Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за генератор на УАЗ 469.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за генератор на УАЗ 469.

    Здравейте,колеги.Генератора на Уазика почна да рони царевица/за лагери е или май за втулки/ мисля да го сменям с някакъв по-як. Като пусна светлините и парното заедно, на тихи обороти, нещо ми се вижда слаба ракията ,а и боен фар си монтирах. Прочетох в темите тук и разбрах, че става от BMW 5 серия ,ама точно от коя петица не ми стана ясно.Моля знаещите да помагат с инфо! Днес гледах един от Е34 530I ,но ми се стори ,че за малко няма да стане има разлика в болта за обтегача и май шайбата му е по-навътре към корпуса ,така ще избяга съосието с коляновия вал.Та въпроса ми е от коя 5тица ?Предполагам че ще е Е34 щото по- новите вече са с пистов ремък ,а не клиновиден.

    Поздрави.

  • #2
    От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

    Какъвто и генератор да вземеш (освен от УАЗ) все ще трябва да преправяш захващането. А като ще преправяш така и така, просто вземи какъвто ти е кеф. Много по-мощен от оригиналния, и да е на клиновиден ремък, няма да намериш. Така че и шайба ще гласиш.

    Аз в момента съм се впуснал в тая интрига и чакам sek.1 да ми настругова ремъчната шайба.

    Алтернатор взех някакъв valeo, 150 ампера, рециклиран. Иначе като си скочил на BMW, в X5 има едни по 170 ампера. Малко са големи, но то в УАЗ място има.

    И накрая - стандартния генератор на УАЗ може да захранва едновременно парно и фарове, че и да зарежда. Ако оправиш твоя, сигурно и той ще може.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

      Този от БМВ-ето е от 40 до 140 ампера - бошов и е почти еднакъв с уазовия. Шайбата е едно към едно ,а също и дебелината на оста.Малко е по-тумбест ,но е разбираемо ,щото е и по-мощен.Притесниха ме болта на обтегача ,който е видимо различен и шайбата с перката ,които стоят някак си по към корпуса,може и да ме лъже окото.Мисля да сваля моя и пак да ида до моргата да сравнявам.Надявах се , че някой може да ми спести излишни разправии.За фарове и парно ,
      да ,ама мисля и за лебедка и дори нищо да не добавям като консуматор, съм решил да монтирам по-мощен.
      Последно редактирано от Antol; 25-10-13, 16:20.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

        Ами Ясен ти го е написъл много точно - какъвто и да вземеш /различен от УАЗов/ ще трябват преправки. Така че най-добре намери достатъчно мощен /за твоите нужди/ на възможно по-ниска цена и скачай. Другото което се сещем, че май нямаш нужда от релето за зареждане защото тези алтернатори го имнат в тях, но това Ясен може да го обясни по-точно.
        SUBARU FORESTER 2.0XT '03
        УАЗ

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

          Грижите по подмяна на генератора не са единствено в присъединителните размери при подмяна с друг модел . Инсталацията на стандартния УАЗ не е предвидена за присъединяване на консуматори с по-голяма мощност. При смяна на обикновените лампи на фаровете с халогенни 55/60 вата , първия признак е изключване на биметалната защита с бутон за възстановяване под арматурното табло в ляво от волана , а след шунтирането му е възможно запалване на инсталацията с всички последици.
          Добър вариант е при монтаж на допълнителни елементи по електрическата инсталация да се ползват проводници подходящо оразмерени като сечение , квадратни мм. и като изолация , осигуряваща нормалната продължителна , непрекъсната работа на ново монтирания фар ,вентилатор ,лебедка ..,както и подходящ включвател , за съответния ток .Разделянето на инсталацията на стандартна и допълнително монтирана , с отделни предпазители е удобство и сигурност при експлоатация и не на последно място една скица на схемичката на свързване налична в джипа, понеже нещата се забравят , особено ако се "накичат" доста неща.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

            Колега, виждал съм на няколко УАЗки монтиран генератор от ГАЗ 66 Виетнамка 90 ампера.
            УАЗ 452 OPEL FRONTERA

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

              Може да сравниш и с генератор от Ауди (май 80). Някъде съм чел, че стават с по-малко преправяне. Доколкото си спомням и те са 90 ампера.
              БИО пчелен мед и пчелни продукти
              0888 66 59 73

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                Общо взето 80-90 ампера е границата, която търпи ремъкът на УАЗ. Ако е вариантът с два ремъка - 130-150 ампера (там пък е мъка с размера на шайбата на алтернатора).
                За по-нагоре преработките са яки и общо взето се отива на варианта пистов ремък.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                  Здравейте!!!
                  Компромисен вариант- генератор от Волга или ЗиЛ на 65 ампера със намален размер на ремъчната шайба...
                  основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                    Здравейте,възможно ли е генератор 24в да се приспособи да дава 12в .Става дума за КТЗК/Г 290 Б, с характеристики 24 В-150А, и какво губим ,ако е възможно,само със смяна реле регулатора.http://www.kameks.ru/catalogue/gener...ator_2388.html

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                      Може, ама ще дава 75 ампера, ако само регулатора смениш.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                        Да драсна и аз няколко реда . Искам да кажа какво се случи при мен.Закарах джипа на майстор/приятел жичкаджия/ и му монтираха генератор от форд орион/ескорт модела до 1995г.с бензинов мотор.75 ампера е всичко работи перфектно.Генератора си пасва на стойките ,като само иска леко изпиляване от долу ,проблемът е че се налага и преработване на инсталацията .
                        Сега си имам и чек лампа за генератора/при подаване на контакт свети като тази за маслото/ и амперметър работещ мазно, а не подскачащ като луд.Първи впечатления - светнати фарове + парно на втора степен - няма промяна в оборотите на парното, на тихи и фаровете не мърдат.Довечера , ще пробвам + бойния фар и ще пиша.

                        Поздрави.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за генератор на УАЗ 469.

                          Всичко е точно, малко пада силата на фаровете при празен ход на мотора,но ще го преживея.То като се замисля и на пежото ми, което е 2005 г. като е на тихи малко отслабват фаровете.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X