан в паралел с помпата. Така при работа на газ няма от къде да дойде бензин.
                              Относно връзването си прав до известна степен че е възможно това което си описал. Въпреки че при серийното използване на такива или каквито и да било други помпи, никой не ти гарантира че при катастрофа няма да ти се скъса горивопровода между помпата и горивната система. Верно че при по-новите модели помпата спира след определено време но е достатъчно всичко да стане в гориво. Всичко е компромис и късмет.
                              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X